Охтирська ОДПІ

9 сентября 2014 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

Більше 140 мльйонів гривень назбирали охтирські міндоходівці до місцевих бюджетів

Протягом восьми місяців поточного року до місцевих бюджетів працівниками Охтирської ОДПІ зібрано 140,9 млн. грн. податків та зборів, що на 11,2 млн.грн. більше від минулорічних обсягів надходжень. Зросли надходження по всіх провідних платежах. Зокрема: по податку на доходи фізичних осіб надійшло 104453,1 тис.грн., що забезпечило темп росту у порівнянні з минулим роком на рівні 8,3 відсотків; по платі на землю – 20406,6 тис.грн ( +5,6%), по єдиному податку – 8055,4 тис.грн. ( +15,6%). Індикативний показник Державної фіскальної служби України виконаний на 108,0%, додатково надійшло 10443,5 тис. грн.

У серпні місцеві бюджети отримали 21966,1 тис. грн., що на 18,6 % або на 3437,2 тис. грн. більше надходжень серпня 2014 року. Збільшення надходжень відбулось за рахунок податку на доходи фізичних осіб (+2354,9 тис.грн), плати за землю (+517,7 тис.грн.), плати за користування надрами (+221,5 тис.грн.), єдиного податку (+149,5 тис.грн.).

Головним фактором позитивної динаміки надходжень є удосконалення обслуговування платників податків, впровадження електронних сервісів, з одного боку, а з іншого – сумлінне ставлення платників податків до виконання конституційного обов”язку щодо своєчасності та повноти сплати податкових платежів до бюджету

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

Матеріали сеансу телефонного зв”язку „гаряча лінія” з начальником управління податків і борів з фізичних осіб Охтирсбької ОДПІ Сич О.Б.

Чи включається до складу доходу платника єдиного податку сума допомоги, яка виплачується з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності підприємцю платнику єдиного податку, у зв’язку з тимчасовою втратою ним працездатності?

Відповідно до пп. 4 п. 292.11 ПКУ до складу доходу платника єдиного податку не включаються суми коштів цільового призначення, що надійшли від Пенсійного фонду та інших фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з бюджетів або державних цільових фондів, у тому числі в межах державних або місцевих програм.

Такі виплати з фонду соцстраху не можна розглядати як об’єкт оподаткування податком на доходи фізичних осіб, оскільки згідно з пп. 165.1.1 ПКУ не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу страхові виплати, які отримує платник податку з фондів загальнообов’язкового страхування.

Чи включається до складу доходу платника єдиного податку фінансова допомога?

Згідно п.292.11 ст.292 Податкового кодексу до складу доходу платника єдиного податку не включаються суми фінансової допомоги, наданої на поворотній основі, отриманої та поверненої протягом 12 календарних місяців з дня її отримання, та суми кредитів.

Исключаются ли из дохода при налогообложении единым налогом (3, 5 %) суммы начисленного (удержанного) ЕСВ и НДФЛ у наемных работников.

Згідно з п.292.10 ст.292 Кодексу не є доходом суми податків і зборів, утримані (нараховані) платником єдиного податку під час здійснення ним функцій податкового агента, а також суми єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, нараховані платником єдиного податку відповідно до закону.

Чи відноситься до загальної кількості осіб, що перебувають у трудових відносинах з фізичною особою – підприємцем – платником єдиного податку працівниця, яка перебуває у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею 3 років?

Відповідно до пп.291.4.1. п.291.4 ст.129 Кодексу, при розрахунку загальної кількості осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником єдиного податку – фізичною особою,   не   враховуються   наймані  працівники,  які перебувають у відпустці у зв’язку з вагітністю  і  пологами  та  у відпустці  по  догляду  за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку.

Чи застосовуються штрафи до фізичних осіб – підприємців платників єдиного податку за несплату чи несвоєчасну сплату авансових внесків єдиного податку?

Як визначено пунктом 122.1 статті 122 Кодексу, несплата (неперерахування) фізичною   особою – підприємцем – платником єдиного  податку першої та другої групи,  авансових внесків єдиного податку  в порядку та у строки,  визначені цим Кодексом,  тягне за собою накладення штрафу в  розмірі  50  відсотків  ставки  єдиного податку,  обраної платником єдиного податку відповідно до цього Кодексу.

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

Підбито підсумки роботи за вісім місяців 2014 року охтирськими міндоходівцями

Завдяки роботі міндоходівців зберігається позитивна тенденція стабільного виконання плану з надходжень до бюджетів усіх рівнів. Досягненню таких результатів в Охтирській ОДПІ сприяли позитивні економічні тенденції та покращення адміністрування платежів.

Перші підсумки роботи за 8 місяців поточного року на передодні на нараді підвела в.о.начальника Охтирської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Сумській області Шевченко Юлія іванівна.

Як зазначив головний міндоходівець Охтирської ОДПІ, за 8 місяців 2014 року до Державного бюджету забезпечено надходження платежів у сумі 1060242,3 тис. грн..

У розрізі податків найбільшу питому вагу надходжень до Державного бюджету інспекції займає плата за користування надрами – 88,8%. А якщо порівняти з минулорічним періодом, то сплата податку на прибуток зросла на 100242,4 тис.грн., плати за користування надрами – на 50,3 тис.грн.

У цілому, до місцевих бюджетів сплачено податків і зборів у сумі 140901,5 тис. грн. Найбільша частка надходжень до місцевих бюджетів припадає на сплату податку на доходи фізичних осіб – 74,2%.

На прикінці наради Юлія Іванівна зазначив, що резерви по кожному напрямку роботи є. Відповідальність за виконання бюджету з працівників інспекції ніхто не знімав.

Не залишив поза увагою наявність резервів надходжень до бюджету по податку на прибуток. Акцентувалося також на покращенні адміністрування ПДВ.

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

У Державній фіскальній службі України розпочала роботу Ініціативна група з підготовки установчих зборів для формування Громадської ради

Ініціативна група з підготовки установчих зборів для формування Громадської ради при ДФС України провела своє перше засідання.

До складу даної групи, відповідно до наказу ДФС України від 28.08.2014 № 90, увійшли 24 представники громадських організацій, керівники та фахівці ДФС.

«Реформування Міндоходів у Державну фіскальну службу – шлях до створення нового формату відносин між громадськістю та посадовцями, а утворення Ініціативної групи – це перший крок до створення Громадської ради нового формату. Робота цього дорадчого органу повинна сприяти прискоренню впровадження реформ у податковій та митній сферах, а також забезпечити дієвий громадський контроль за діяльністю всіх підрозділів нашої служби. Крім того, така співпраця стане запорукою конструктивного діалогу між бізнесом та державою», – зазначив член групи, директор Інформаційно-комунікаційного департаменту ДФС України Віктор Косарчук.

Учасники засідання обговорили «Положення про Ініціативну групу» та обрали Голову Ініціативної групи, яким став член ВГО «Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів» Дмитро Олексієнко, а також його заступників та секретаря, затвердили документи, необхідні для подачі інститутами громадянського суспільства на участь в установчих зборах Громадської ради, а саме:

- Форму заяви від інститутів громадянського суспільства на участь в установчих зборах Громадської ради;

- Форму додатків до заяви ІГС;

- Порядок прийняття документів від ІГС тощо.

Під час засідання члени Ініціативної групи обговорили формат заяви від інститутів громадянського суспільства на участь в установчих зборах та додатків до неї, порядок прийняття документів,  а також план своєї подальшої роботи.

«На сьогодні наше головне завдання – створити дієву Громадську раду, яка забезпечуватиме баланс інтересів між фіскальною службою та громадськими організаціями і бізнесом. До її складу ми повинні залучити кращих фахівців та професіоналів, людей, які дійсно зацікавлені у реформуванні податкової системи», – підкреслив новообраний Голова Ініціативної групи Дмитро Олексієнко.

З детальною інформацією про діяльність Ініціативної групи, її персональним складом, зразками документів та рекомендаціями щодо їх оформлення можна ознайомитися на веб-порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/pro-sfs-ukraini/gromadska-rada/initsiativna-grupa/.

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

ДФС України вирішує податкові проблеми платників Сходу

Державна фіскальна служба України спільно з іншими центральними органами виконавчої влади працює над розробкою заходів, які дадуть змогу платникам податків Донецької та Луганської областей уникнути загрози недотримання вимог діючого законодавства, зокрема, при виконанні податкових зобов’язань.

«Ми розуміємо важкі умови, в яких сьогодні доводиться працювати платникам зі Сходу країни. Саме тому робимо все від нас залежне для полегшення процесу  звітування та сплати податків. Крім того, платники з територій, які знаходяться у стані збройного конфлікту, тимчасово обслуговуються в інших податкових інспекціях цих областей. Для платників зі Сходу на веб-порталі відомства створено спеціальний банер, в якому міститься корисна інформація, яка  постійно оновлюється», – зазначив директор Інформаційно-комунікаційного департаменту ДФС України Віктор Косарчук під час прес-конференції, яка відбулась 4 вересня в Національній спілці журналістів України.

Окрім того, він зазначив, що відповідно до Податкового кодексу України платники можуть відкласти строк подання декларацій і сплати податків, а у разі потреби – й списати податковий борг як безнадійний. Таке право законодавчо визначено у разі виникнення обставин непереборної сили, до яких, зокрема, належать, загроза війни та терористичні акти.

Протягом всього часу застосування  продовжених граничних строків податківці не будуть застосовувати штрафних санкцій за неподання декларацій.

Крім того, платники податків, які зареєстровані у Донецькій та Луганській областях, мають можливість скористатися дистанційним способом подання декларацій до податкових органів, який вже довів свою ефективність. Для такого способу звітування платникам потрібно отримати електронний ключ цифрового  підпису, який безкоштовно видається у пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів ДФС, та завантажити з веб-порталу ДФС відповідне спеціалізоване програмне забезпечення. Крім того, подати звітність можна і за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків».

«До цього часу ніхто з нас не працював у військових умовах. Сьогодні ми повинні оперативно знаходити оптимальні рішення для збереження життя та здоров’я не тільки наших співробітників, а й людей, які працюють у цих регіонах, надати можливість підприємцям зберегти свій бізнес та допомогти налагодити діяльність в інших регіонах України», – наголосив Віктор Косарчук.

З детальною інформацією щодо особливостей застосування податкового та митного законодавства, податкових процедур для платників Сходу, роботи податкових інспекцій можна ознайомитися на веб-порталі ДФС України у розділі Головна > БАНЕР > Інформація для Сходу України.

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

Ігор Білоус: Розхитування економічної стабільності в Україні сьогодні – це злочин

«Розхитування економічної стабільності в Україні сьогодні – це злочин. Економіка Держави – це другий фронт. Незважаючи на те, що минула влада вивезла з країни все, що можна було вивезти, криміналізувала економіку та зруйнувала Збройні Сили, ми втримали і тримаємо ситуацію під контролем», – заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус під час прямого ефіру на радіо «Голос столиці».

Голова Державної фіскальної служби зазначив, що у нинішній складній ситуації позиція ДФС відкрита, прозора та конструктивна. Тому що лише за таких умов вдасться зберегти функціонування державних інститутів, створити стимули для відродження економіки та обороноздатності країни.

«Нині певні сили докладають максимум зусиль, щоб зруйнувати національну економіку. Це роблять і ті, хто бомбить українські підприємства та затоплює шахти на Сході Держави, і ті, хто робить усе, аби загальмувати та зупинити наші реформи. Ми оголосили війну корупції і будемо вести її до повної перемоги. Для нас головний резерв наповнення бюджету – це гроші, виведені з тіні, та відродження бізнесу, пограбованого та знищеного попередньою владою», – наголосив Ігор Білоус.

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

Понад 84 відс. оформлених за 7 місяців поточного року митних декларацій – електронні

З початку року митницями Державної фіскальної служби оформлено 1 757 тис. митних декларацій, з яких 1 480,7 тис. – в електронній формі.

Серед загальної кількості електронних митних декларацій, оформлених протягом 7 місяців, більшість складають імпортні – 460,3 тис. шт. Експортних декларацій електронкою оформлено за цей період 422,8 тис. шт., транзитних – 83,8 тис. шт., інших – 513,8 тис. шт.

Крім того, з травня 2013 року митниці Державної фіскальної служби запровадили оформлення товарів за електронними попередніми митними деклараціями типа „ЕА”. За січень – липень 2014 року було оформлено 19,9 тис. таких митних декларацій.

Нагадаємо, що електронні попередні митні декларації типу „ЕА” використовуються для випуску у вільний обіг товарів, що ввозяться в Україну одразу після перетину ними державного кордону без пред`явлення цих товарів внутрішній митниці.

При оформленні таких товарів використовується автоматизована система, за допомогою якої митні процедури та взаємодії з декларантами максимально автоматизовані.

Автоматизація здійснення митних процедур мінімізує так званий „людський фактор” а також прискорює та спрощує процес проходження митного контролю й оформлення.

Електронна попередня декларація типу „ЕА” дозволяє випуск у вільний обіг товарів, окрім підакцизних, поштових, а також тих товарів, умови ввезення яких відмінні від вищезазначених режимів, або товарів, ввезення яких відбувалося частинами (у т.ч. у зв`язку з переміщенням у декількох транспортних засобах чи контейнерах).

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

Щодо строків зберігання документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків

Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, повинні зберігатися 3 роки.

Після закінчення строків зберігання документів суб’єкт господарювання, в установленому законодавством порядку передає їх до архіву.

Разом з тим, якщо зазначені вище документи, пов’язані з предметом перевірки, проведенням процедури адміністративного оскарження прийнятого за її результатами податкового повідомлення-рішення або судового розгляду, то такі документи повинні зберігатися до закінчення перевірки та передбаченого законом строку оскарження прийнятих за її результатами рішень та/або вирішення справи судом, але не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності.

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

Сплата ЄСВ платником єдиного податку

Охтирська ОДПІ нагадує, що фізичні особи – підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, є платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Для фізичних осіб – підприємців, які застосовують спрощену систему оподаткування сума ЄСВ  не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску, з 1 січня 2014 року -  це 422 грн. 65 коп. в місяць.

Крім того, фізичні особи – підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний соціальний внесок за періоди, в яких вони були платниками єдиного податку, незалежно від того, отримували вони дохід у цей період чи ні.

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

Змінено регламент роботи акредитованого центру сертифікації ключів

З 22 серпня почав діяти оновлений регламент АЦСК ІДД Міндоходів.

Зокрема, Регламент було доповнено переліком документів для ідентифікації адміністраторами реєстрації фізичних осіб, конкретизований порядок реєстрації, введена окрема частина, що передбачає порядок реєстрації державних установ, підприємств, організацій. Також, були внесені зміни до процедур та механізмів обслуговування посилених сертифікатів тощо.

Наприклад згідно оновленого Регламенту для отримання послуг електронного цифрового підпису фізичній особі буде потрібно надати наступні документи:

• заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи / фізичної особи – підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;

• копія паспорта підписувача (копії 1 – 2 сторінок (3 – 6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчена підписом власника;

• копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

• копія картки платника податків, засвідчена підписом власника (тільки для посадових осіб, які уповноважені на підписання звітності).

За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки, замість копії облікової картки може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

Щоб ознайомитись з оновленим регламентом АЦСК ІДД Міндоходів його необхідно завантажити з сайту Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів (acskidd.gov.ua), на якому розміщено всю необхідну інформацію.

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

У разі затримки з відкриття рахунків податкові агенти не притягуються до відповідальності за порушення терміну сплати військового збору

У разі затримки з відкриттям рахунків для сплати військового збору податковим агентам рекомендується акумулювати суми коштів, призначених для сплати військового збору, з метою їх подальшого перерахування на відповідні рахунки.

У разі виконання зазначених дій податкові агенти не будуть притягуватись до відповідальності за порушення терміну сплати військового збору.

Відкриття та закриття рахунків поточного бюджетного періоду, а також відкриття рахунків наступного бюджетного періоду здійснює Державна казначейська служба України відповідно до покладених завдань.

Нагадуємо, об’єктом оподаткування військовим збором є доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграш гравця (учасника), отриманий від організатора азартної гри.

Ставка збору становить 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування.

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

Податкова вимога: строки надсилання та відомості, які вона повинна містити

Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов’язання.

Податкова вимога повинна містити наступні відомості:

- факт виникнення грошового зобов’язання та право податкової застави;

- розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою;

- обов’язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк;

- попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави;

- можливі дату та час проведення публічних торгів з продажу активів.

Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов’язань у встановлені Податковим кодексом строки, без попереднього надсилання податкового повідомлення-рішення.

Податкова вимога не надсилається, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дана норма передбачена ст.59 Податкового кодексу України.

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

В Україні підвищено акциз на тютюн

З 1 вересня 2014 р. підвищилися ставки акцизу на тютюн. Це передбачено законом України № 1621-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів", який набрав чинності 3 серпня 2014 р.

Згідно з законом, з 1 вересня мінімальне акцизне податкове зобов’язання із сплати акцизного податку з тютюнових виробів становитиме:

- для сигарет з фільтром – 304,11 грн за 1 тис. штук;

- для сигарет без фільтра – 133,35 грн за 1 тис. штук.

Нагадаємо, закон України № 1621-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів" був ухвалений народними депутатами на закритому засіданні 31 липня 2014 р.

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

Фахівці Сумської митниці Міндоходів виявили старовинні монети

На митному посту «Бачівськ»  під час проведення митного контролю в автомобіля “Джіллі” фахівці Сумської митниці Міндоходів виявили старовинні монети.

Автівкою керував громадянин України, який проїзджав через «зелений коридор» до Російської Федерації. В сумці серед особистих речей митники спільно з прикордонниками лежали 8 монет кінця ХІХ початку ХХ століття, які обмежені до переміщення через митний кордон України .

За даним фактом складено протокол про порушення митних правил згідно статті 471 Митного  кодексу України «Порушення порядку проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю».

Наразі монети вилучено і направлено на експертизу спеціалістам, які і встановлять їх справжню вартість.

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

Електронне адміністрування ПДВ органами ДФС

31 липня 2014 року Верховна Рада України прийняла Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України» № 1617-VII. Зміни, які вносяться даним Законом, передбачають створення системи електронного адміністрування податку на додану вартість.

Система електронного адміністрування ПДВ дозволить скоротити можливості для зловживань працівників податкової сфери і разом з тим, створить умови для унеможливлення отримання незаконного бюджетного відшкодування для платників і тим самим, збільшить надходження до бюджету.

Основні моменти, передбачені системою електронного адміністрування ПДВ:

Найперше, в день реєстрації платника у системі електронного адміністрування ПДВ, на нього автоматично відкривається рахунок. Податкові накладні будуть складатись виключно в електронному вигляді та реєструватись в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) незалежно від розміру податку в одній податковій накладній.

Також, за допомогою електронного адміністрування ПДВ можливо буде визначити умову для надання права реєстрації податкових накладних в ЄРПН, тобто, наявність сум податку по отриманих податкових накладних на момент реєстрації, за їх недостатності – поповнення рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість та сума сплати податку при ввезені товарів на митну територію України.

Крім того, буде зменшено число критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування. Відшкодування ПДВ експортерам та інвесторам в автоматичному режимі буде здійснюватися на місяць раніше, ніж зараз. Внаслідок чого, зменшиться кількість обтяжливих для бізнесу звірок та перевірок.

Ще одна  важлива зміна з початку наступного 2015 року  – збільшення «порогу» обов’язкової реєстрації підприємства платника ПДВ з 300 тисяч гривень до 1 мільйона гривень.

Охтирської ОДПІ

Головного управління

Міндоходів у Сумській області

 

 



Добавить комментарий

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: