Енергетичний колапс, або чи винен Охтирський РЕМ?

23 июля 2013 | АКТУАЛЬНА ТЕМА | Нет комментариев |

100_2798Минулої п’ятниці майже все місто залишилось без електроенергії. Перше, що приходить в голову охтирчанам, це штурмувати дзвінками РЕМ. Чому немає світла? Коли ввімкнете електроенергію? Такі питання найчастіше чують диспетчери. А багато хто просто не додзвонився до енергетиків, і тоді в істериці починають телефонувати в газету. «Прокритикуйте РЕМ, що залишили народ без інформації, – просить один із читачів. -Чому ніхто не знає причину відсутності електроенергії? Телефонуємо до чергового міськради, в службу надзвичайних ситуацій, а ніхто не знає. Працює ж радіо, можна було повідомити. Раніше таке практикували. Немає нічого гіршого, ніж відсутність інформації».

За коментарем звернулись до директора філії Охтирський РЕМ ПАТ «Сумиобленерго» Олексія Кісіля.

? Які були причини відсутності світла в п’ятницю, 19 липня?

- Це не наші мережі. Відключались високовольтні мережі в 110 тис. вольт, які йдуть з Харкова. Була аварійна ситуація і знеструмлено 3 райони. Ми самі сиділи і чекали, поки дадуть напругу.

? Люди скаржаться, що було неможливо додзвонитись до РЕМ?

- На диспетчерському пункті було 6 чоловік, в тому числі і я, які відповідали на питання. Хто хотів, той додзвонився, ми всім дали вичерпну інформацію. Було повідомлено і МНС, тому що це дуже серйозне відключення, і міськрада – всі були в курсі. Диспетчер не може не відповісти на дзвінок, тому що все записується на магнітну стрічку і все перевіряється. Якщо диспетчер не відповів, він несе відповідальність, в тому числі і матеріальну. У нас 30 тисяч абонентів. Основна робота диспетчера заключається не в тому, щоб відповідати на дзвінки, а керувати виробничим процесом, щоб було світло у тебе ,у мене, у цьому магазині. Видавати наряди, керувати оперативними перемиканнями, і т.д. Відповідати на питання – це його другорядна, а не основна задача.

? Наші читачі пропонують давати повідомлення по радіо про те, чому сталось відключення електроенергії?

- Немає в мене коштів на радіо, на пресу. Щоб дати об’яву на радіо, треба заплатити. Раніше був спеціальний фонд, з якого оплачувались такі розходи, а зараз такого немає.

? А як справи з тими, хто постраждав від перепаду напруги і поніс збитки?

- Люди понаписували заяви, з усіма ми зустрілись, ведеться робота. Результат ви побачите. Не все так у нас погано, як ви думаєте. На мою думку, причина того, що все погоріло, в тому що у багатоквартирному будинку знаходиться розподільний щит, на якому немає жодного захисту. На жаль, наша робота побудована так: звернулась бабуся до депутата, треба змінити опору чи зрізати гілку, їдемо до неї, потім в іншому місці щось трапилось. І шарахаємось з боку в бік. Це не правильно. У нас є свої робочі плани. Якщо в нас по плану стоїть Грунь, то ми поїдемо, днів 2-3 попрацюємо і замінимо 10 опор, зріжемо 20 гілок. Потім поїхали в Бакирівку, теж таку роботу зробили. Коли це планово, тоді я за 10 днів зможу попередити про відключення. А якщо нас смикають з місця на місце, як я зможу попередити? Якщо пропало світло, то не треба через 5 хвилин телефонувати і вимагати включити негайно. Почекайте хоча б годину. Згідно із законом в аварійних ситуаціях допускається перерва в енергозабезпеченні до 24 годин, тобто 23 години 59 хвилин без попередження.

Записала Олена Кобилко

 



Добавить комментарий

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: