Дороги будуть, як яєчко, чи як завжди?

21 мая 2015 | АКТУАЛЬНА ТЕМА | Нет комментариев | №20(999)

Стан доріг – одна з найболючіших проблем Сумської області. На що ми можемо розраховувати в 2015 році, відповів начальник Служби автодоріг в сумській області Іван Романюк:

Романюк- У цьому році заплановане фінансування на експлуатаційне утримання і дрібний ямковий ремонт виділено 94,7 млн. грн. Для порівняння, у минулому – майже 90 млн. грн. І це при мінімальній потребі 189,8 млн. грн.. На аварійний ремонт дорожнього покриття виділяється 53,5 млн. грн., 20,4 млн. – на зимове утримання доріг у першому і четвертому кварталах, 6,6 млн. – на роботи з безпеки руху (розмітка, дорожні знаки, огородження тощо), 4 млн. – на ремонт і влаштування штучних споруд.

Наші дороги, як правило, збудовані в 40-90 роки минулого століття, іноді навіть за допотопними технологіями, коли для основи і укріплення ґрунту бралися не щебінь, а дьоготь і смоли. Згідно з нормативними документами, міжремонтний термін дорожнього покриття після капремонту складає до 15 років. А між капремонтами повинен проводитися середній і поточний ремонти, щоб запобігти тенденції дорожнього покриття до старіння і утворення тріщин.

Наші спеціалісти підготували проект плану мінімальних робіт на цей рік, що за обрахуваннями складає 108 млн. грн. Цей документ ще знаходиться у Києві, але відповіді наразі немає. І взагалі, затвердженого плану ремонтів доріг немає по всій Україні. Проте у будь-якому випадку ми повинні бути готові освоїти ці кошти держбюджету. Їх передбачається використати на ремонт доріг у Харківському напрямку, який в межах області є найбільш інтенсивним – щодня проїжджає близько 4 тис. автомобілів. Мова іде про ремонт дороги між Боромлею і Тростянцем, про ремонт траси «Охтирка-Харків» та інших, а також про виконання проектних робіт по будівництву нового мосту через Ворсклу в районі села Климентове.

До відома

В Сумській області більше 7 тис. км. Автодоріг загального користування (більше 2 тис. з них – державного значення і 5 тис. – місцевого значення). Вони знаходяться на балансі Служби автодоріг у Сумській області і фінансуються за рахунок державних коштів. А всі внутрішні транспортні артерії, розміщенні в населених пунктах, – їх до 14 тис. км. По області, відносяться до комунальних доріг, знаходяться на балансі місцевих рад і фінансуються з місцевих бюджетів. Основний підрядник по утриманню автодоріг в області – ДП «Сумський облавтодор» (в його підпорядкуванні – районні автодороги, в тому числі і Охтирський райавтодор), яке входить до складу держкомпанії «Автодороги України». Служба автодоріг виступає замовником робіт на дорогах. Вона формує плани, контролює якість виконання робіт і фінансує підрядника через держказначейство.

Цифри

8-20 млн. грн. – середня вартість капремонту одного кілометра дороги на сьогоднішній день.

1-1,5 млн. грн. – середня вартість поверхневого обробку з укладанням тонкопластного покриття 1 км.

 

 



Добавить комментарий

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: