Охтирська ОДПІ

2 августа 2014 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

БілоусІгор Білоус: Відкритість – це запорука нашого успіху у боротьбі з корупцією та у реформуванні ДФСУ

Прес-служба Міндоходів

«Відкритість – це запорука нашого успіху у боротьбі з корупцією та у реформуванні ДФСУ. Лише відвертий та постійний діалог між нами та суспільством, і бізнесом зокрема, має продемонструвати серйозність наших намірів», – зазначив Голова Державної фіскальної служби Ігор Білоус на своїх власних сторінках Facebook та Twitter.

Говорячи про нинішню організацію роботи у ДФСУ, Ігор Білоус зазначив: «Сьогодні успішний розвиток можливий лише тоді, коли суспільство не просто розуміє, що саме робить влада, але й бере безпосередню участь у розробці та ухваленні важливих для країни рішень. Простір соціальних мереж дозволяє встановити подібну комунікацію й зробити її максимально ефективною та динамічною».

Охтирські міндоходівці радять працівникам обирати «білу» зарплату

При влаштуванні на роботу перед робітником постає питання: який спосіб оплати праці обрати? Фахівці Міндоходів радять найманим робітникам приймати правильне рішення і не погоджувати на тіньові заробітки. Що ж таке «біла», «чорне» та «сіра» зарплата?

Почнемо з зарплати «в конверті». За бухгалтерськими документами робітник — людина-невидимка. Тобто його не існує, а гроші, призначені на оплату його праці, списуються під якісь інші витрати. Роботодавцю не треба возитися з паперами, оформлятися на роботу, платити податки. Але це привабливо тільки на перший погляд. І при оформленні пенсії такий працівник дуже здивується її відсутністю, бо для держави він нероба і відрахувань до Пенсійного фонду від нього не надходило. Сума оплати його праці ніде не зафіксована. І в разі, якщо керівник вирішить переглянути усний договір в односторонньому порядку, відстояти свої права буде дуже складно. Відпустка і лікарняний залишаються виключно на совісті роботодавця. Якщо раптом буде потрібна довідка з місця роботи — її не видадуть, тож про будь-який кредит можна забути.

«Сіра» зарплата – це коли працівник офіційно оформлений на підприємстві і отримує певну суму заробітної плати. Але основна частина такого заробітку — «в конверті» і ніде не зафіксована. Це означає, що соціальні виплати будуть оплачені за мінімальним тарифом.

«Біла» зарплата. Фінансові та правові відносини між роботодавцем і працівником обумовлені і офіційно зафіксовані і в повній мірі регулюються Кодексом законів про працю України. Офіційне оформлення і «біла» зарплата істотно спрощують процедуру отримання кредиту, оформлення візи або закордонного паспорта, а також це – оплата відпусток, лікарняних, надання різних пільг, достойна пенсія у майбутньому.

Шановні охтирчани – наймані працівники! Якщо ви дбаєте про своє майбутнє, прагнете до гідного матеріального забезпечення, а ваше керівництво іншої думки, звертайтеся до Охтирської ОДПІ (вул..Снайпера,3) та повідомляйте про порушення ваших прав.

Оподаткування операцій з постачання лікарських засобів та медичних виробів

Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що відповідно до листа Міндоходів України від 18.06.2014 року №14357 оподаткування податком на додану вартість незареєстрованого лікарського засобу здійснюється у загальному порядку за ставкою 20% від бази оподаткування. Підставою для пропуску на митну територію України незареєстрованого лікарського засобу є лист-повідомлення, виданий Міністерством охорони здоров’я України.

Оподаткування операцій з постачання на території України або ввезення на територію України медичних виробів, зазначених у переліку, затвердженому Кабінетом Міністрів України від 23.04.2014 року №118, здійснюється за ставкою 7%, у разі їх відсутності у цьому переліку – за ставкою 20%.

Знижена вставка ПДВ застосовується також у разі постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання для проведення клінічних випробувань, дозвіл на які надано Міністерством охорони здоров’я України.

До уваги юридичних осіб – платників податку на нерухоме майно

Державна податкова інспекція у м. Полтаві нагадує, що платники податку на нерухоме майно  – юридичні особи зобов’язані були подати декларації за звітній 2014 рік до 20 лютого з поквартальною розбивкою річної суми податку.

Враховуючи те, що з 1 квітня 2014 року внесено зміни до ст. 265 Податкового кодексу України, зокрема, слова “житлова площа” замінені словами “загальна площа”, юридичним особам необхідно здійснити перерахунок податку, подавши уточнюючі декларації. Зробити це необхідно до закінчення граничного терміну сплати авансових внесків з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за II квартал 2014 року, тобто до 30 липня 2014 року. За I квартал 2014 року перерахунок податкового зобов’язання проводити не потрібно.

Таким чином, до затвердження нових форм звітності з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, платникам податків – юридичним особам у колонці 3 “Житлова площа об’єкта нерухомості” декларації та у колонках 7 “Житлова площа відповідно до документів, що підтверджують право власності (усього)”, 9 “Розмір частки/поділу житлової площі, яка знаходиться у спільній частковій, спільній сумісній власності?” додатка до такої декларації, пропонується вказувати загальну площу об’єкта житлової нерухомості, у т.ч. його частки.

Детальніше про це йдеться в Узагальнюючій податковій консультації щодо оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затвердженій наказом Міндоходів України 25.04.2014 року №263.

Оновлено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

До Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій включено 105 моделей касових апаратів.

Це касові апарати, які відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів доходів і зборів в електронній формі.

Платники можуть обрати найбільш оптимальну для себе нову модель техніки або модернізувати ту, яка вже використовується у роботі, приєднавши до неї відповідний модем.

З повним переліком реєстраторів розрахункових операцій, які включені до Державного реєстру, можна ознайомитися на веб-порталі Міндоходів http://minrd.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/reestri/94957.html.

Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 08.07.14 №398.

Надання якісних та ефективних послуг у Центрі обслуговування платників Охтирщини

Створення комфортних умов для платників податків сприяє забезпеченню ними повноти і своєчасності сплати до бюджету податків і зборів. В Охтрській ОДПІ  нагадують, що при органах доходів і зборів регіону працюють Центри обслуговування платників.

У Центрах обслуговування платників, які знаходяться при Охтирській ОДПІ громадяни та представники бізнесу можуть отримати  безкоштовно всі адміністративні послуги: подати звітність,  оформити документи, отримати необхідні довідки та виконати всі процедури з мінімальною витратою часу.

За сім місяців цього року у Центрі обслуговування платників платникам було надано більш ніж 2,1 тисяч адміністративних послуг, в тому числі у липні – близько  386. 

З метою оцінювання ефективності та якості надання послуг у Центрі обслуговування фахівцями підрозділів обслуговування платників проводяться письмові опитування за допомогою розташованих скриньок «Для пропозицій та анкет», завдяки чому платникам надано можливість оцінку роботи Центру обслуговування платників. Крім того, сервісні центри обладнані залами очікування з доступом до мережі Інтернет та/або покриттям Wi-Fi, а також плазмовими екранами для трансляції актуальної інформації. При необхідності консультант-модератор допоможе у пошуку необхідної інформації, розміщеної на стендах, при заповненні документів.

 

 



Добавить комментарий


Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: