З виконкому міської ради

29 октября 2014 | ЖИТТЯ МІСТА | 2 коммент. | №44(970)

За три гривни я, ребята, сам маршрутку понесу.

Підвищення тарифів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі та на автобусних маршрутах загального користування в звичайному режимі руху відбулося. Члени виконкому більшістю голосів («за» – Ігор Алєксєєв, Геннадій Івах, Григорій Юрко, Валентина Попович і Олена Бондаренко, «проти» – Михайло Корабельський і Ліна Меркульцева, «утримався» Іван Сушинський) погодили пасажироперевізникам тариф на 3 гривні усім без винятку.

Особисто мене аргументи щодо економічної обґрунтованості росту тарифу не переконали. Всім відомо, що 2 грн. за проїзд були встановлені в березні 2011 року. Ця сума на той момент була настільки завищеною, що давала можливість перевізникам безбідно жити до цього часу і стабільно рахувати свої прибутки. Зараз запевняють, що вже вийшли на нуль і порахували, скільки їм потрібно на перспективу. У кожного з 13-ти перевізників – свій тариф, який варіюється від 3,69 грн. до 6 грн., в залежності від кілометражу маршруту. Проте начебто всі вони погодилися піти на поступки місцевій владі і зупинитися на 3 гривнях. Ми теж живемо разом з цими підприємцями в одному суспільстві, знаємо, як кажуть, «почім в Одесі руберойд» і скільки коштує літр бензину. Проте не зрозуміло, чому всі ми, пасажири, повинні затягнути паски і платити по 3 гривні за проїзд в один бік, а перевізнику дозволяється взяти з нас по повній програмі і наперед закладати для себе зиск? Може, якось би разом потерпіли? Або і підвищили, то хоча б на 50 копійок або ввести тарифікацію по кілометру проїзду, щоб пасажири платили різні суми в залежності від кількості зупинок. Ні, всі дружно домовилися про один тариф, а це вже є антимонопольною змовою. Ніхто ж не забороняє знову підвищити тариф через, наприклад, півроку чи навіть через місяць, якщо у людей зростуть доходи.

Але більшістю голосів рішення прийняте. А це значить, що більшість людей вимушені будуть ходити пішки. Дуже прикро, що місцева влада здається без будь-якої спроби, коли треба відстоювати інтереси не чийогось бізнесу, а більшості громади.

Л.Меркульцева

 

 



Комментарии (2)

 

  1. Борис пишет:

    обидно то, что почти все маршрутки ездят на дизельке или газу, а в расчеты по тарифам заложена цена бензина! И члены исполкома об этом знают и все равно поднимают руки за “полегшення” для людей!

  2. Сергей пишет:

    С удорожанием бензина нормальные аттомобилисты справляются не дополнительными поборами с членов своей семьи, а путём: 1. Содержания в исправном и отрегулированном виде всех рабочих агрегатов автомобиля; 2. Оборудования автомобиля дополнительной системой для альтернативного топлива; 3. Заменой устаревшей марки автомобиля на современную с экономичным двигателем; 4. Поддержания инициативы тёщи больше ходить пешком

Добавить комментарий

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: