За «гербовим» папером треба йти у свинарник

15 августа 2013 | АКТУАЛЬНА ТЕМА | Нет комментариев |

renta«Шановна редакція! Прочитала у «Роксолані» про нововведення в системі реєстрації нерухомості і дістала з шухлядки свої документи на своє обійстя. Пожовклі від часу бланки, відомості до яких вносили ще на друкарській машинці – тепер це раритет. Круглі печатки, синє чорнило. Одне слово – минуле століття. Спала думка, що треба переоформити приватизаційні документи на житло. І вже наступного дня підпирала стіни на першому поверсі приміщення по вул. Чкалова, 27, де розташовані кабінети Держреєстру в Охтирці і Охтирському районі.

Чекати довелось довгенько, тож хочу поділитися з вами враженнями, які переповнювали всіх, хто знаходився у тій душогубці. Уявіть собі вузький довгий і неосвітлений коридор в кінці якого розміщені кабінети державних реєстраторів. До речі, до них самих жодних зауважень, співробітники професійно грамотні і ввічливі. Зате обстановка, в якій працюють ці державні службовці в державній установі, примушує обурюватись і вимагати якихось дій з боку самої держави. Як можна тримати і працівників, і відвідувачів у такому принизливому стані? Чому я повинна нюхати каналізаційні випари, стоячі в черзі в державній установі? Я думала спочатку, що то аварійна ситуація, десь прорвало каналізацію і тривають ремонтні роботи. Та з розмови із сусідами по черзі з’ясувалось, що так є від самого початку роботи нової служби – від початку нового року.

Власник споруди – управління житлово-комунального господарства здає в оренду кабінети, де розміщені державні реєстратори, в оренду міському управлінню юстиції. То чому, перш ніж брати гроші за орендовану площу, не привести її у належний стан, щоб людям можна було працювати у належних умовах і відвідувачі не відчували дискомфорт?»

З таким листом до редакції звернулась жителька Охтирки Лариса Михайлівна Кидименко. Ситуацію підтвердив в.о. міського голови Олександр Цілуйко, на адресу якого також були звернення громадян з даного приводу. Він особисто побував у приміщенні, де ведуть прийом державні реєстратори, і переконався в достовірності претензій. Однак про те, як виправити ситуацію негайно, нічого так і не зміг сказати. На апаратній нараді з його вуст прозвучало доручення начальнику УЖКГ Юрію Фальченку до наступного року знайти можливість десь вивільнити для цієї служби нові кабінети і врешті-решт з’ясувати, чому тхне каналізація. Очевидно, що це не є правильним рішенням і оперативним втручанням органу влади. Якщо люди ще півроку будуть відвідувати цю установу і бачити ставлення держави до своїх служб, то подібним чином і вони будуть ставитися до держави. Кому це вигідно? Мабуть, і управлінню юстиції з свого боку треба дбати про зручності для відвідувачів і передбачати в своєму бюджеті кошти на ремонт і облаштування офісних приміщень. Кошти за послуги держреєстраторів люди перераховують немалі: за «гербовий» папір – 120 гривень плюс 119 гривень державного мита. То чому ж той самий «гербовий» папір видають у свинарнику? Громадяни справедливо вимагають гідного ставлення до себе.

Л.Меркульцева

 



Добавить комментарий

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: