Дізнавайтесь про свою пенсію на веб-порталі

6 ноября 2013 | СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ | Нет комментариев | №45(919)

Як дізнатися, чи правильно вам нарахували пенсію, передати до Пенсійного фонду нові відомості про себе або записатися на прийом, розповідає начальник відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж управління Пенсійного фонду України в Охтирці та районі

Наталія УСКОВАНаталія УСКОВА:

- Для забезпечення якості та оперативності обслуговування громадян в Пенсійному фонді України створенно веб-портал: portal.pfu.gov.ua

Користувачем цього ресурсу може бути будь-який громадянин України, який бажає отримати дані, що впливають на розмір його пенсії.

Яку саме інформацію може отримати користувач завдяки веб-порталу?

- Звернувшись до послуг, які надаватимуться через зазначений веб-портал, користувачі зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії. Також можна буде ознайомитися із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, отримання допомоги на поховання та замовити їх, користуючись наданими інструкціями.

Які ще послуги надає веб-портал?

- Підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, зможуть отримати інформацію про взяття їх на облік в органах Пенсійного фонду України, ознайомитися із умовами нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, з умовами та порядком складання і подання звітності, а також отримати форми бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік або зняття з нього. Окрім того, кожен зареєстрований користувач зможе через портал направити запит в Фонд для підготовки довідок, записатися на прийом і навіть написати скаргу, на яку у встановлений законом строк йому надійде відповідь.

Станом на 1 жовтня 2013 року в управлінні Пенсійного фонду України в Охтирці та районі зареєстровано 163 користувача веб-порталу, з яких 7 пенсіонерів.

ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ НА ПОРТАЛІ

1. Прийдіть до територіального органу Пенсійного фонду та оформіть заяву. Необхідно мати паспорт, ідентифікаційний код, пенсіонерам – номер пенсійного посвідчення, страхувальникам – номер і дату свідоцтва про держреєстрацію і документи, що підтверджують право реєструватися на веб-порталі від імені організації чи установи, і відповідну заяву, завірену печаткою. ( Заяву можна принести вже заповненою, на сайті є зразок. ) Вам видадуть розписку про отримання заяви, а також код, необхідний для реєстрації на веб-порталі.

2. Зайшовши на веб-портал Пенсійного фонду України за адресою portal.pfu.gov.ua і вибравши пункт меню «Реєстрація на порталі », заповніть реєстраційну форму, вибравши логін і пароль.

3. На вказану вами електронну адресу прийде лист, що підтверджує реєстрацію. Після підтвердження ви отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

 



Добавить комментарий

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: