А ви звертались до міської ради

24 июля 2015 | ЖИТТЯ МІСТА | Нет комментариев | №29(1008)

Згідно із Законом «Про звернення громадян», на засіданнях виконкому міської ради інформація про роботу із зверненнями громадян розглядається за підсумками кожного кварталу. На останньому засіданні надходження звернень від охтирчан за півроку аналізувала начальник відділу організаційно-кадрової роботи та контролю міськради ОЛЕНА ЖМУРКО:

ЖмуркоЗа звітний період до Охтирської міськради надійшло 217 звернень, що на 49 більше, ніж за відповідний період 2014 року. У зверненнях порушено 289 питань. Позитивно вирішено 160 питань, що становить 58,4%, з інших 114 було надано обґрунтовані пояснення.

Якщо проаналізувати кількість звернень за аналогічні періоди минулих років, то спостерігається зменшення кількості звернень з 2012 року по 2014 в два рази.

В структурі звернень переважають питання комунального господарства – 181, що становить 62,62% від загальної кількості, з них позитивно вирішено 106 питань. В основному громадяни звертаються з приводу зрізу аварійно-небезпечних дерев, ремонту та експлуатації будинків, благоустрою територій, будівництва та ремонту місцевих доріг, відновлення вуличного освітлення, з проблемами підтоплення присадибних ділянок та підвалів багатоповерхових будинків. Крім того, зареєстровано 17 звернень з питань аграрної політики і земельних відносин. Як правило, це вирішення суперечок між сусідами стосовно землекористування навіть при наявності державних актів на земельні ділянки. Для цього створюються комісії, які виїжджають безпосередньо на місця, намагаються узгодити конфліктні ситуації, надають обґрунтовані пояснення з посиланням на вимоги чинного законодавства.

15 громадян звернулося з приводу соціального захисту, по 7 – охорони здоров`я та житлової політики, 4- праці і заробітної плати, 1 – з питань освіти, 57 з інших проблем.

Через відсутність законних підстав для вирішення деяких проблем заявників на місцевому рівні, громадяни пробували вирішувати свої проблеми через органи влади вищого рівня. Так, до Верховної Ради звернулося 3 особи і 1 – до Кабінету міністрів,14 – до Сумської ОДА, інших органів державної влади. Через Сумський обласний контактний центр та Урядовий контактний центр з початку року отримано та опрацьовано 139 звернень.Позитивно вирішено 76, з інших надано роз`яснення. Найбільш характерні питання стосувалися порядку отримання житлових субсидій, призначення соціальних допомог, отримання ліків за пільговими рецептами, затримки виплати зарплати тощо.

Протягом першого півріччя керівництвом виконкому проведено 120 прийомів, з них 60 – виїзних особистих. Міський голова провів 32 особистих прийоми, під час яких прийняв 218 чоловік, надійшло 130 звернень, розглянуто 181 питання, з яких позитивно вирішено 115, що у відсотках становить 63 .5%. Для вирішення актуальних питань міський голова практикує позапланові виїзні прийоми за місцем проживання громадян. На офіційному сайті міської ради функціонує рубрика «Запитання – відповідь». Жителі міста мають можливість звернутися на електронну адресу та отримати відповідь на будь-яке питання.

ПОТРІБНИЙ ТЕЛЕФОН

4-15-00 – Телефон чергового міської ради, по якому приймаються звернення з будь-яких питань з 17.00 до 8.00 , в тому числі у вихідні дні цілодобово. Чотири досвідчених чергових приймуть повідомлення і оперативно на нього зреагують, а про результати щоранку доповідають міському голові.

4-15-04 – Телефон відділу організаційно-кадрової роботи, по якому можна повідомляти про свої проблеми протягом робочого дня.

 

 



Добавить комментарий

 

 

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: