НОВИНИ

5 июня 2015 | НОВИНИ | Нет комментариев | №22(1001)

«КОРОЛЬ АРТУР» ЇХАВ ДО РОСІЇ

Інспектори Сумської митниці ДФС спільно з прикордонниками в ході здійснення інспектування державного кордону в пункті пропуску «Середина-Буда» затримали чоловіка з контрабандним товаром.

Українець на автомобілі «ВАЗ-2121» намагався перевезти до Російської Федерації для продажу товари. Митники вилучили у нього 8 головок сиру «Король Артур» вагою 53 кг та 7 планшетів марки «X-DIGITAL” та «Assistant». Вартість багажу встановлюється.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого статтею 482 Митного кодексу України «Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України поза митним контролем».

РОЗПОЧАТО ОПЕРАЦІЮ «НАФТОПРОДУКТ-2015»

Ситуація у сфері виробництва і обігу нафтопродуктів та скрапленого газу залишаються досить напруженою. У торговій мережі постійно виявляються факти реалізації неякісних та контрафактних паливно-мастильних матеріалів та скрапленого газу. Така незаконна діяльність призводить до ненадходження значних сум акцизного та інших податків до держбюджету.

З метою поліпшення ефективності заходів щодо протидії незаконному виготовленню та обігу паливно-мастильних матеріалів, скрапленого газу, посилення державного контролю у вказаній сфері і збільшення надходження акцизного податку розпочато операцію «Нафтопродукт-2015».

Оперативне управління Головного управління ДФС у Сумській області звертається до мешканців області з проханням повідомляти про виявлені факти незаконного обігу паливо-мастильних матеріалів, скрапленого газу за номером телефону (0542) 68-52-22 або у письмовій формі на адресу 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 13.

РЕКЛАМИ НА ТЕЛЕБАЧЕННІ СТАНЕ МЕНШЕ

Відповідні зміни до закону внесла Верховна Рада: раніше на телебаченні дозволяли крутити рекламу до 12 хвилин поспіль, то тепер рекламна пауза може тривати не більше 9 хвилин. Закон «Про рекламу» депутати змінили так, щоб до 15% ефірного часу зменшилася квота на телерекламу.

На думку авторів закону, це сприятиме балансу між фінансовими інтересами телекомпаній і рекламодавців з одного боку, та інтересами глядачів – з іншого. Крім того, це рішення має наблизити українське законодавство до норм Євросоюзу.

 

 



Добавить комментарий

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: