Охтирська ОДПІ

15 сентября 2014 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

З підроблених поштових адрес ДФС розсилається шкідливе програмне забезпечення

Останнім часом зафіксовано чергову спробу дискредитації органів Державної фіскальної служби України. З підроблених поштових адрес ДФС зловмисниками розсилаються електронні листи зі шкідливим програмним забезпеченням.

Поштові скринькиkabminonline@minrd.gov.ua,nalogs_ki@minrd.gov.ua,nalogs@minrd.gov.ua, та nalogs_ua@minrd.gov.ua не зареєстровані на сервері електронної пошти ДФС України в мережі Інтернет, тобто не належать відомству.

Листи містять пропозицію ознайомитись з документами щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, а додатки містять шкідливе програмне забезпечення. Ця інформація не відповідає дійсності.

Отримувачам листів рекомендується терміново повідомити про це Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України, СБУ та МВС України та надіслати їм зразки шкідливого програмного забезпечення.

Об’єктами масового ураження є не лише комп’ютери державних органів чи установ, а й громадян України. Просимо бути уважними та не відкривати подібних листів.

Охтирська ОДПІ

Ігор Білоус: Українці гідні не тільки світових цін, а й світового рівня оплати праці

«Розмір ЄСВ із зарплат, що перевищують 2 мінімальні (на сьогодні це – приблизно 2,5 тис. грн.), буде скорочено майже утричі. Ми усвідомлюємо, що отримаємо значне скорочення надходжень від ЄСВ. Втім, керуємося принципом: українці гідні не тільки світових цін, а й світового рівня оплати праці. Зрештою, сподіваємося на ефект від детінізації зарплат та на створені нами мотивації до їхнього зростання», – заявив Ігор Білоус, коментуючи заплановані реформи податкової системи України, під час брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі 9 вересня 2014 року.

Така позиція ДФС, спрямована на зниження податкового навантаження на заробітну плату,  приведе до збільшення платежів та до компенсації втрат від зниження ставок ЄСВ.

Також Голова ДФС розповів про реформи, які будуть стосуватися малого та середнього бізнесу та дадуть змогу посилити підтримку цього сектору з боку держави.

«Важливо не просто зберегти спрощену систему оподаткування, а й зробити більш сприятливими умови ведення бізнесу. По-перше, ми ініціюємо суттєве зменшення максимальних ставок єдиного податку. Зокрема, для деяких груп юридичних та фізичних осіб – підприємців максимальний розмір податку зменшиться у півтора-два рази. По-друге, пропонуємо заборонити перевірки платників єдиного податку та суб’єктів господарювання із річним доходом до 20 млн. грн. Перевірки цих категорій платників податків здійснюватимуться винятково за їхньою заявою або за рішенням суду чи відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодекс», – зауважив Ігор Білоус.

Охтирська ОДПІ

Реформування ПДВ та скорочення пільг з податку на прибуток спрямовані на зниження корупційних ризиків та підвищення прозорості сплати податків

«Сьогодні країна потребує рішучих змін, оновлення правил гри. Економіці для прориву необхідний швидкий і потужний локомотив. ДФС готова ним стати. Зміни в податковій системі стануть першим кроком до радикального реформування економіки України, а далі – спричинять щось на зразок ланцюгової реакції змін і в інших секторах економіки», – заявив Голова Державної фіскальної служби Ігор Білоус під час брифінгу, присвяченого реформуванню податкової системи України, який відбувся 9 вересня 2014 року в Українському кризовому медіа – центрі.

Окрему увагу під час свого виступу він приділив питанню скорочення пільг з податку на прибуток, адже питання пільг – це питання пріоритетів окремих галузей економіки. Оскільки у нашій країні тривалий час пільги були продуктом лобістського впливу фінансово-промислових груп та давали змогу окремим компаніям ухилятися від оподаткування, число пільгових видів діяльності стало надмірним, державний бюджет просто не витримує обсягів цих пільг.

Отже, в нинішній, критичний для країни час, Державна фіскальна служба пропонує залишити пільги за наступними 4 сферами діяльності: видобування нафти й газу, машинобудування для агропромислового комплексу, оборонно-промисловий комплекс та підприємства, засновані громадськими організаціями інвалідів. Причому підприємства зазначених галузей отримуватимуть пільгу лише за умови спрямування звільненого від оподаткування прибутку у розвиток власного виробництва.

«Ми свідомі, що це – достатньо резонансна пропозиція, котра матиме безліч опонентів з числа отримувачів пільг. Сподіваємося на підтримку інститутів громадянського суспільства, на підтримку усіх, кому не байдужа доля економічної реформи, доля країни», – зауважив Голова ДФС.

Він також зауважив, що з початку наступного року вводиться електронне адміністрування податку на додану вартість – радикально спрощується процедура сплати (адміністрування) ПДВ та мінімізуються контакти між платником податків та інспектором. Це дасть змогу унеможливити формування фіктивного податкового кредиту та отримання неправомірного відшкодування ПДВ з бюджету. Відповідний закон вже ухвалено парламентом.

Серед основних переваг такої системи для бізнесу Ігор Білоус визначив швидке повернення ПДВ та прозорість процесу. Також зменшиться тиск на бізнес, завдяки зниженню кількості обтяжливих перевірок, у т.ч. по всьому ланцюгу поставок до виробника чи імпортера.

Сама ж система звітування ПДВ залишиться місячною, щоб не вилучати надовго обігові коштів у підприємств.

Ігор Білоус: Головний вектор детінізації економіки – це удар по зарплатах у конвертах

«Ми пропонуємо суттєве скорочення розміру єдиного соціального внеску. Ми усвідомлюємо, що зменшаться надходження від ЄСВ. Втім, головний вектор детінізації економіки – це удар по зарплатах у конвертах. Зрештою, сподіваємося на ефект від детінізації зарплат та на створенні нами мотивації до їхнього зростання. Невдовзі це має привести до збільшення платежів та до компенсації втрат від зниження ставок ЄСВ», – заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус під час прямого ефіру на 5 каналі.

Голова Державної фіскальної служби зазначив, що щомісячний обсяг ринку тіньових  зарплат в Україні складає 20 млрд. грн.

«Головні принципи податкового реформування: скорочується кількість податків, знижуються ставки, спрощується процедура адміністрування. В результаті, долаємо корупцію, мотивуємо легалізацію та зростання зарплат, виводимо з «тіні» ПДВ. Замість стимулювання корупції, як це було раніше – стимулюємо нові робочі місця та високі зарплати», – наголосив Ігор Білоус.

Охтирська ОДПІ

Цивілізоване спілкування: відмовитись від «спрощенки» можна «електронкою»

Порядок обрання та перехід на спрощену систему оподаткування, або відмови від неї передбачено Податковим кодексом України (ст. 298), – пояснюють в Охтирській ОДПІ.

Зокрема, заяву про перехід на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання може подати у такий спосіб:

- особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до контролюючого органу заяву.

Форма заяви для обрання та переходу на спрощену систему оподаткування або її відмови передбачено наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 р. № 1675.

Охтирська ОДПІ

Відповідальність за ненарахування, неутримання та несплату військового збору

За ненарахування, неутримання та/або несплату  військового збору до податкових агентів застосовується фінансова відповідальність  та адміністративна відповідальність.

Ненарахування, неутримання та/або несплата  податків тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 % суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 % суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

Дії, вчинені протягом 1095 днів втретє та більше, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75 % суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

У день настання строку погашення податкового зобов’язання, визначеного податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків – фізичних осіб, та/або контролюючим органом під час перевірки такого податкового агента нараховується пеня.

Крім того, неутримання або неперерахування до бюджету сум податку тягне за собою попередження або накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян – суб’єктів підприємницької діяльності у розмірі від двох до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Охтирська ОДПІ

Строки давності для застосування штрафних (фінансових) санкцій до суб’єктів господарювання становлять 3 роки

Строки давності для застосування штрафних (фінансових) санкцій становлять 1095 днів, з дня, що настає  за останнім днем граничного строку подання податкової  декларації та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо податкова декларація була надана пізніше, – за днем її фактичного подання.

Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов’язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов’язання, а спір стосовно такої деклараціїи та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

У разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов’язань за такою податковою декларацією протягом 1095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.

Зазначена норма  визначена статтею 102 Податкового кодексу України.

Охтирська ОДПІ

Охтирські землекористувачі сплатили майже 20,4 млн. грн. податку за землю

Саме таку суму плати за землю за 8 місяців поточного року перерахували мешканці міста та району до місцевих бюджетів усіх рівнів. Зокрема, від юридичних осіб надійшло понад 16,9 млн. грн., а від фізичних – 3,5 млн. грн. Додаткові надходження склали 1,8 млн. грн.

В Охтрській ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області області зазначають, що позитивна динаміка надходжень пов’язана, в першу чергу, з проведенням результативної роз’яснювальної роботи. Спілкуючись з представниками бізнес-структур та громадян під час засідань «круглого столу», зустрічей та нарад або під час індивідуальних бесід, співробітники відомства роз’яснюють їм важливість добровільної сплати податків та зборів, зокрема, платити за використання земельних ресурсів.

Окрім того, для виявлення платників, які ухиляються від оподаткування, спеціалісти органів ГУ Міндоходів області проводять звірки з суб’єктами інформаційного обміну. Це дало змогу лише в цьому році залучити до оподаткування 450 суб’єктів господарської діяльності. Бюджет додатково отримав близько 2,0 млн. грн.

Слід зазначити, що на даний час на обліку в Охтирському відділенні Охтирської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області знаходиться більше 30,0 тисяч землекористувачів. Серед  них – понад 200  юридичних осіб та майже 30,0 тисяч приватних підприємців та громадян.

Охтирська ОДПІ

 

 



Добавить комментарий

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: