Охтирська ОДПІ

10 ноября 2014 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

Кожний має право на доступ до публічної інформації.

Охтирською ОДПІ значна увага приділяється забезпеченню доступу до публічної інформації. Правові засади доступу до публічної інформації визначені Законом України від 13.01.11 №2939 «Про доступ до публічної інформації».

Відповідно до вищезазначеного Закону публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб»єктами владних повноважень своїх обов»язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб»єкта владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених Законом №2939.

Законом визначено, що доступ до інформації забезпечується шляхом:

1) системного та оперативного оприлюднення інформації:

- в офіційних друкованих виданнях;

- на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет;

- на інформаційних стендах;

- будь-яким іншим способом;

2) надання інформації на запит на інформацію.

Згідно із статтею 19 Закону №2939 запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.

Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Подавати запит можна в усній, письмовій чи іншій формі як поштою, факсом , електронною поштою так і по телефону, тобто на вибір користувача. Так протягом звітного періоду поточного року до Охтирської ОДПІ надійшло два запита на публічну інформацію від юридичних осіб.

Кожен запит працівниками ОДПІ ретельно та уважно розглядається. Відповідь надавалась у спосіб, обраний запитувачем та у визначений законодавством термін – протягом п»яти робочих днів з дня надходження запиту до ОДПІ.

До Охтирської ОДПІ із запитом на отримання публічної інформації можна звернутися поштою за адресою: 42700, м.Охтирка, вул.Снайпера, 3, телефоном (05446) 3-14-17 або особисто до спеціалістів відділу обслуговування платників податків Охтирської ОДПІ кімната №8.

Відділ ОПП Охтирської ОДПІЦ

Електронний сервіс «Пульс» на захисті інтересів платників.

Вже два роки успішно діє, запроваджений Державною податковою службою, проект, який дозволяє громадянам разом із податківцями остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні з посадовими особами.

На сьогоднішній день „ Пульсу ” – це „гаряча” телефонна лінія, що працює за принципом call-back ( податківці не тільки приймають звернення, але й потім повідомлять про результати перевірки та вжити заходи).

Працює лінія цілодобово: з 8.30 до 19.30 інформацією про неправомірні дії прийматимуть оператори, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач.

Номер „Пульсу міністерства доходів і зборів” – (044) 284-00-07.

За час дії сервісу «Пульс» Охтирською ОДПІ розглянуто 3 запити на сервіс «Пульс», у т.ч. 2 – від юридичних осіб, 1- від фізичної особи – підприємця.

Два запити стосувались поданню податкової звітності та реєстрації податкових накладних, 1 – щодо перевірки законності зайняття підприємницькою діяльністю.

Упродовж звітного періоду несвоєчасного прийняття в роботу інформації, що надсилається за допомогою програмного модуля «Пульс», та порушення термінів її розгляду не було.

За результатами розгляду запитів на «Пульс» фактів неналежного виконання функціональних обов’язків працівниками Охтирської ОДПІ не виявлено.

Жодного повідомлення щодо тиску на заявників з боку працівників інспекції за час дії сервісу «Пульс» не зафіксовано.

Охтирська ОДПІ

 

 



Добавить комментарий

 

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: