Що б ви побажали майбутньому меру?

21 мая 2014 | МИ ЗАПИТАЛИ | 3 коммент. | №21(947)

веревкаЛюдмила Вірьовка, адміністратор з сином Сашею:

- Майбутньому меру я б побажала, щоб зробив побільше майданчиків для дітей. Більш урізноманітнити дозвілля дітей. Бо крім майданчика, що біля «Кнєжі», піти нікуди. Що стосується дитячого садка, хотілося б, щоб ремонти робились не за рахунок батьківських коштів, а все таки виділяли з бюджету. Щоб в місті стало яскраво від квітів і за ними був належний догляд. Я ще не задумувалась за кого голосуватиму, треба порадитись із чоловіком, почитати програми кандидатів. Але я вважаю, що не важливо, хто прийде до влади – важливо з якою метою.

легкийАнатолій Легкий, пенсіонер

- Побажаю мерові звернути увагу на молодь в плані працевлаштування. Далі безробіття рости просто не може. Бо скоро почнуть влаштовувати майдани в кожному містечку. Як створювати нові робочі місця повинен думати очільник міста. На те він і йде до влади. І щоб думав не тільки про себе і власний бізнес, а турбувався про суспільні проблеми. Свій вибір я ще не остаточно зробив, однак можу сказати – я не люблю істериків.

Любов Бодрова, учитель-логопед

- Кого б не обрали міським головою, бажаю йому перш за все виконувати свої обіцянки. Щоб усе, що він планує зробити, втілилось в реальність. Я ще остаточно не визначилась, за кого голосуватиму, проте симпатія до одного з кандидатів є, чула про нього багато гарного. Я думаю, що для того, аби змінити щось у місті, треба багато працювати над собою. Бути чесним і непідкупним, формувати команду професіоналів, тобто не робити одразу кадрових революцій, а придивитись до тих, хто вже при посаді і виконує свої обов’язки на належному рівні – то виганяти його тільки за приналежність до якоїсь партії і ставити нову людину, яка ще тривалий час буде освоюватись, не можна.

ярмакНіна Ярмак з внуком Ромою:

- В першу чергу побажаю, щоб мер звернув увагу на зовнішній вигляд міста, щоб було зелено, чисто, сміття вивозилось. Для молоді треба організувати якесь дозвілля, щоб менше бігала з пивом і палила. Ввечері молоді нікуди сходити.

Анатолій Некрасов, директор підприємства:

некрасов- Я вважаю, що мер нічого не змінить. Якщо в нього немає грошей, то хоч Господа Бога постав, нічого не зробить. За 23 роки незалежності назвіть хоча б одну галузь, де Україна чогось досягла. Не той менталітет у нас. Ми завжди звинувачуємо людей, які при владі, а ось зараз вийдіть на вулицю подивіться – самі собі смітимо. Можливо, треба запросити когось не місцевого, щоб зміг навести порядок, подивитись на місто збоку. Наш менталітет, на жаль направлений на те, щоб хапнути щось собі. Я ще не знаю, за кого голосуватиму, треба почитати програмки всіх кандидатів. Вибирати треба тих, хто не сприяє розвалу країни. Мер повинен бути чесним, ерудованим, не лінивим. А чи є такий – це вже інше питання. Я не розумію такого підходу, коли всі навколо погані. Це на базарі можна сказати ти дурна, тому що ти дурна. А при веденні політичної агітації, поливати брудом попередників – це свідчення недалекості.

слободянюкРоман Слободянюк, лісник:

- Побажання мерові – звернути увагу на дороги. Треба робити якісний ремонт, а не відмивати гроші. Мер теж їздить дорогами не літає ж, тому слід контролювати якість виконання робіт. Щоб більше дослухався до народу. Для цього треба проводити опитування, побільше спілкуватись з населенням. Як древні царі перевдягались у жебраків і йшли слухати думку про себе, про свої недоліки. Майбутній мер має бути авторитетною людиною, комунікабельною, мати до всього творчий підхід.

МІСЦЕВІ ВИБОРИ

Хто голосує

Громадяни України, які мають право голосу на відповідних місцевих виборах, є виборцями.

Документом, який посвідчує особу, підтверджує громадянство та засвідчує місце проживання виборця на місцевих виборах, є:

1) паспорт громадянина України;

2) тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України).

Належність громадянина до відповідної територіальної громади визначається його місцем проживання на її території згідно із Законом України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні".

Виборці мають право на участь у роботі виборчих комісій як їх члени, проведенні передвиборної агітації, здійсненні спостереження за проведенням виборів та в інших заходах, пов’язаних з організацією та проведенням виборів, що реалізується ними у порядку, визначеному цим та іншими законами України.

Будь-які прямі або непрямі привілеї чи обмеження виборчих прав громадян України за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками забороняються. Не допускаються обмеження участі громадян у виборчому процесі, крім обмежень, передбачених Конституцією України та цим Законом.

Військовослужбовці строкової служби, громадяни України, що проживають за кордоном, а також особи, визнані судом недієздатними, та громадяни України, які за вироком суду перебувають у місцях позбавлення волі, вважаються такими, що не належать до жодної територіальної громади та не мають права голосу на місцевих виборах.

Військовослужбовці, які мають право голосу на відповідних місцевих виборах згідно із частиною першою статті 3 цього Закону, голосують на звичайних виборчих дільницях, розташованих за межами військових частин (формувань). Для забезпечення умов для вільного волевиявлення таким військовослужбовцям у день голосування надається відпустка для участі в голосуванні не менш як на чотири години.

Порядок голосування

Голосування на місцевих виборах є таємним: контроль за волевиявленням виборців забороняється. Фотографування, відеофіксація в будь-який спосіб результатів волевиявлення виборців у кабіні для таємного голосування, а також демонстрація виборцем результатів волевиявлення у приміщенні для голосування забороняються і є порушенням таємниці голосування. Членам виборчих комісій, іншим особам забороняється вчиняти будь-які дії чи розголошувати відомості, що дають можливість встановити зміст волевиявлення конкретного виборця.

Кожен виборець голосує на місцевих виборах особисто. Голосування за інших осіб чи передача виборцем права голосу будь-якій іншій особі забороняється.

Допомога виборцю з особливими потребами, який не може самостійно заповнити виборчий бюлетень чи опустити його у виборчу скриньку, у виконанні цих дій відповідно до його волевиявлення та в порядку, встановленому цим Законом, не вважається голосуванням замість цього виборця.

Виборчий бюлетень повинен містити назву та дату проведення місцевих виборів, означення (одномандатний чи багатомандатний) виборчого округу, номер виборчого округу (за наявності), а також позначені місця для номера виборчої дільниці, печатки дільничної виборчої комісії. За наявності підтвердженої відповідним поліграфічним підприємством технічної можливості територіальна виборча комісія може прийняти рішення про виготовлення виборчих бюлетенів із зазначенням номерів виборчих дільниць.

У виборчому бюлетені для голосування в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі зазначаються в алфавітному порядку прізвища, власні імена (усі власні імена) та по батькові (за наявності) зареєстрованих у цьому виборчому окрузі кандидатів (у депутати, на посаду сільського, селищного, міського голови), з відомостями про рік народження, освіту, місце проживання, основне місце роботи (заняття), партійність, а також суб’єкт висування кожного кандидата (у разі якщо кандидат висунутий шляхом самовисування, міститься позначка "Самовисування"). Ліворуч від прізвища кожного кандидата розміщується порожній квадрат.

Виборчий бюлетень заповнюється виборцем особисто в кабіні для таємного голосування. Під час заповнення виборчого бюлетеня забороняється присутність інших осіб. Виборець, який внаслідок фізичних вад не може самостійно заповнити виборчий бюлетень, має право з відома голови або іншого члена дільничної виборчої комісії скористатися допомогою іншої особи, крім члена виборчої комісії, кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, уповноваженої особи місцевої організації партії, довіреної особи кандидата, офіційного спостерігача.

Виборець не має права передавати свої виборчі бюлетені іншим особам. Отримання виборчого бюлетеня від інших осіб (крім члена виборчої комісії, який видає бюлетень), заохочення або примушування виборців до передачі бюлетеня іншим особам шляхом підкупу, погроз або іншим способом забороняються.

У виборчому бюлетені для голосування в багатомандатному виборчому окрузі виборець робить позначку "плюс" (+) або іншу, що засвідчує волевиявлення виборця, у квадраті проти назви місцевої організації партії, за кандидатів у депутати від якої він голосує.

Виборець опускає заповнені виборчі бюлетені у виборчу скриньку.

У разі пошкодження виборчої скриньки під час голосування вона опечатується головою дільничної виборчої комісії і не менш як трьома членами виборчої комісії у спосіб, що унеможливлює вкидання виборчих бюлетенів. Ця виборча скринька зберігається в приміщенні для голосування і не використовується до закінчення голосування.

За 5 хвилин до 20 години голова дільничної виборчої комісії оголошує про закінчення голосування та зачинення виборчої дільниці о 20 годині. Виборці, які на 20 годину прийшли до дільниці для голосування, мають право проголосувати. Для забезпечення реалізації цього права виборців один із членів комісії о 20 годині за дорученням голови дільничної виборчої комісії підходить до входу у приміщення для голосування та запрошує всіх виборців, які ще не проголосували, зайти у приміщення для голосування та зачиняє двері. Після виходу з приміщення для голосування останнього виборця приміщення зачиняється і в ньому залишаються тільки члени виборчої комісії та особи, які згідно з цим Законом мають право бути присутніми на засіданні виборчої комісії.

Голосування вдома

Голосування виборців за місцем їх перебування організовують не менш як три члени дільничної виборчої комісії, визначені рішенням виборчої комісії. Такі члени виборчої комісії повинні бути представниками різних суб’єктів подання.

Голосування виборців за місцем перебування організовується з таким розрахунком, щоб члени дільничної виборчої комісії, які організовують таке голосування, повернулися у приміщення для голосування не пізніш як за годину до закінчення голосування.

 



Комментарии (3)

 

  1. Светлана Васильевна пишет:

    Не справедливо – это точно, получается как в анекдоте, кто-то ест мясо, а кто-то одну капусту, а среднестатистически получается, что все жители городя едят голубцы с мясом

  2. Ольга пишет:

    а я против средней зарплаты по городу, получается если руководитель какой-нибудь получает 3500-4000, а рядовой подчиненный 1200, то средняя по городу около 2400, не верю!!!

  3. Ольга пишет:

    Мэру города хочу подсказать идею для поднятия его рейтинга и команды. Установить k=2 для мэра, а для остальних k=1…2 . Объясняю – зарплата мэра определяътся умножением средней зарплаты по городу на этот k. Вот и будут беспокоиться о горожанах, и так сказать, не только морально, но и материально.

Добавить комментарий

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: