Охтирська ОДПІ

27 августа 2015 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

В ОХТИРСЬКІЙ ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області відбулася урочиста нарада з нагоди Дня Незалежності України

Урочисті збори присвячені 24-й річниці незалежності нашої держави пройшли в Охтирській ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області

«Україна – це єдина держава, народ якої неодноразово підтверджував своє бажання жити в незалежній та демократичній країні. І якщо перші кроки незалежності нашої молодої Батьківщини стали випробуванням для всіх нас – тестуванням на зрілість, терпіння і толерантність, то події, що відбуваються в нашій країні вже другий рік поспіль – є справжнім іспитом на щирість її громадян, їх не показний, а справжній патріотизм та непохильну любов до рідної країни!», – саме такими словами розпочала свій виступ перед колективом Охтирської ОДПІ керівник Юлія Шевченко.

Вона підкреслила, що сьогодні кожен робітник відомства повинен направити свої зусилля на економічне відродження України. Лише сумлінною працею та справжнім патріотизмом можна зберегти незалежність країни.

Слід зазначити, що цьогорічна урочиста нарада мала свою «родзинку». Фахівці фіскальної служби влаштували виставку своїх творчих робіт: картин, вишивок, речей , вироблених своїми руками. Під час заходу лунали Гімн України та українські пісні у виконанні лауреата міжнародних пісенних конкурсів Юлії Сафонової.

А на закінчення заходу відбулося традиційне колективне фотографування.

Податкові консультації з першого вересня 2015 року – по-новому

18.08.2015 - Головне управління ДФС у Харківській області

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що Законом України від 17 липня 2015 року № 655-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо зменшення податкового тиску на платників податків»  у статтю 52 Податкові консультаціївнесені наступні зміни:

пункт 52.3 доповнено реченням такого змісту: “Консультація, надана в письмовій або електронній формі, обов’язково повинна містити опис питань, що порушуються платником податків, з урахуванням фактичних обставин, вказаних у зверненні платника податків, обґрунтування застосування норм законодавства та висновок з питань практичного використання окремих норм податкового законодавства”;

пункт 52.4 викладено в такій редакції:

“52.4. Консультації, крім узагальнюючих, надаються:

в усній формі – контролюючими органами;

у письмовій або електронній формі – контролюючими органами в Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі, областях, міжрегіональними територіальними органами, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, та підлягають обов’язковому розміщенню на сайті контролюючого органу, який надав консультацію, протягом 10 календарних днів після дня їх надання без зазначення найменування (прізвища, ім’я, по батькові) платника податків та його податкової адреси”;

пункт 52.6 викладено в такій редакції:

“52.6. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, проводить періодичне узагальнення податкових консультацій, які стосуються значної кількості платників податків або значної суми податкових зобов’язань, та затверджує наказом узагальнюючі податкові консультації, які підлягають оприлюдненню, у тому числі на офіційному веб-сайті цього органу, протягом 5 календарних днів”.

Ці зміни набувають чинності з 01.09.15.

27.08.2015

Допущенные ошибки в Отчете о суммах налоговых льгот следует исправлять в очередном таком отчете в рамках года

21.07.2015

Порядок учета сумм налогов и сборов, не уплаченных субъектом хозяйствования в бюджет в связи с получением налоговых льгот, утвержденный постановлением Кабинета Министров Украины от 27 декабря 2010 № 1233 (далее – Порядок № 1233).

Согласно п. 1 Порядка № 1233 этот Порядок является обязательным для выполнения субъектами хозяйствования, которые согласно Налоговому кодексу Украины не платят налоги и сборы в бюджет в связи с получением налоговых льгот.

Пунктом 3 Порядка № 1233 определено, что отчет о суммах налоговых льгот подается субъектом хозяйствования за три, шесть, девять и двенадцать календарных месяцев по месту его регистрации в течение 40 календарных дней, которые наступают за последним календарным днем налогового периода. В случае если субъект хозяйствования льготами не пользуется, отчет не подается.

Форма Отчета о суммах налоговых льгот определена приложением к Порядку № 1233.

Порядок определения сумм налогов и сборов, не уплаченных субъектом хозяйствования в бюджет в связи с получением налоговых льгот по операциям, осуществляемым на таможенной территории Украины, утвержденный приказом ГНА Украины от 29.03.2011 № 167.

Учитывая то, что формой Отчета о суммах налоговых льгот, а также Порядком определения сумм налогов и сборов, не уплаченных субъектом хозяйствования в бюджет в связи с получением налоговых льгот по операциям, осуществляемым на таможенной территории Украины, не предусмотрен механизм подачи уточненного отчета, а также учитывая то, что указанный отчет составляется нарастающим итогом с начала года, то допущенные ошибки следует исправлять в очередном отчете о суммах налоговых льгот в рамках года. При этом исправление ошибок в Отчете о суммах налоговых льгот не приводит к начислению штрафных санкций.

Особливості сплати податкових зобов’язань з ПДВ, визначених у податкових деклараціях з ПДВ за звітні періоди лютий – травень 2015 року, що подані із запізненням

У разі якщо платник податку подає до контролюючого органу із запізненням податкову декларацію з ПДВ за звітні періоди лютий – травень 2015 року, сплата податкових зобов’язань до бюджету, визначених у такій податковій звітності, здійснюється з електронного рахунку платника.

Для цього платник податку зобов’язаний не пізніше дня подання такої звітності зарахувати на електронний рахунок суму коштів, що дорівнює податковим зобов’язанням, визначеним у такій податковій звітності (у разі відсутності або недостатності зайво зарахованих коштів на електронному рахунку).

Перерахування коштів з електронного рахунку платника до бюджету в рахунок погашення податкових зобов’язань, визначених у податкових деклараціях з ПДВ за звітні періоди лютий – травень 2015 року, що подані з порушенням встановлених Кодексом термінів, здійснюється на підставі додатка (Д4).

Такий додаток (Д4) подається платником податку у складі податкової декларації з ПДВ за результатами звітного періоду, що передує звітному періоду, в якому подано з порушенням податкову декларацію з ПДВ за звітні періоди лютий – травень 2015 року.

В такому випадку у додатку (Д4) платнику податку необхідно зазначити у графі 4 суму податку, що підлягає перерахуванню до бюджету як сума зайво зарахованих коштів.

Наприклад: Платник податку 10.10.2015 року подав до контролюючого органу із запізненням податкову декларацію з ПДВ за квітень 2015 року, у якій визначив до сплати 1250 грн.

Для сплати до бюджету суми податку на додану вартість, що визначена у такій декларації, платнику необхідно:

- станом на 10.10.2015 року забезпечити перерахування суми у розмірі 1250 грн. на електронний рахунок (у разі відсутності такої суми на електронному рахунку на вказану дату);

- подати у складі декларації за вересень 2015 року додаток (Д4), у якому задекларувати суму у розмірі 1250 грн. для перерахування до бюджету.

Працівники Сумської митниці ДФС викрили нелегальний канал поставки товарів на тимчасово окуповану територію України

25.08.2015 - Головне управління ДФС у Сумській області

У ході спільної операції співробітники Сумської митниці ДФС, оперативники прикордонної служби та Управління СБУ у Сумській області викрили нелегальний канал поставки продуктів харчування та алкоголю через територію Російської Федерації до тимчасово окупованих районів України.

Спільною групою митної служби та правоохоронців було затримано автомобіль під керуванням громадянина України, який неодноразово використовувався порушниками для ввезення продуктів харчування та підакцизної продукції до тимчасово окупованої території України через закриті пункти пропуску, що не контролюються Україною.

За наявною інформацією загальна вага незаконно переміщених товарів становить понад 40 тонн. Орієнтовна вартість продуктів харчування – 330 тис. грн., вартість підакцизної продукції встановлюється.

За фактом скоєного правопорушення Сумською митницею ДФС складено протокол про порушення митних правил за ст.482 ч.1 Митного кодексу України (Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України поза митним контролем).

Санкція ч.1 ст 482 МКУ передбачає накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів та транспортних засобів – безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів та транспортних засобів.

Про особливості перерахування зайво зарахованих коштів з електронного рахунка платника

В рамках системи електронного адміністрування податку на додану вартість (далі – СЕА) для платників податку передбачено механізм повернення суми коштів з електронного рахунку платника, відкритого в Казначействі для роботи в СЕА (далі – електронний рахунок) до бюджету чи на його поточний рахунок.

Цей механізм не розповсюджується на додатковий електронний рахунок, відкритий для сільськогосподарських підприємств, що обрали спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Податкового кодексу України (далі – Кодекс).

Так, відповідно до підпункту 200 1.6 статті 200 1 Кодексу у разі, якщо на дату подання податкової декларації з податку на додану вартість сума коштів на електронному рахунку платника податку перевищує суму, що підлягає перерахуванню до бюджету відповідно до поданої декларації (далі – зайво зараховані кошти), платник податку має право подати до контролюючого органу у складі такої податкової декларації заяву, відповідно до якої такі кошти підлягають перерахуванню:

а) або до бюджету в рахунок сплати податкових зобов’язань з податку;

б) або на поточний рахунок такого платника податку, реквізити якого платник зазначає в заяві, у сумі залишку коштів, що перевищує суму податкового боргу з податку та суму узгоджених податкових зобов’язань з податку.

При цьому перерахування коштів на поточний рахунок платника може здійснюватися у разі відсутності перевищення суми податку, зазначеної у податкових накладних, складених у звітному періоді та зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), над сумою податкових зобов’язань з податку за операціями з постачання товарів/послуг, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість у такому звітному періоді (п. 200 1.5 ст. 200 Кодексу).

Таким чином, у разі наявності у платника перевищення суми податку, зазначеної у податкових накладних, складених у звітному періоді та зареєстрованих у ЄРПН, над сумою податкових зобов’язань з податку за операціями з постачання товарів/послуг, задекларованих у податковій звітності з податку у такому звітному періоді, повернення зайво зарахованих коштів платнику не відбувається, незалежно від суми таких зайво зарахованих коштів.

На суму податку, що відповідно до поданої заяви підлягає перерахуванню з електронного рахунку до бюджету або на поточний рахунок платника, на момент подання заяви зменшується значення суми податку, визначеної пунктом 200 1.3 статті 200 1 Кодексу, шляхом зменшення на таку суму показника загальної суми поповнення електронного рахунку в СЕА з поточного рахунку платника (S ПопРах).

Для відповідного перерахування зайво зарахованих коштів ДФС України надсилає Казначейству реєстр, в якому зазначаються назва платника, податковий номер та індивідуальний податковий номер платника, сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету / на поточний рахунок та реквізити поточного рахунку платника (у випадку подання заяви платника на повернення коштів на такий рахунок).

На підставі такого реєстру Казначейство протягом п’яти робочих днів після граничного терміну, встановленого Кодексом для самостійної сплати платником сум податкових зобов’язань, здійснює перерахування зайво зарахованих коштів з електронного рахунку платника до бюджету / на поточний рахунок платника податку.

Відповідно до пункту 21 1 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 року N 569 (далі – Порядок N 569), заява про перерахування зайво зарахованих коштів з електронного рахунку до бюджету або на поточний рахунок такого платника податку подається до контролюючого органу у складі податкової звітності з податку на додану вартість.

Для перерахування до бюджету / на поточний рахунок таких коштів платник податку повинен заповнити додаток 4 до податкової декларації з податку на додану вартість “Заява про повернення суми бюджетного відшкодування та/або суми коштів на рахунку у СЕА платника податку, що перевищує суму, яка підлягає перерахуванню до бюджету (Д4)”. При цьому в обов’язковому порядку у додатку (Д4) зазначаються відомості щодо суми коштів на електронному рахунку, що перевищує суму, яка підлягає перерахуванню до бюджету.

Така сума коштів включається ДФС України до відповідного реєстру, який направляється Казначейству. Казначейство на підставі отриманого реєстру не пізніше п’ятого робочого дня, після закінчення граничного строку для сплати податкових зобов’язань з податку на додану вартість, перераховує такі кошти до бюджету або на поточний рахунок платника (в залежності від напряму, вказаному платником у заяві).

Щодо особливостей перерахування зайво зарахованих коштів з електронного рахунку платника до бюджету

У разі якщо у платника податку за результатами звітного періоду на електронному рахунку наявні зайво зараховані кошти і платник податку виявив бажання перерахувати такі кошти до бюджету, то такий платник податку зобов’язаний заповнити та подати у складі податкової декларації з податку на додану вартість додаток (Д4).

В такому випадку у додатку (Д4) платник зобов’язаний заповнити таблицю про відомості щодо суми коштів на рахунку у СЕА, що перевищує суму, яка підлягає перерахуванню до бюджету (далі – таблиця про відомості).

Сума коштів на електронному рахунку, що може бути перерахована до бюджету, відображається в графі 4 таблиці про відомості та визначається як різниця граф 1 та 2 (гр. 1 – гр. 2).

При цьому графа 5 “Сума коштів на рахунку у СЕА податку на додану вартість, що може бути перерахована на поточний рахунок платника” не заповнюється (прочерки та нулі не проставляються).

В текстовій частині під таблицею про відомості платником податку вказується сума, яку він виявив бажання перерахувати до бюджету. Така сума може бути меншою або рівною сумі, визначеній у графі 4 таблиці про відомості.

У разі якщо платник податку в текстовій частині під таблицею про відомості вказав суму, яку він бажає перерахувати до бюджету, і така сума перевищує суму, визначену у графі 4 таблиці про відомості, то така сума коштів не включається до відповідного реєстру та не може бути перерахована до бюджету.

Слід зазначити, що за рахунок зайво зарахованих коштів платником податку може бути погашений податковий борг з податку на додану вартість, що обліковується в ІКПП платника податку, а також розстрочені, відстрочені грошові зобов’язання з ПДВ.

Таким чином, якщо у платника податку за результатами звітного періоду на електронному рахунку наявні зайво зараховані кошти, і при цьому в ІКПП платника податку наявні суми розстрочених або відстрочених грошових зобов’язань чи податкового боргу з податку на додану вартість, такі зайво зараховані кошти за рішенням платника податку, яке він відображає в додатку до декларації (Д4), можуть бути спрямовані в рахунок погашення суми розстрочених або відстрочених грошових зобов’язань чи податкового боргу з податку на додану вартість.

При цьому зайво зараховані кошти, які платник виявив бажання перерахувати до бюджету, зараховуються виключно в рахунок погашення податкових зобов’язань з податку на додану вартість, а також податкового боргу чи розстрочених або відстрочених сум з цього податку.

Якщо платник податку при складанні додатка (Д4) допустив помилку в цифрових показниках, то уточнюючий розрахунок для виправлення такої помилки не подається. Зайво зараховані кошти можуть бути перераховані до бюджету / на поточний рахунок платника лише у випадку відображення правильних показників у додатку (Д4), який подається у складі податкової декларації за наступний звітний період (за умови наявності на момент подання такої декларації на електронному рахунку платника зайво зарахованих коштів).

Щодо особливостей перерахування зайво зарахованих коштів з електронного рахунку платника на поточний рахунок платника

У разі якщо у платника податку за результатами звітного періоду на електронному рахунку наявні зайво зараховані кошти і платник податку виявив бажання перерахувати такі кошти на власний поточний рахунок, то такий платник податку зобов’язаний заповнити та подати у складі податкової декларації з податку на додану вартість додаток (Д4).

При цьому відповідно до пункту 200 1.3 статті 200 1 Кодексу перерахування коштів на поточний рахунок платника може здійснюватися у разі відсутності перевищення суми податку, зазначеної у податкових накладних, складених у звітному періоді та зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних, над сумою податкових зобов’язань з податку за операціями з постачання товарів/послуг, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість у цьому звітному періоді.

У разі якщо за результатами звітного періоду у платника наявне перевищення суми податку, зазначеної у податкових накладних, складених у звітному періоді та зареєстрованих у ЄРПН, над сумою податкових зобов’язань з податку за операціями з постачання товарів/послуг, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість у цьому звітному періоді, то зайво зараховані кошти платнику на поточний рахунок не повертаються, незалежно від розміру такого перевищення.

Сума, яка може бути перерахована платнику з електронного рахунку на його власний поточний рахунок, відображається у графі 5 таблиці про відомості додатка (Д4), яка визначається як різниця граф 1, 2, та 3 (гр. 1 – гр. 2 – гр. 3).

В текстовій частині під таблицею про відомості платником податку вказується сума, яку він виявив бажання перерахувати на поточний рахунок. Така сума не може перевищувати суму, визначену у графі 5 таблиці про відомості.

Номер поточного рахунку, на який необхідно перерахувати зайво зараховані кошти, та МФО відповідного банку обов’язково вказуються платником в текстовій частині під таблицею про відомості у спеціально передбачених полях.

Якщо платник податку допустив помилку в додатку (Д4) в номері рахунку чи МФО банку, такий платник податку має право до граничного терміну сплати податкових зобов’язань, визначених у податковій декларації з ПДВ, до якої подано додаток (Д4) з неправильними реквізитами поточного рахунку, подати уточнюючий розрахунок з додатком (Д4). В такому уточнюючому розрахунку всі графи, крім реквізитів платника податку, залишаються не заповненими (прочерки та нулі не проставляються), а в додатку (Д4) зазначаються лише вірні реквізити поточного рахунку, на який мають бути перераховані відповідні кошти. Решта полів додатка (Д4) не заповнюються (прочерки та нулі не проставляються).

У разі якщо платник податку в текстовій частині під таблицею про відомості вказав суму, яку він бажає перерахувати на поточний рахунок, і така сума перевищує суму, визначену у графі 5 таблиці про відомості, то така сума коштів не включається до відповідного реєстру та не може бути перерахована на поточний рахунок платника.

Також слід зазначити, що платник податку може одночасно задекларувати бажання перерахувати зайво зараховані кошти як до бюджету, так і на поточний рахунок. При цьому таке бажання платник податку здійснює з урахуванням особливостей, визначених в цьому листі для кожного напрямку (до бюджету чи на поточний рахунок), а загальна сума коштів, вказана платником у додатку (Д4) для перерахування до бюджету та на поточний рахунок, не може перевищувати суми зайво зарахованих коштів на електронному рахунку на момент подання податкової звітності з податку на додану вартість.

О перечне сумм, которые не включаются в состав дохода юридического лица – плательщика единого налога

16.07.2015

При применении упрощенной системы налогообложения, учета и отчетности в состав дохода юридического лица – плательщика единого налога третьей группы, определенного статьей 292 Налогового кодекса Украины, не включаются:

1 ) суммы налога на добавленную стоимость;

2 ) суммы средств, полученных по внутренним расчетам между структурными подразделениями плательщика единого налога;

3 ) суммы финансовой помощи, предоставленной на возвратной основе, полученной и возвращенной в течение 12 календарных месяцев со дня ее получения, и суммы кредитов;

4 ) суммы средств целевого назначения, поступившие от Пенсионного фонда и других фондов общеобязательного государственного социального страхования, из бюджетов или государственных целевых фондов, в том числе в рамках государственных или местных программ;

5 ) суммы средств (аванс, предоплата), которые возвращаются покупателю товара (работ, услуг) – плательщику единого налога и / или возвращаются плательщиком единого налога покупателю товара (работ, услуг), если такой возврат происходит вследствие возврата товара, расторжения договора или по письму-заявлению о возврате средств;

6 ) суммы средств, поступивших в качестве оплаты товаров (работ, услуг), реализуемых в период уплаты других налогов и сборов, установленных Налоговым кодексом Украины, стоимость которых была включена в доход юридического лица при исчислении налога на прибыль предприятий;

7 ) суммы налога на добавленную стоимость, поступившие в стоимости товаров (выполненных работ, оказанных услуг), отгруженных (поставленных) в период уплаты других налогов и сборов, установленных Налоговым кодексом Украины;

8 ) суммы средств и стоимость имущества, внесенные учредителями или участниками плательщика единого налога в уставный капитал такого плательщика;

9 ) суммы средств в части излишне уплаченных налогов и сборов, установленных Налоговым кодексом Украины, и суммы единого взноса на общеобязательное государственное социальное страхование, которые возвращаются плательщику единого налога из бюджетов или государственных целевых фондов;

10 )   дивиденды, полученные плательщиком единого налога – юридическим лицом от других налогоплательщиков, облагаемые в порядке, определенном Налоговым кодексом Украины.

Такие законодательные нормы предусмотрены пунктом 292.11 статьи 292 Налогового кодекса Украины.

Використовуємо програмне забезпечення: що з ПДВ

В листі від 26.05.2015 р. N 11049/6/99-99-19-03-02-15 Державна фіскальна служба зазначає наступне.

Пунктом 26 1 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України (далі – ПКУ) визначено, що для операцій з постачання програмної продукції тимчасово, з 01.01.2013 р. до 01.01.2023 р., запроваджено пільговий режим оподаткування, згідно з яким звільняються від оподаткування цим податком операції з постачання програмної продукції.

Для цілей цього пункту ПКУ до програмної продукції належать:

результат комп’ютерного програмування у вигляді операційної системи, системної, прикладної, розважальної та/або навчальної комп’ютерної програми (їх компонентів), а також у вигляді інтернет-сайтів та/або онлайн-сервісів;

криптографічні засоби захисту інформації.

Підпунктом 196.1.6 ст. 196 ПКУ передбачено, що не є об’єктом оподаткування операції, зокрема з виплат дивідендів, роялті у грошовій формі або у вигляді цінних паперів, які здійснюються емітентом.

При цьому пп. 14.1.225 ст. 14 ПКУ визначено, що роялті – це будь-який платіж, отриманий як винагорода за використання або за надання права на використання об’єкта права інтелектуальної власності, а саме на будь-які літературні твори, твори мистецтва або науки, включаючи комп’ютерні програми, інші записи на носіях інформації, відео- або аудіокасети, кінематографічні фільми або плівки для радіо- чи телевізійного мовлення, передачі (програми) організацій мовлення, інших аудіовізуальних творів, будь-які права, які охороняються патентом, будь-які зареєстровані торговельні марки (знаки на товари і послуги), права інтелектуальної власності на дизайн, секретне креслення, модель, формулу, процес, права інтелектуальної власності на інформацію щодо промислового, комерційного або наукового досвіду (ноу-хау).

Не вважаються роялті платежі, отримані:

як винагорода за використання комп’ютерної програми, якщо умови використання обмежені функціональним призначенням такої програми та її відтворення обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання “кінцевим споживачем”);

за придбання примірників (копій, екземплярів) об’єктів інтелектуальної власності, які втілені в електронній формі, для використання за своїм функціональним призначенням для кінцевого споживання;

за придбання речей (у тому числі носіїв інформації), в яких втілені або на яких містяться об’єкти права інтелектуальної власності, визначені в абзаці першому цього підпункту, у користування, володіння та/або розпорядження особи;

за передачу прав на об’єкти права інтелектуальної власності, якщо умови передачі прав на об’єкт права інтелектуальної власності надають право особі, яка отримує такі права, продати або здійснити відчуження в інший спосіб права інтелектуальної власності                або оприлюднити (розголосити) секретні креслення, моделі, формули, процеси, права інтелектуальної власності на інформацію щодо промислового, комерційного або наукового досвіду (ноу-хау), за винятком випадків, коли таке оприлюднення (розголошення) є обов’язковим згідно із законодавством України.

Відповідно до статті 1107 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності здійснюється, зокрема, на підставі ліцензійного договору.

За ліцензійним договором одна сторона (ліцензіар) надає другій стороні (ліцензіату) дозвіл на використання об’єкта права інтелектуальної власності (ліцензію) на умовах, визначених за взаємною згодою сторін з урахуванням вимог ЦКУ та іншого закону (частина перша ст. 1109 ЦКУ).

При цьому у ліцензійному договорі визначаються вид ліцензії, сфера використання об’єкта права інтелектуальної власності <…>, а також інші умови, які сторони вважають за доцільне включити у договір (частина третя ст. 1109 ЦКУ).

Таким чином, якщо згідно з умовами ліцензійного договору передбачено надання ліцензіату права на використання програмного забезпечення без можливості продажу такого програмного забезпечення або здійснення відчуження в інший спосіб та/або умови використання не обмежені функціональним призначенням програмного забезпечення і його відтворення не обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання “кінцевим споживачем”), то отримання ліцензіаром платежу від ліцензіата як винагороди за надання вказаного права для цілей оподаткування ПДВ визначається як роялті, та відповідно така операція не є об’єктом оподаткування ПДВ.

Якщо згідно з умовами ліцензійного договору передбачено надання ліцензіату права на використання програмного забезпечення з можливістю продажу такого програмного забезпечення або здійснення відчуження в інший спосіб, та/або умови використання обмежені функціональним призначенням такого програмного забезпечення і його відтворення обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання “кінцевим споживачем”), то отримання ліцензіаром платежу від ліцензіата як винагороди за надання вказаного права не буде вважатися роялті, та відповідно на таку операцію поширюватиметься режим звільнення від оподаткування ПДВ згідно з п. 26 1 підрозділу 2 розділу XX ПКУ.

Особенности перечисления военного сбора для обособленного подразделения

09.09.2014

Юридическое лицо перечисляет военный сбор, как за себя так и за уполномоченое обособленное подразделение в бюджет по месту расположения.

Ставка составляет 1,5 процента к доходам в форме заработной платы, других поощрительных и компенсационных выплат или других выплат и вознаграждений, которые начисляются (выплачиваются, предоставляются) плательщику в связи с трудовыми отношениями и по гражданско-правовым договорам; выигрыша в государственную и негосударственную денежную лотерею, выигрыш игрока (участника), полученного от организатора азартной игры.

Отметим, что военный сбор введен временно, до 1 января 2015 года (Закон Украины от 31 июля 2014 № 1621-VII “О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины и некоторые другие законодательные акты Украины”).

С этим и другими разъяснениями можно ознакомиться на официальном веб-портале Государственной фискальной службы Украины в Общедоступном информационно-справочном ресурсе (данные разъяснения в категории 132).

 

 



Добавить комментарий


Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам:

 

 

 

 


WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera