Охтирська ОДПІ

7 июля 2015 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

Релігійні організації звільнені від податку на нерухомість

З 1 липня 2015 року набирає чинності Закон України від 14.05.2015 N 420, який передбачає звільнення від оподаткування нерухомості релігійних організацій

Відповідно до змін перелік об’єктів, що не підлягають оподаткуванню доповнений об’єктами нерухомості, що знаходяться у власності релігійних організацій, статути яких зареєстровані у встановленому законом порядку.

Така нерухомість повинна використовуватися виключно для забезпечення їх статутної діяльності. Під це звільнення підпадають і засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо). Проте дана норма не стосується об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та господарська діяльність.

Платники, які отримують кошти через програмно-технічні комплекси самообслуговування, РРО не застосовують

Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» визначено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють операції в готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів.

Водночас у разі здійснення розрахунків виключно у безготівковій формі через банківські установи суб’єкти господарювання мають право не застосовувати реєстратори розрахункових операцій.

При цьому суб’єкти господарювання, які отримують кошти через програмно-технічних комплексів самообслуговування на свої рахунки, за продані товари (надані послуги), реєстратори розрахункових операцій можуть не використовувати. У цьому випадку РРО мають використовувати банки, що отримують готівку для подальшого її переказу платнику.

Нагадуємо, з 1 січня 2015 року суб’єкти господарювання, які використовують програмно-технічні комплекси самообслуговування при розрахунках за реалізовані товари (надані послуги) повинні видавати покупцеві фіскальний чек.

Коли ЄСВ сплачувати не потрібно

Суб’єкти підприємницької діяльності, які перебувають на загальній системі оподаткування, не сплачують єдиний соціальний внесок (ЄСВ) за ті періоди, в яких вони не отримували дохід. Проте, зазначена норма поширюється лише у випадку наявності підтверджуючих цей факт документів..

Відповідно до законодавчих норм, єдиний внесок для фізичних осіб-підприємців (крім спрощенців) встановлюється у розмірі 34,7% суми доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. Водночас, сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального єдиного внеску, та не більше максимального розміру єдиного внеску за кожну особу за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).

Платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування є фізичні особи-підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування.

Розмір мінімальної заробітної плати на сьогодні становить 1218 гривень. Відповідно мінімальний страховий внесок протягом всього року складатиме 422 грн. 65 коп., тобто 34,7% від мінімальної зарплати, а відповідно максимальний страховий внесок за один місяць становить 7185,05 грн.

Реєстрація та взяття на облік в ДФС – за 1 день

Для спрощення умов ведення бізнесу зменшено до одного дня строк державної реєстрації юридичних осіб та взяття на облік в органах ДФС юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

На сьогодні процедура відкриття бізнесу триває один день та складається з таких етапів:

І. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи – підприємця.

Термін – у день надходження документів для проведення державної реєстрації (для юридичних осіб), або не пізніше наступного робочого дня після надходження документів (для фізичних осіб – підприємців).

ІІ. Передача відомостей з ЄДР про проведення реєстраційних дій до контролюючих органів.

Термін – у день проведення реєстраційної дії.

ІІІ. Взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в органах ДФС як платників податків та платників єдиного внеску.

Термін – у день отримання відомостей з ЄДР.

IV. Передача до ЄДР даних про взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в органах ДФС, реєстраційний номер платника єдиного внеску та клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності.

Термін – у день отримання відомостей з ЄДР.

V. Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором юридичній особи або фізичній особі – підприємцю витягу з ЄДР, який містить інформацію про державну реєстрацію та взяття на облік в органах ДФС.

Термін – протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після отримання державним реєстратором від органів ДФС та статистики даних про взяття на облік.

Тобто на сьогодні отримати витяг з ЄДР з даними про проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця та взяття на облік в органах ДФС можливо не пізніше наступного робочого дня з дня подачі документів державному реєстратору для проведення державної реєстрації.

Затверджено повідомлення про прийняття працівника на роботу

Кабмін постановою від 17.06.2015 N 413 визначив, що повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства або уповноваженим ним органом (особою) чи фізособою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Повідомлення подається за встановленою формою до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором .

Подається повідомлення одним із таких способів:

засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування".

Система електронного адміністрування ПДВ працює в штатному режимі

01.07.2015 з 00 годин систему електронного адміністрування ПДВ (далі СЕА) переведено з тестового режиму в звичайний.

Станом на 01.07.2015 у формулу додано показник «сума середньомісячного розміру сум податку, задекларованих платником до сплати податку до бюджету та погашених за останні 12 звітних (податкових) місяців» на суму 7,35 млрд.грн по 153 тисячах платниках.

На 16 годину 01.07.2015 в системі електронного адміністрування ПДВ зареєстровано 375,6 тисяч податкових накладних та 20 тисяч розрахунків коригування на суму ПДВ 1,6 млрд.грн., 1832 митні декларації на суму ПДВ 274,4 млн.грн., 2042 операцій поповнення ПДВ рахунків на суму 258,4 млн. грн.

Слідкуйте за оновленням інформації.

 

 



Добавить комментарий

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам:

 

 

 

Universal Post Manager