Охтирська ОДПІ

10 января 2014 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

ОДПIЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ.

Охтирська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області повідомляє.

На веб-порталі Міністерства доходів і зборів розпочав роботу новий онлайновий сервіс – електронний кабінет платника податків.

Електронний кабінет платника податків – це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціально встановленого клієнтського застосування.

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Міністерства доходів і зборів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:

- підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

- переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків).

Для роботи з кабінетом платника податків необхідно мати:

- комп’ютер з встановленою операційною системою Windows (версії від Windows XP SP3 до Windows 8), підключений до мережі Інтернет;

- електронні ключі, видані Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (АЦСК ІДД – http://acskidd.gov.ua/);

- бажано мати встановленим Microsoft .NET версії 4.0 або вище (у разі відсутності, Вам буде запропоновано встановити її автоматично).

Аналіз розгляду звернень громадян, які надійшли протягом 2013 року

Робота із зверненнями громадян – важлива складова у діяльності Охтирської ОДПІ. У такий спосіб забезпечується зворотній зв’язок із громадськістю. На сьогодні основне завдання – забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявника.

Аналіз розгляду письмових звернень громадян.

Кількість письмових звернень від громадян, що надійшли до Охтирської ОДПІ у звітному 2013 році, становить 34, що на 11 звернень менше, ніж за відповідний період 2012 року, з них 34 заяви, скарг та пропозицій не надходило. На протязі січня-грудня 2013 року надійшло 27 індивідуальних, 5 колективних та 2 анонімних звернення. Найчастіше громадяни у своїх зверненнях інформували про ухилення від сплати податків.

Розгляд скарг громадян.

На протязі січня-грудня 2013 року скарг на неправомірні дії працівників або на недоліки у роботі працівників Охтирської ОДПІ не надходило.

Особистий прийом громадян.

Також Охтирська ОДПІ приділяє значну увагу поліпшенню роботи приймалень громадян. Згідно з затвердженим графіком посадовими особами з числа керівництва проводиться особистий прийом громадян. Так у звітному році проведено 8 особистих прийоми.

Аналіз та узагальнення даних щодо розгляду звернень громадян дають можливість виявлення причин, що їх породжують, а також сприяють своєчасному виявленню найбільш гострих проблем, з якими звертаються громадяни до Охтирської ОДПІ з надією на допомогу та якісне реагування.

Відповідно до Закону України від 02.10.1996 року №393/96-ВР „Про звернення громадян” Охтирська ОДПІ нагадує, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Концепція реформи декларування доходів громадян

Шановні платники податків Охтирської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області! Міністерство доходів і зборів України запрошує громадськість долучитися до обговорення концепції реформи декларування доходів громадян.

В основу концептуальних засад реформи, які ми пропонуємо до обговорення, покладені найкращі світові практики декларування доходів і адміністрування податку на доходи фізичних осіб. Разом з нашими партнерами – аудиторською компанією PricewaterhouseCoopers – ми уважно вивчили та проаналізували досвід та принципи декларування, що застосовуються у найбільш провідних країнах світу, зокрема, у США, Канаді, Німеччині, Франції, Швеції, Фінляндії, Данії, Швейцарії, Італії, Австралії, Новій Зеландії, Сінгапурі та інших.

Підкреслюємо, ми пропонуємо до обговорення не готовий законопроект, а концептуальні основи та елементи майбутньої системи декларування доходів.

Зокрема, ми прагнемо почути думку громадськості, по-перше, з питання розумного обмеження «загальності». Звичайно, що процес декларування стосуватиметься не усіх 44,5 млн. фізичних осіб-платників податків, зареєстрованих в Україні. Ми повинні разом обрати критерії для обмеження кола громадян, які подаватимуть декларації.

По-друге, потребує досконалого аналізу один з основоположних принципів реформи – необхідність подання «разової декларації», якою ми пропонуємо підвести рису під минулим і почати взаємовідносини із платниками з чистого аркуша, спираючись на взаємну довіру та повагу.

Ці та інші елементи реформи ми закликаємо громадськість разом проаналізувати, щоб сконструювати найбільш оптимальну для України модель декларування доходів.

Ми закликаємо усіх – незалежних експертів, громадські організації, бізнес-асоціації, громадян з активною позицією – до фахового і конструктивного діалогу. Зі свого боку запевняємо, що жодне рішення не буде прийняте, жоден законопроект не буде сформований без врахування вашої думки.

Ми розуміємо всю важливість цієї реформи для суспільства, тому готові працювати над нею стільки, скільки буде потрібно.

Міністерство безкомпромісне лише в одній тезі: ця реформа потрібна українському суспільству. Українці вже довели свою громадянську зрілість та готовність жити за європейськими стандартами. Ми маємо втілювати такі стандарти в усіх аспектах нашого життя, в тому числі і у сфері податкових стосунків між громадянином і державою. Це є необхідною умовою для підвищення рівня податкової культури і фінансової грамотності у суспільстві.

Реформа системи декларування доходів громадян також принципово важлива з точки зору боротьби з тіньовою економікою та корупцією. Будь-які зусилля держави в цьому напрямку в односторонньому порядку не матимуть успіху, якщо не спиратимуться на громадську підтримку і не матимуть двостороннього характеру.

Крім того, ми очікуємо, що нова система декларування доходів надасть необхідні компенсатори для поступового зниження податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску. Отже, дозволить знизити навантаження як на роботодавців, так і на найманих працівників.

Запевняємо, що Міністерство доходів і зборів зробить усе необхідне, щоб зробити процес декларування максимально простим і зручним для громадян. Ми опрацьовуємо варіанти попереднього заповнення декларацій, розробляємо спрощену форму декларації та плануємо уніфікувати її з іншою звітністю, працюємо над розширенням можливостей електронного декларування.

Ми прагнемо, щоб Міністерство сприймали не як контролера, а в якості партнера і помічника. І у громадськості, і у Міністерства єдина мета – зробити систему сплати податків соціально справедливою, підвищити взаємну транспарентність у стосунках громадян із державою.

Ми розуміємо, такі важливі реформи не впроваджуються швидко, це тривалий процес. Але розпочинати його потрібно. Головне, не боятися змін. Тільки зміни відкривають нові можливості і роблять нас сильнішими.

Обговорення Концепції реформи декларування доходів громадян відбувається на форумі офіційного веб-порталу Міндоходів. Долучайтесь!

Також свої пропозиції Ви можете надіслати на електронну скриньку gromada@minrd.gov.ua.

Мораторій на перевірки малого та середнього бізнесу буде продовжено.

Про те, що мораторій буде продовжено у 2014 році заявив Міністр доходів і зборів Олександр Клименко під час зустрічі, присвяченій обговоренню питань спрощеної системи оподаткування, з підприємцями та експертами.

„Мораторій на перевірки малого та середнього бізнесу буде подовжено.

Ця ініціатива була висунута бізнесом, і ми її підтримали. Впевнений, що цей крок надасть підприємцям, які працюють на спрощеній системі оподаткування, стимули для зростання та розвитку, що, у свою чергу, сприятиме збільшенню відрахувань до бюджету”, – наголосив Олександр Клименко.

Міністр також підкреслив, що спрощена система оподаткування виправдала себе як з точки зору зростання підприємницької ініціативи, так і з точки зору надходжень до бюджету. Але, робота над дерегуляцією, спрощенням податкових і митних процедур для малого і середнього бізнесу продовжиться й у наступному році.

Зокрема, з 2014 року підприємці, що працюють на спрощеній системі оподаткування, отримають можливість ведення в електронному вигляді книг обліку доходів і витрат. Це дозволить автоматично, на підставі даних книги подавати податкову звітність в режимі онлайн. Окрім цього, з 1 січня підприємці – „спрощенці” першими зможуть оцінити переваги такої новації як сервіс електронних перевірок. Ця процедура дозволить проводити аудит бухгалтерської звітності дистанційно, не відволікаючи підприємця від його основної діяльності. З 2015 року цю можливість отримають всі представники малого та середнього бізнесу, а з 2016 року – й інші платники податків.

Охтирська ОДПІ

 



Добавить комментарий

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: