Про ямковий ремонт, грейдуваннята колодязі доступу до підземних комунікацій

14 мая 2014 | ЖИТТЯ МІСТА | 7 коммент. | №20(946)

АлексеевУ ці дні на вулицях міста охтирчани можуть спостерігати за роботою незвичної техніки: ямковий ремонт виконується сучасною спеціалізованою установкою. Це і є раніше анонсоване виконувачем обов’язки міського голови Ігорем Алєксєєвим використання новітніх технологій в організації ремонту доріг. За роз’ясненнями, чому вибір випав саме на такий спосіб їх проведення, ми звернулися безпосередньо до Ігоря Юрійовича.

- Такий вид ремонту вже давно використовують в усіх розвинених країнах світу. Разом з високою якістю проведення робіт (єдина вимога – температура повітря не нижча 5 градусів за Цельсієм) отримуємо низьку собівартість їх виконання, що більш як удвічі дешевше від традиційного ремонту асфальтом. Це завдяки тому, що ми відійшли від технологічної схеми застосування багатотонних вантажівок, бригад робітників, катків та залучення майже цілого асфальтного заводу. Натомість з ремонтом справляється лише один механізм, що обслуговується двома людьми та двома допоміжними машинами.

Подібне здешевлення дозволяє на заплановані в цьому році в міському бюджеті кошти на ремонт доріг виконати у два рази більший обсяг робіт. А це дуже суттєво, адже крім центральних магістралей, які хоч деколи бачили ремонт, існують окраїнні вулиці, як, скажімо, Гоголя, де вже багато років, як кажуть, і «кінь не валявся». Там одним ямковим «лікуванням» уже не обійтись – слід виконати повний комплекс підготовчих робіт з ліквідації аварійності, відведення води з проїжджої частини, а вже потім латати покриття. До речі, на даний момент підготовчі роботи вже виконуються.

Ще будучи рядовим депутатом міськради, я неодноразово наголошував на необхідності раціонально використовувати наші «дорожні» кошти, оскільки ситуація з дорогами в місті вже давно стала критичною. Але мене не хотіли чути, можливо тому, що пропонована мною схема виключає корупційну складову. Хотілося б додати, що наразі роботи виконуються не приватним, а державним підприємством.

Особливу увагу ми приділяємо усуненню наслідків некваліфікованої роботи по улаштуванню колодязів доступу до підземних комунікацій. Чомусь раніше видання дозволів на проведення робіт та введення об’єктів в експлуатацію проводилося абсолютно безконтрольно. Як результат – жахлива ситуація по вулиці Батюка, причому по всій її довжині! Треба визнати: вулицю за останні три роки ми практично втратили, їздити там неможливо, ями в коліно, зруйновані перехрестя Батюка з вул. Ярославського та пров. Харківським. Крім того, кожен водій звернув увагу на просадки дорожнього покриття по вул.Жовтневій – це все тепер необхідно виправляти, а причина все та ж.

- Оскільки ми заглибилися в тему доріг, хотілося б запитати про ґрунтові охтирські «магістралі». Було анонсовано їх грейдування, але дехто нарікає, що ці роботи закінчились, а на багатьох вулицях, як ви самі висловилися, «ще й кінь не валявся». Ви не розрахували сили? – Роботи в цьому напрямку накопичилось чимало. Цю програму я також намагався запустити ще будучи депутатом міськради, але не вдалося. Однак 5 вулиць і 10 провулків торік ми все-таки прогрейдували своїми силами.

Наразі прогрейдовано 39 вулиць і провулків нашого міста, роботи продовжуються. Їх довелося призупинити через дощі, щоб не зробити гірше, ніж було. Заявки на грейдування приймаються і зараз. Повідомляйте до управління житлово-комунального господарства, квартальним уповноваженим або безпосередньо мені, і роботи будуть виконані!

І ще одне, дуже важливе. Я не хочу обіцяти охтирчанам реалізації гучних проектів з урочистим перерізанням стрічок і купою піару, хоч, звісно ж, великі соціальні проекти по мірі можливості в такий складний час ми будемо реалізовувати. Разом з тим, у місті накопичилося чимало так званої рутинної та непомітної роботи, за яку багато років ніхто не брався. Для мене не зрозуміло, як можна займатися масштабними проектами й одночасно не дивитися собі під ноги. Мою роботу не треба виносити на телеекран, люди її й так побачать і оцінять.

 



Комментарии (7)

 

  1. Аленка пишет:

    а эти дорожные пломбы кто закупал, когда они были проплочены, в роксолане об этом писали ой как давно, Алексеева еще не было в кресле мэра, кстати

  2. С.А пишет:

    Раскрой глаза ремонт дорог идёт уже вторую неделю результат виден невооружённым глазом. Все ямы которые заделаны не разрушаются. А крики о том что технология неправильна распостраняют противники Алексеева.Никто так быстро за две недели не сделал ремонт основных дорог притом что делается без финансирования.

  3. Сушко Андрей пишет:

    Латать дырочки щебнем может любая баба. Новшеств никаких.

  4. анатолий иванович пишет:

    Алекссеева я давно знаю, кто как не он лучше сможет побороть проблему с дорогами.А нападки некоторых писак понятны. Много грязи льют на человека который пытается хоть как то улучшить жизнь города не имея больших финансовых возможностей.

  5. виктор пишет:

    как это видно слабость или просто неугоден кому то.

  6. НИКОЛАЙ В. пишет:

    Слабоват для мера города.

  7. Андрей пишет:

    А чё будет с дорогой по пер. Дачный???

Добавить комментарий

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: