Гра не за правилами

5 февраля 2015 | АКТУАЛЬНА ТЕМА | 1 комментарий | №5(984)

P1560075Останнім часом в редакцію газети «Роксолана» почастішали звернення читачів зі скаргами на Охтирське УЕГГ ПАТ «Сумигаз»:споживачі не могли передати по телефону показники газового лічильника, а ще їм «дописували» зайві куби. Ми спробували зателефонувати й перевірити це самі. Так, з десятої спроби на другий день врешті-решт нам відповіли й не забули нахамити.

Аби розібратися в ситуації з дописуванням зайвих 200, 300 м3 газу, ми звернулися до фахівця із зв’язків з громадськістю та прессою ПАТ «Сумигаз» Анастасії ШИМАРІНОЇ. Вона вислухала наші скарги й пообіцяла допомогти вирішити питання найближчим часом. Щоб з’ясувати, звідки беруться «великі» цифри в квитанціях, потрібно було надати точні адреси тих, хто скаржився. Але ніхто не хотів «світитися», а тому не назвав домашню адресу. Причини, чому показники не відповідають дійсності, споживачі називали різні: «дописування», щоб люди не могли вкластися в норму споживання чи просто проблема з комп’ютерною програмою, котра проводить розрахунки, або ж людський фактор.

Пані Анастасія вислухала узагальнені претензії охтирчан і надала таку письмову відповідь: «Для здійснення платежів за спожитий природний газ щомісяця кожному споживачу надаються відповідні рахунки.

Взаємовідносини між газопостачальними організаціями та громадянами-споживачами газу регулюються Правилами надання населенню послуг з газопостачання, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.1999 р. №2246 (далі Правила), згідно з якими розрахунки населення за спожитий природний газ проводяться за показаннями лічильників газу, а у разі їх відсутності – за нормами споживання природного газу за роздрібними цінами, що затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики від 03.04.2014 р. №420 «Про встановлення роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.06.1996 р. №619 «Про затвердження норм споживання природного газу населенням у разі відсутності газових лічильників», Постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 року №409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування».

Наголошуємо, що відповідно до п.17 Правил розрахунковим періодом для визначення розміру оплати послуг з газопостачання є календарний місяць. Споживач зобов’язаний самостійно контролювати показання лічильників газу щомісяця станом на 1 число місяця, що настає за розрахунковим.

Якщо показання лічильника газу зняті не в останній день місяця, а споживачем самостійно не забезпечено передачу результатів показань лічильника до абонентного відділу за повний календарний місяць (результатів, які знімаються споживачем в останній день звітного місяця), ПАТ «Сумигаз» проводить нарахування за послуги з газопостачання за календарний місяць.

Газопостачальне підприємство, у свою чергу, має право контролювати правильність зняття показань лічильників станом на 1 січня та 1 липня кожного року. Показники лічильника газу фіксуються контролером газопостачальної організації в картці реєстрації фактичних витрат природного газу за особистим підписом абонента.

Слід зауважити, що ПАТ «Сумигаз» не примушує наших клієнтів сплачувати саме суму нарахувань за газ, яка зазначена в рахунку за повний календарний місяць (з урахуванням планового платежу). Споживач має право здійснити платіж за фактично спожитий об’єм газу.

З метою забезпечення функціонування єдиного механізму обрахування обсягів надходження та реалізації природного газу споживачам, своєчасного та правильного складання балансу природного газу, для виключення непорозумінь в обліку місячних обсягів споживання населенням за наявності лічильників, споживачі мають можливість передати інформацію про фактичне використання газу за звітний період за телефоном, у письмовому виді, особисто на останній день звітного місяця.

Охтирське УЕГГ ПАТ «Сумигаз» проводить прийом вказаної інформації станом на останній день звітного місяця за тел. 2-29-23.

Надані споживачем показання лічильників газу передаються до електронної бази даних розрахункових рахунків клієнтів ПАТ «Сумигаз».

У разі, якщо споживачем будуть зняті та передані показання лічильника газу на останній день звітного місяця, розбіжності між ПАТ «Сумигаз» та таким споживачем будуть відсутні.

Для зручності наших клієнтів, в 2015 році заплановано запуск «Особистого кабінету споживача» на офіційному веб-сайті ПАТ «Сумигаз» – sm.104.ua. Зареєструвавшись, кожен споживач зможе, не виходячи з дому, внести показання лічильника газу за повний календарний місяць, звірити стан особового рахунку та отримати відповіді на запитання. Зараз робота «Особистого кабінету» знаходиться в режимі тестування».

ВІД РЕДАКЦІЇ: якщо у вас виникають питання щодо нарахування в квитанціях за газ, потрібно звернутися в Охтирське УЕГГ ПАТ «Сумигаз» та написати заяву, де вказати проблеми, претензії та зауваження.

ПОТРІБНИЙ ТЕЛЕФОН

2-29-23 – Охтирське УЕГГ ПАТ «Сумигаз» для надання показань лічильника за газ

2-30-46 приймальня Охтирське УЕГГ ПАТ «Сумигаз» ЗВЕРНЕННЯ

 

 



Комментарии (1)

 

  1. Денис пишет:

    УЕГГ ПАТ «Сумигаз -чому ви нас обкрадаете?Чому ви начисляете більше до сплати чим треба?Перестаньте красти та мимагати з нас кошти які ми не напалили.

Добавить комментарий

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: