Охтирська ОДПІ

20 июня 2014 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

ОДПIВаші запитання – наші відповіді.

Днями в Охтирській ОДПІ відбувся сеанс прямого телефонного зв’язку “гаряча лінія” з питань електронних сервісів Міндоходів. На запитання відповідала заступник начальника Охтирської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області Шевченко Юлія Іванівна.

1. Чи можна використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису із жорсткого диска комп’ютера?

Особисті ключі підпісувачів можуть бути вільно скопійовані чи переміщені на будь-які носії, у тому числі й на жорсткий диск комп’ютера. Однак для уникнення зловживань з особистими ключами електронного цифрового підпису та попередження їх компрометації спеціалізоване програмне забезпечення Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів України здійснює пошук і зчитування особистого ключа виключно з кореневого каталогу з»ємного носія ключової інформації 9флеш-носій, CD/DVD-диск).

2 Чи можна дізнатися про стан розрахунків з бюджетом по податках і зборах в онлайн-режимі?

Для отримання інформації про стан розрахунків з бюджетом по податках і борах в онлайн-режимі необхідно скористатись послугами онлайн-сервісу Міндоходів «Електронний кабінет платника податків».

Як і працюючі сервіси, особистий кабінет зорієнтований на підвищення рівня комфорту під час взаємодії з контролюючими органами та на скорочення втрат часу для відвідин органів доходів і зборів. Електронний кабінет платника податків, зокрема, дає змогу побачити стан розрахунків із бюджетом по податках і зборах, підготувати, заповнити й надіслати податкову звітність в електронному вигляді, перевірити звітність на наявність арифметичних помилок, переглянути подану звітність незалежно від способу її подання. До того ж використання електронного сервісу забезпечує доступ платника податків до податкового календаря, який нагадає користувачу терміни надання податкової звітності та сплати податків і зборів. Окрім цього, клієнт може переглянути свої облікові дані за даними Міндоходів. Разом із тим нагадуємо, що вхід до Електронного кабінету платника податків здійснюється шляхом авторизації на веб-ресурсі Міндоходів за допомогою електронного цифрового підпису.

3. Якій режим роботи органів доході і зборів щодо приймання податкової звітності в електронному вигляді?

Що стосується подання звітності в електронній формі, то відповідно до п. 2 розділу 111 Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстровану в Мінюсті 16.04.08 за №320/15011, при відправленні електронних документів платник податків самостійно визначає кінцевий термін їх відправлення (враховуючи час на своєчасну доставку документів до органів доходів і зборів у разі можливого пошкодження телекомунікаційного зв’язку або ненадходження першої квитанції).

Органи доходів і зборів приймають податкову звітність з 9.00 год до 18.00 год. Щоденно, крім вихідних, святкових і неробочих днів. У разі надходження податкового документа в електронному вигляді до органів доходів і зборів до 16 години платнику податків протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) надсилається друга квитанція, в іншому випадку – протягом перших двох годин наступного робочого дня (п. 4 р.111 Інструкції).

При цьому терміни прийняття звітності органом доходів і зборів в електронному вигляді не відрізняються від термінів прийняття звітності у паперовому вигляді, за винятком подання податкової звітності в електронній формі в останній день граничного строку подання. В останній день граничного строку подання податкової звітності в електронній формі органи доходів і зборів приймають податкову звітність до останньої години (до 24-ї години) дня, в якому спливає граничний строк.

4. Чи може платник замовити та отримати довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів в електронному вигляді?

Згідно з п.1 р.11 Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 № 235 «Про подання електронної звітності» платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді відповідно до законодавства із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення формування податкових документів, засобу криптографічного захисту інформації, керуючись Інструкцією №233 та договором про визнання електронних документів.

У рамках розширення електронних сервісів та покращення рівня обслуговування платників податків, які звітують в електронній формі, запроваджено новий сервіс – надіслання «Довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами ДПС України на електронний запит платника податків.

У запиті, що формується згідно з електронними форматом (J1300301) та надсилається до «Інформаційного порталу органів ДПС України» (на електронну адресу zvit@sta.gov.ua) необхідно зазначити спосіб отримання Довідки (електронний/паперовий), назву нормативно-правового акта на підставі якого надається довідка та назву установи (організації, закладу), до якої буде подано довідку.

В залежності від вибору способу отримання Довідки платник податків, у якого відсутня заборгованість з того чи іншого податку або збору, засобами електронного зв’язку надсилається Довідка в електронному вигляді (J1400301) або інформаційне повідомлення (у вигляді квитанції) інспектора органу доходів і зборів про стан розгляду Довідки за місцем обліку.

5. Який стан має інформація, отримана за допомогою електронного податкового сервісу «Інформаційне повідомлення про заборгованість з податків, зборів (обов’язкових платежів»?

Міністерством доходів і зборів України запроваджено он-лайн електронний податковий сервіс «Інформаційне повідомлення про заборгованість з податків, зборів (обов’язкові платежів).

Платники податків, які здійснюють подання податкових декларації в електронній формі за допомогою засобів електронного зв’язку та з використанням електронного цифрового підпису, можуть щомісяця дізнаватися про наявність податкового боргу за статусом новоствореного та про динамічні зміни такого боргу в сторону збільшення/зменшення.

Функціонування такої послуги забезпечується шляхом розсилки інформаційною системою мін доходів (центрального рівня) каналами сучасних інформаційних технологій інформаційного повідомлення за уніфікованою формою на електронну скриньку платника податків. Інформаційне повідомлення має виключно інформаційний характер. У разі виникнення сумнівів щодо стану розрахунків з бюджетом платник податків може звернутися до контролюючого органу для проведення звірки даних, наведених в інформаційному повідомленні.

Подача звіту про контрольовані операції перенесена

Чергові зміни внесено до Податкового кодексу щодо вдосконалення трансфертного ціноутворення, якими, зокрема, передбачено, що у 2014 році звіт про контрольовані операції за період з 1 вересня по 31 грудня 2013 року подається до 1 жовтня 2014 року.

Також змінився розмір штрафів за неподання платником податків звіту та обов’язкової документації про проведені протягом року контрольовані операції.

За неподання звіту накладатиметься штраф у розмірі 100 розмірів мінімальної заробітної плати, а за неподання обов’язкової документації – у розмірі 10 розмірів мінімальної заробітної плати. До цього розмір штрафу за неподання звіту складав 5% загальної суми контрольованих операцій, а за неподання обов’язкової документації – 100 розмірів мінімальної заробітної плати.

Крім цього, визначено, що штрафні санкції за помилки, допущені при розрахунку грошових зобов’язань відповідно до норм ст. 39 Податкового кодексу за період з 1 вересня 2013 року по 31 грудня 2014 року, застосовуються у розмірі 1 гривня за кожне порушення.

Зазначені зміни передбачені Законом від 13.05.2014 N 1260 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення трансфертного ціноутворення" який набрав чинності 30 травня 2014 року.

В податковій накладній найменування товару можна зазначити іноземною мовою

Податкова накладна заповнюється державною мовою.

У разі неможливого перекладу з іноземної мови торгової марки або найменування товару на державну мову та з метою збереження ідентифікації такого товару, в податковій накладній в графі 3 ”Номенклатура товарів/послуг продавця” допускається зазначати назву торгової марки та у вигляді абревіатури номенклатуру товару без перекладу його на державну мову.

Порядок заповнення податкової накладної затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.01.2014 № 10

Оновлено форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

Охтирська ОДПІ повідомляє, що у зв’язку з внесенням змін до окремих нормативно-правових актів оновлено форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі – АЦСК ІДД Міндоходів).

Використання нових форм реєстраційних документів для всіх клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів з 16.06.2014 року є обов’язковим.

Більш детальну інформацію можна отримати на сайті АЦСК ІДД Міндоходів у розділі «Новини» http://acskidd.gov.ua/news. Там же є можливість завантажити актуальні форми реєстраційних документів.

Нагадаємо, що отримати посилені ключі електронного цифрового підпису можна в Акредитованому центрі сертифікації ключів, який знаходиться у Державній податковій інспекції у м. Сумах (м. Суми, площа Покровська, 2).

Міндоходівці закупили бронежилети для сумських прикордонників

Фахівці Головного управління Міндоходів у Сумській області вирішили знову підтримати військовослужбовців Сумського прикордонного закону. Цього разу міндоходівці зібрали більше 30 тисяч гривень із заробітної плати та закупили захисне оснащення для охоронців кордону.

Юрій Больбіт, в.о. начальника ГУ Міндоходів у Сумській області від імені всього колективу Головного управління вручив сумським прикордонникам 16 бронежилетів 4-го класу захисту. До благодійної акції долучився колектив ДПІ у м. Сумах. До речі, декілька тижнів тому міндоходівці Сумської ОДПІ, вже передавали військовим закуплену власними силами амуніцію.

Таким чином, міндоходівці Сумщини продемонстрували приклад іншим сумчанам, як можна згуртуватись і допомагати вирішувати проблему забезпечення військових захисною амуніцією.

– Це вже не перша ініціатива працівників ГУ Міндоходів у Сумській області для наших військових, – говорить Юрій Больбіт в.о. начальника ГУ Міндоходів у Сумській області, – Ми встигли підтримати українську армію і відправленням СМС- повідомлень з грошовою допомогою, а також закупили і передали у «гарячу точку» України, як кажуть, на передову, в Слов’янськ, медикаменти.

Єдинник”, який перевищив обсяг доходу, має перейти на “вищу” групу

Платник єдиного податку І групи, який у календарному кварталі перевищив законодавчо визначений обсяг доходу 150 тисяч гривень, повинен подати заяву та з наступного календарного кварталу перейти на застосування ставки єдиного податку ІІ, ІІІ або V групи, або ж взагалі відмовитись від застосування спрощеної системи оподаткування.

Аналогічними є дії єдинників і у разі перевищення доходів у звітному періоді платниками ІІ та ІІІ групи, ліміти для яких як складають 1 млн. грн. та 3 млн. грн. відповідно. Вони мають подати заяву та з наступного календарного кварталу перейти на застосування ставки єдиного податку, вищої групи, або ж взагалі відмовитись від застосування спрощеної системи оподаткування.

Платник єдиного податку V групи, який перевищив у податковому (звітному) періоді законодавчо визначений обсяг доходу (20 млн. грн.), повинен подати заяву та з наступного календарного кварталу перейти на сплату інших податків і зборів, встановлених Податковим кодексом України

Корисно знати, що всі вищезазначені платники до суми перевищення зобов’язані застосувати ставку єдиного податку у розмірі 15% і подати заяву не пізніше 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу

Міндоходівці Сумщини готові захищати Україну

З метою набуття працівниками Головного управління Міндоходів у Сумській області базових навичок з вогневої підготовки 07 червня на полігоні військової частини А-1476 у присутності інструкторів УМВС України у Сумській області відбулися навчання із вогневої підготовки.

У заняттях прийняли участь понад 100 військовозобов’язаних працівників структурних підрозділів обласного апарату та всіх територіальних органів, в тому числі і фахівці Охтирської ОДПІ.

Очолив навчання особисто в.о. начальника Головного управління Міндоходів у Сумській області Юрій Больбіт.

Перед виконанням стрільб відбулося ретельне вивчення матеріальної частини зброї, заходів безпеки при поводженні зі зброєю, прийомів і правил стрільби, а також практичні заняття, спрямовані на формування оптимальних рухових навичок, пам’яті м’язів шляхом стрілецьких тренувань та відпрацювання підготовчих вправ поводження зі зброєю.

Під час полігонних занять резервісти-міндоходівці виконували вправи навчальних стрільб на ближніх та середніх дистанціях із 4-х видів вогнепальної зброї, у т.ч. автоматичної.

Під час тренувань працівники міндоходів проявили високий патріотизм, дисципліну та готовність до захисту Вітчизни.

З 10 червня 2014р. відкриті нові рахунки

Звертаємо увагу платників податків!

Рахунки за балансовим рахунком 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету», кодами класифікації доходів бюджету 17060100 «Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, який справляється за поставлений природний газ споживачам на підставі укладених з ними договорів», 17060200 «Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, який справляється за імпортований суб’єктами господарювання природний газ для споживання ними як палива або сировини» та 17060300 «Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, який справляється за видобутий суб’єктами господарювання та спожитий ними природний газ як паливо або сировина», символами звітності відповідно 172 -174 вводяться в дію з 10.06.2014 року.

Експерти: Україні негайно потрібна єдина система фінансових розслідувань

Про це заявив радник Служби розслідувань фінансових злочинів Литви Ігоріс Кржечковскіс під час робочого засідання за участю європейських експертів в Києві.

В засіданні Експертної ради взяли участь представники органів фінансових розслідувань Великобританії, Грузії, Латвії та Литви, Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), Європейського бюро по боротьбі з шахрайством (OLAF) та Міністерства доходів і зборів України.

Учасники обговорили і попередньо схвалили концепцію майбутньої Служби фінансових розслідувань (СФР), яка має з’явитися в Україні. Експерти також поділилися досвідом створення та функціонування аналогічних служб у їх країнах та пообіцяли надати свої експертні висновки щодо концепції СФР в Україні.

"Одна справа – контроль, інша – потрібно допомогати бізнесу, щоб люди знали, що робити у тих чи інших ситуаціях, пов’язаних із податками або фінансовим шахрайством. Щоб бізнес не просто нам повідомляв про фінансові порушення, але й розумів, що й як робити. Тут наша служба виступає консультантом", – розповів представник литовського відомства.

"Україна має створити систему фінансового захисту, яка б ніколи не дозволила повторитися тому, що сталося при минулій владі з державними коштами, які тепер шукають по всьому світі. І така єдина структура потрібна Україні негайно", – переконаний він.

Крім усього, на думку Ігоріса Кржечковскіса, такий інструмент як СФР потрібен і для входження до ЄС: "Коли Литва вступала до Євросоюзу, нас спитали: а хто буде захищати гроші ваших інвесторів?" Відповіддю було створення Служби розслідувань фінансових злочинів".

Заступник начальника Слідчого департаменту Слідчої служби Міністерства фінансів Грузії Мераб Гамкрелідзе розповів, що у 2004 році в Грузії була аналогічна з нинішньою Україною ситуація. Створення фінансової поліції допомогло вирішувати чимало проблем, одною з перших була контрабанда, що проходила через Абхазію та Осетію: "Зі зброєю захищали кордони від контрабандистів".

Створення Служби давалося непросто, відчувався спротив бізнесу, який, утім, з часом підтримав цю фінансову структуру: "Адже ми допомагаємо бізнесу, наприклад, з проблемою підробної продукції. Не секрет, що було дуже багато випадків фальсифікації грузинських вин та Боржомі. Сьогодні цього немає завдяки нашій роботі. А ще у державних органах Грузії немає корупції, взагалі. І ми цим пишаємося".

У Великобританії, розповів офіцер зв’язку Королівської податкової та митної служби Філ Девіс, на збереження державних коштів, зокрема, працюють комп’ютерні програми, які фіксують будь-які відхилення від закону, всі нетипові операції суб’єктів господарської діяльності, чим одразу привертають увагу правоохоронців.

До всього, фінансове благополуччя країни знаходиться у руках кожного громадянина – у Великобританії ігнорування економічних злочинів проти держави є кримінальним злочином.

"Від громадян отримуємо тисячі повідомлень про фінансові махінації. Навіть якщо я вирішив відправити грошовий переказ своїй бабусі в Конго, а банк вирішить, що це – підозріла транзакція, перед тим, як її провести, повідомить про неї у Службу", – розповідає Філ Девіс.

Держава не шкодує грошей на підготовку кадрів для такого відомства, навчає і ретельно підбирає співробітників, над якими – суворий контроль: "не всі кандидати проходять такий жорсткий відбір, зате не було ще жодного покарання щодо наших співробітників", – розповідає британець.

Королівська податкова та митна служба може отримувати частину повернутих державі коштів для власних потреб, наприклад, навчання співробітників.

Експерт OLAF Андреа Венегоні запевнив представників Міндоходів, що організація готова допомогти Україні у створенні СФР і технічно, і фінансово: "Ми можемо оплатити квиток на потяг, лише скажіть куди ви прямуєте".

Доходи від «Військових» не оподатковуються

Охтирська ОДПІ повідомляє, що дохід, який виплачується АТ «Ощадбанком» кожні півроку, а також при одноразовому погашенні казначейських зобов’язань «Військові», не підлягає оподатковується.

Крім того, якщо сертифікат «Військовий» продати на вторинному ринку, інвестиційний прибуток, отриманий фізичною особою, теж не включатиметься до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такого платника, й також не підлягатиме оподаткуванню.

З 21 травня розпочато розміщення казначейських зобов’язань «Військові» серії В на пред’явника в документарній формі загальним обсягом 100 млн. гривень із строком обігу 24 місяці, номінальною вартістю 1000 гривень, відсотковою ставкою 7% річних та сплатою купонів кожні шість місяців у розмірі 35 гривень.

Нагадаємо, придбати сертифікати казначейського зобов’язання «Військові» можливо в ПАТ «Державний ощадний банк України» та фінансово допомогти Збройним силам України.

Горілка відсьогодні подорожчала

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів про підвищення мінімальної оптово-відпускної та роздрібної ціни на окремі види алкогольних напоїв.

Підвищення здійснюється у два етапи: з дня опублікування постанови, тобто з 17 червня 2014 р., а потім з 1 серпня 2014 р.

Мінімальна роздрібна ціна на горілку становитиме на рівні 34,90 грн. за пляшку, а з 1 серпня – 39,90 грн.

Роздрібні ціни на вина в скляній тарі (обсяг 0,7 л) або іншій тарі (1 л) підвищуються до 20 грн., на вина в скляній тарі (0,75 л), а також на деякі вина (0,7 л) – до 33 грн.

Ціни на коньяк підвищено залежно від наявності «зірок» – чим менша витримка, тим більший відсоток подорожчання. Тобто, ціна на півлітрову пляшку коньяку «три зірки» підвищиться до 59,10 грн., «чотири зірки» – до 64 грн., «п’ять зірок» – до 69 грн.

– Наразі ведеться повномасштабна кампанія з очищення ринку від фальсифікату, – говорить Юрій Больбіт, в.о. начальника ГУ Міндоходів у Сумській області. – А шляхом підвищення мінімальних цін на алкоголь ми плануємо підвищити доходи в держбюджет.

До речі, з’явилися мінімальні ціни на віскі, ром, джин та ялівцеву настоянку, які не подорожчають.

Володимир Хоменко: бізнес і податківці у новій системі працюватимуть разом

Про це заявив заступник Міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко під час зустрічі з представниками ділової спільноти і громадських організацій в Американській торговельній палаті.

Американська торговельна палата (АСС) провела зустріч для обговорення концепції Служби фінансових розслідувань (СФР). Зустріч, як вважає президент АСС Бернард Кейсі, стала прекрасною можливістю для компаній висловити свої думки та зауваження щодо концепції створення СФР. На його думку, розробка фіскальних інструментів, що проводиться у форматі їх обговорення за участі всіх зацікавлених сторін, підтверджує той факт, що між бізнесом і владою є взаєморозуміння.

"Ми віримо, що сьогоднішнє обговорення концепції та жвава дискусія стосовно основних цілей та завдань Служби стане важливим кроком на шляху до впровадження міжнародних практик в Україні", – сказав Бернард Кейсі.

Бізнесменів найбільше непокоять високий рівень корупції, тіньовий ринок та якість роботи правоохоронних і фіскальних органів: "Потрібно знищити корупцію, вивести бізнес із тіні, знизити податки", – сказав один із них.

"Потрібно реформувати фіскальні органи. У них постійно проходять якісь переатестації, реформи, зміни – завжди щось відбувається, але зрушень так і немає. Тому до цього процесу треба підійти системно, прозоро, збалансовано. За що я і вітаю вашу ініціативу створення СФР, – поділився Юрій Залуський, представник компанії "Бейкер і Макензі – Сі-Ай-Ес Лімітед".

Менеджери компаній також заявили: "Ми чекаємо, що функції контролю і розслідувань будуть відокремлені". Проблема, на їх думку, не в одній податковій міліції, потрібна зміна у кримінально-процесуальному законодавстві.

Володимир Хоменко погодився, що "корупція мала найвищий рівень за останні 22 роки. Середній бізнес знищено. Адже люди, незалежні економічно, мають і політичну незалежність".

Він заявив, що створення СФР в першу чергу передбачає усунення головних ворогів бізнесу – корупції і тіньового ринку: "Ми усунемо передумови розвитку корупції й мінімізуємо контакт податківця з підприємцем. Від "масок-шоу" також однозначно уже відходимо".

У системі СФР, за словами заступника Міністра, працюватимуть відкриті інформаційні бази, які дадуть можливість підприємцям і податківцям разом боротися з тіньовими схемами; допоможуть підприємцям уникнути податкових ям, а податківцям – успішніше боротися з нечистими на руку ділками.

Бізнесмени надали пропозиції щодо законопроекту, який передбачає створення СФР. Вже найближчим часом робоча група експертів від бізнесу і експертів від Міндоходів продовжить обговорення названого законопроекту.

 

 



Добавить комментарий

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: