Охтирська ОДПІ

21 марта 2014 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

ОДПIПро порядок реалізації громадянами права на зверненння.

Нормами Закону України від 02.10.96 № 393/96-ВР «Про звернення громалдян» громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення як в письмовій так і усній формі .

У письмовому зверненні має бути зазначено прізвище, ім”я по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Робота із зверненнями громадян – важлива складова у діяльності Охтирської ОДПІ ГУ Міндохогдів у Сумській області. У такий спосіб забезпечується зворотний зв’язок із громадськістю. На сьогодні основне завдання – забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявника.

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого

Особистий прийом громадян посадовими особами з числа керівництва Охтирська ОДПІ проводиться згідно з затвердженим графіком.

Графік особистого прийому громадян посадовими особами

Охтирської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області


Нікітін Олександр Володимирович

Начальник

Охтирської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області

Кожний вівторок

9.00-19.00

Окрайченко

Наталія

Василівна

Перший заступник начальника

Охтирської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області

Кожний четверг

9.00-19.00

Сафронов Петро Олексійович

Заступник начальника

Охтирської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області

Кожну середу

9.00-19.00

Шевченко Юлія Іванівна

Заступник начальника

Охтирської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області

Кожний понеділок

9.00-19.00

Бойко Наталія Василівна

Заступник начальника інспекції – начальник

В-Писарівського відділення ГУ Міндоходів у Сумській області

Кожну середу

9.00 – 19.00

смт. В-Писарівка

Кулініч

Роман

Андрійович

Заступник начальника – начальник Тростянецького відділення ГУ Міндоходів у Сумській області

Кожний понеділок

9.00-19.00

м. Тростянець

Попередній запис на прийом проводиться щоденно з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00 за телефоном 3-14-17. Попередній запис на особистий прийом закінчується не пізніше ніж за 5 робочих днів до календарної дати прийому.

Строк зберігання товарів у митному режимі митного складу

Загальний строк зберігання товарів у митному режимі митного складу (далі – МС) не може перевищувати 1095 днів від дня їх поміщення у зазначений митний режим.

Водночас, строк зберігання у такому митному режимі підакцизних товарів, іноземних товарів, які було попередньо поміщено у митні режими транзиту, тимчасового ввезення або переробки на митній території України, а також продуктів переробки не може перевищувати 365 днів від дня поміщення їх у митний режим МС.

Строк зберігання у митному режимі митного складу товарів, призначених для експорту, не може перевищувати одного року з дати поміщення їх у цей режим. До закінчення зазначеного строку такі товари має бути вивезено за межі митної території України.

Строки зберігання товарів у митному режимі митного складу визначено ст. 125 Митного кодексу України.

Платники єдиного внеску звітують до органів доходів і зборів України

Охтирська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області нагадує, що 20 березня 2014 року – останній день подання звіту про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Звіт з єдиного соціального внеску до органів доходів і зборів подається роботодавцями, які використовують працю найманих осіб щомісячно протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного місяця.

Отже, останнім днем подання роботодавцями звітності з єдиного соціального внеску за лютий 2014 року є 20 березня поточного року.

При цьому, останнім днем сплати роботодавцями єдиного соціального внеску за лютий 2014 року є 20 березня 2014 року.

Ринок алкоголю – на особливому контролі Міндоходів Сумщини

Сумські міндоходівці вилучили 2,7 тисячі літрів алкогольної продукції з підробленими  акцизними марками.

У складському приміщенні, що раніше належало одному з промислових підприємств м. Суми, оперативники Міндоходів виявили понад 5,6 тисяч пляшок горілки з марками акцизного податку, що мають явні ознаки підробки. Знайдена горілчана продукціє маркована торговою маркою виробника, зареєстрованого в одній із сусідніх областей України.

Олександр Семченко, начальник ГУ Міндоходів у Сумській області: «Детінізацією ринку алкоголю в області є одним із джерел наповнення бюджету. Використання підроблених марок на виявленій підакцизній продукції вказує на тіньове походження алкоголю. Наше завдання – встановити місця виготовлення фальсифікату та організаторів нелегального бізнесу».

За попередньою оцінкою загальна вартість вилучених підакцизних товарів складає понад 160 тисяч гривень.

За інформацією, що перевіряється, продукція може належати одному із підприємств Харківської області.

25.02.2014 року слідчими Міндоходів у Сумській області внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення до єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочато досудове розслідування у кримінальному провадженні за ч.1 ст.199 Кримінального кодексу України («виготовлення, зберігання, придбання, перевезення, пересилання, ввезення в Україну з метою використання при продажу товарів, збуту або збут підроблених грошей, державних цінних паперів, білетів державної лотереї, марок акцизного збору чи голографічних захисних елементів»).

Ссилка на скачування відео файлів (M2U00204; M2U00205; M2U00208; M2U00209; M2U00210; M2U00211; M2U00212; M2U00214):

edisk.ukr.net/?do=dir#cdir=0 (електронна пошта ukr.net – eDisk; логін: sumydps@ukr.net, пароль: 0542685075)

Затверджено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

Міністерство доходів і зборів України 3 березня 2014 року наказом №169 затвердило Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі – наказ №169).

Зауважимо, Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій містить, зокрема, перелік РРО, дозволених до первинної реєстрації, а також первинна реєстрація яких заборонена.

Водночас, цим наказом визнано таким, що втратив чинність, наказ Міндоходів від 20.01.2014 №43.

Більш детально ознайомитись з наказом №169 можна на офіційному веб-порталі Міндоходів.

Подання документів в електронній формі для проведення електронної перевірки

Платник може подати до органів Міндоходів в електронній формі документи, пов’язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, для проведення електронної перевірки. Такі документи створюються в електронній формі та зберігаються на електронних носіях інформації. Для цього потрібно дотримуватись умови щодо використання електронного цифрового підпису підзвітних осіб.

Документи для проведення електронної перевірки можуть бути надіслані до органу Міндоходів, в якому платник податків перебуває на податковому обліку, за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.

Нагадаємо, що з 1 січня 2014 року Податковим кодексом України запроваджено механізм проведення електронних перевірок платників податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

Згідно абз. 6 пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 ПКУ, електронна перевірка відноситься до категорії документальних позапланових невиїзних перевірок. Її ініціює сам платник, подаючи відповідну заяву в відповідний територіальний орган Міндоходів, в якому він перебуває на податковому обліку.

Формати документів, які пов’язані з обчисленням та сплатою податків і зборів та подаються платником в електронній формі для проведення електронної перевірки і Порядок їх подання визначені у наказі Міндоходів від 31.12.2013 №898, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24.02.2014 за №305/25082.

Скільки підприємцю потрібно сплатити єдиного податку та єдиного соцвнеску?

Охтирська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області повідомляє, що ставки податку для підприємців-єдинників першої та другої групи залежать від розміру мінімальної зарплати (МЗП), що діє на 1 січня звітного року, і протягом року не змінюються. Їх розмір залежить від виду господарської діяльності і встановлюється рішеннями місцевих рад для єдинників першої групи в межах від 1 до 10% МЗП (у 2014 році – від 12,18 грн. До 121,80 грн.), а для другої групи від 2 до 20 % МЗП (у 2014 році – від 24,36 грн. до 243,60 грн.).

Єдинники першої та другої групи сплачують єдиний податок щомісяця, не пізніше 20 -го числа поточного місяця. Єдинники третьої і п’ятої групи сплачують єдиний податок щокварталу – протягом 50 календарних днів після закінчення кварталу.

Звітують єдинники першої та другої групи раз на рік – протягом 60 календарних днів після закінчення календарного року. Єдинники третьої і п’ятої групи звітують щоквартально – протягом 40 календарних днів після закінчення кварталу.

Єдиний соціальний внесок (ЄСВ) спрощенці, незалежно від групи єдиного податку і величини отриманого доходу, сплачують у розмірі мінімального страхового внеску за місяць – 34,7 % розміру МЗП. З ростом МЗП протягом року збільшується і розмір ЄСВ.

Сплачують ЄСВ щоквартально до 20 -го числа місяця, наступного за звітним кварталом. Від сплати ЄСВ та звіту по ньому звільнені тільки спрощенці, які є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують пенсію або соціальну допомогу.

Нескладні арифметичні розрахунки показують, що за рік підприємці всіх груп повинні сплатити: 5 191,50 грн. ЄСВ; 2 923,20 грн. єдиного податку у другій групі; 1 461,10 грн. єдиного податку в першій групі.

Запитання – відповіді сеансу телефонного зв»язку «Гаряча лінія»

, який відбувся 19.03.14 з начальником відділу обслуговування платників податків Охтирської ОДПІ Бабич О.В.

1. Який порядок оподаткування доходу, отриманого громадянином України від батьків та інших родичів?

Якщо Ви отримали спадщину від члена сім’ї І-го ступеня споріднення, то вартість успадкованої власності оподатковується за 0-ю ставкою податку на доходи фізичних осіб.

Фзична особа, яка отримує спадщину від члена сім’ї ІІ-го ступеня споріднення, сплачує податок на доходи фізичних осіб за ставкою 5 % від вартості успадкованого.

Якщо ж майно успадковує фізична особа, яка має статус дитини-сироти, але якій виповнилось 18 років, від члена родини ІІ-го ступеня споріднення, то вартість об’єкта спадщини також підлягає оподаткуванню за ставкою 5%. Нагадуємо, що особа, у разі досягнення нею повноліття, втрачає статус дитини, дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування. Неповнолітньою вважається дитина у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років.

Відповідальними за сплату податку на доходи фізичних осіб до бюджету, є спадкоємці, які отримали спадщину.

Відповідно до пп. 14.1.263 п. 14.1 ст. 14 розділу І Податкового кодексу України членами сім’ї фізичної особи І-го ступеня споріднення вважаються її батьки, чоловік або дружина, діти, у тому числі усиновлені. Інші члени сім’ї фізичної особи вважаються такими, які мають ІІ-й ступінь споріднення.

2.Який порядок оподаткування і сплати податку на доходи фізичних осіб при отриманні доходу у вигляді спадщини громадянами інших держав на території України?

Особами, відповідальними за сплату (перерахування) податку на доходи фізичних осіб до бюджету, є спадкоємці, які отримали спадщину.

Сума доходу у вигляді вартості успадкованого майна (кошти, майно, майнові чи немайнові права), що підлягає оподаткуванню, зазначається у річній податковій декларації. Водночас, це правило не стосується спадкоємців-нерезидентів, які зобов’язані сплатити податок до нотаріального оформлення об’єктів спадщини. Також виняток становлять спадкоємці, які отримали у спадщину об’єкти, що оподатковуються за нульовою ставкою податку.

Нотаріус видає спадкоємцю-нерезиденту свідоцтво про право на спадщину за наявності документа про сплату податку з вартості об’єкта спадщини.

Зазначена інформація відображається нотаріусами в податковому розрахунку за формою №1ДФ.

Слід зазначити, що нотаріус щокварталу подає до органів ДПС за місцем розташування державної нотаріальної контори (робочого місця приватного нотаріуса) інформацію про видачу свідоцтв про право на спадщину та/або посвідчення договорів дарування.

Нагадуємо, що оподаткування доходу, отриманого платником податку в результаті прийняття ним у спадщину чи дарунок коштів, майна, майнових чи немайнових прав регулюється ст. 174 Податкового кодексу України.

3. Який порядок оподаткування подарованого батьком автомобіля?

Статтею 174 Податкового кодексу встановлено порядок оподаткування доходів, одержаних у вигляді подарунків, п. 174.6 якої передбачено, що кошти, майно, майнові чи немайнові права, вартість робіт, послуг, подаровані платнику податку, оподатковуються за правилами, встановленими для оподаткування спадщини.

Дохід у вигляді вартості подарованого майна у межах, що підлягає оподаткуванню, включається до складу загального річного доходу платника податку і відображається ним у річній податковій декларації про майновий стан і доходи (податковій декларації).

Ставка оподаткування доходів, отриманих платником податку, встановлюється залежно від об’єкта, подарованого платнику податку, та ступеня споріднення з дарувальником.

Дохід у вигляді вартості подарованого автомобіля від батька, який є членом сім’ї першого ступеня споріднення, включається до складу загального річного оподатковуваного доходу та відповідно до пп. «а» пп. 174.2.1 п. 174.2 ст. 174 Податкового кодексу підлягає оподаткуванню за нульовою ставкою.

Слід зазначити, що згідно із Законом № 3609 від подання податкової декларації звільнено спадкоємців, які отримали у спадщину об’єкти, що оподатковуються за нульовою ставкою.

При цьому нотаріус, який посвідчив договір дарування, зобов’язаний надіслати про нього інформацію у податковому розрахунку за формою № 1ДФ з ознакою доходу «113».

4. Який порядок декларування майна, отриманого неповнолітньою дитиною у спадщину від померлого дядька, та чи необхідно сплачувати податок з вартості отриманої спадщини?

Відповідно до пп. «а» п. 179.4 ст. 179 Податкового кодексу платники податку звільняються від обов’язку подання податкової декларації незалежно від видів та сум отриманих доходів, зокрема, якщо вони є неповнолітніми або недієздатними особами і при цьому перебувають на повному утриманні інших осіб та/або держави станом на кінець звітного податкового року.

Згідно з п. 179.6 ст. 179 цього Кодексу зобов’язання щодо заповнення та подання декларації від імені платника податку покладаються на опікуна щодо доходів, отриманих неповнолітньою особою.

Розмір ставки, що застосовується до відповідного об’єкта спадщини, залежить від родинних стосунків членів сім’ї фізичної особи і спадкодавця.

Таким чином, у разі отримання неповнолітньою дитиною будь-якого об’єкта спадщини від дядька, який не є членом сім’ї першого ступеня споріднення, вартість такого об’єкта спадщини оподатковуватиметься за ставкою 5 %.

Електронні ключі можна безоплатно отримати в Акредитованих центрах Міндоходів

Платники податків, зборів, платежів можуть подавати звітність до контролюючого органу в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Для цього потрібно отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі – АЦСК ІДД) посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатки підприємства.

Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (acskidd.gov.ua/головна /«Контакти»).

На Сумщині сплата мита в лютому 2014 р. зросла на 42 %

На сьогодні, використовуючи сучасні методи адміністрування податків і зборів для забезпечення стабільного наповнення бюджетів усіх рівнів, Сумська митниця Міндоходів забезпечила в лютому 2014 р. 77,3 млн. грн., – повідомляє Олександр Микула, в.о. начальника Сумської митниці Міндоходів.

Найбільше сума до бюджету сплачено мита – 6,4 млн. грн., податку на додану вартість у сумі 68 млн. грн. та 1,1 млн. гривень єдиного збору. Окрім цього, 1,6 млн. грн. акцизного податку, 34,6 тис. грн. плати за митне оформлення та 67,6 тис. грн. інших платежів.

Крім того, сплачено суб’єктами підприємницької діяльності 51 тис. грн. утилізаційного збору із ввезених в режимі імпорту транспортних засобів.

Найбільші суми митних платежів надійшли при оформленні таких товарів, як мінеральні та хімічні добрива (7,6 млн. гривень), нафти та нафтопродуктів (7 млн. гривень), пристрої на рідких кристалах ( 6,4 млн. гривень), какао-боби (6,1 млн. гривень). При ввезенні розчинної кави сплачено 2,8 млн. грн.

Гаряча лінія „ПУЛЬС” – інструмент двостороннього звязку із підприємцями.

Інтерактивний сервіс „Пульс” – інструмент двостороннього зв”язку із підприємцями та можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Міндоходів України.

За номером телефону (044) 284-00-07 громадяни мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митної служб, про можливі корупційні дії з їхнього боку, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають в процесі адміністрування податків, або ж під час митного оформлення.

Сервіс „Пульс” працює за принципом call-back. Громадяни протягом 1-3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень та вжитих заходів. Якщо ж інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути подовжений до 15 днів.

Так кількість громадян, які зателефонували на гарячу лінію „Пульс” становить за 2014 рік – 1459 звернень, в тому числі за лютий місяць – 648.

Надходження від сплати єдиного податку перевищили 2 млн. гривень

За січень-лютий 2014 року платники податків, які працюють на спрощеній системі оподаткування, сплатили до Місцевого бюджету м.Охтирка 2469,4 тис. гривень. Порівняно з минулим роком надходження зросли в 1,2 раза. Від приватних підприємців бюджет отримав майже 1918,4 тис. гривень єдиного податку. Від діяльності спрощенців – юридичних осіб до бюджету надійшло 551,0 тис. гривень.

В Охтирській ОДПІ станом на 01.03.2014р. на спрощеній системі оподаткування зареєстровано 2790 платників податків.

З 01 січня 2014 року набрали чинності зміни, внесені Законом України №657 до глави 1 розділу XIV „Спеціальні податкові режими” Податкового кодексу. Згідно зі змінами, прийнятими Законом № 657, починаючи з 01.01.2014 року реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку, тим самим скасовано необхідність отримання паперового Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку та надано право платнику єдиного податку отримувати витяг з відповідного реєстру в Міндоходів України.

Охтирська ОДПІ

 



Добавить комментарий

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: