Охтирська ОДПІ

25 сентября 2015 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

У ДФС привітали переможців дитячого конкурсу «Майбутнє країни – у мріях дитини»

Дипломами та призами відзначили сьогодні, 17 вересня, в ДФС переможців та лауреатів конкурсу дитячої творчості «Майбутнє країни – у мріях дитини». Представники ДФС, члени журі та партнери конкурсу урочисто привітали школярів та закликали їх до подальших творчих перемог.

«Конкурс проводиться вже більше десяти років. Він змінював назву та формат, але ідея його залишається незмінною – побачити, як діти виражають свої емоції та почуття, як бачать майбутнє. А оскільки вони і є наше майбутнє – ми маємо змогу уявити, як ми житимемо надалі, як змінюватиметься суспільство, як сплачуватимуться податки та на які потреби вони будуть витрачатися», –  зазначив Голова ДФС Роман Насіров.

Він підкреслив, що особливо важливо, щоб ці податки витрачалися на дітей, на їх навчання та творчий розвиток.

Переможців конкурсу було обрано за трьома напрямами: художні твори, комп’ютерна графіка (комп’ютерна анімація) та літературні твори. Ними стали 18 конкурсантів з 15 регіонів України. Саме їхнім роботам професійне журі поставило найвищі оцінки.

Загалом, цього року у конкурсі взяла участь рекордна кількість учасників – 11 728 учнів загальноосвітніх навчальних закладів з усієї України.

Враховуючи таку тенденцію, Роман Насіров висловив сподівання, що наступного року кількість конкурсантів збільшиться.

Нагадаємо, що конкурс стартував на початку року і проводився у три етапи: І  етап – районний рівень; ІІ етап – регіональний рівень; ІІІ етап – Всеукраїнський рівень.

Переможців конкурсу обирало компетентне журі, до складу якого увійшли представники ДФС, відомі художники, мистецтвознавці, діячі культури, керівники провідних засобів масової інформації, закладів мистецтва та великих підприємств, представники громадських організацій. Зокрема, директор дитячого видавництва «А-ба-ба-га-ла-ма-га» Іван Малкович, ректор Київської дитячої академії мистецтв Михайло Чемберджі, директор видавничого будинку «Самміт-книга» Ігор Степурін, президент компанії МТІ Володимир Цой, директор з розвитку бізнесу «Інтел» в Україні та країнах СНД Олена Корнієнко.

Про цільове використання коштів, що акумульовані сільськогосподарськими підприємствами на спеціальних рахунках

Державною фіскальною службою України у листі від 11.09.2015 №33835/7/99-99-19-03-01-17 (далі – лист) розглянуто питання щодо цільового використання коштів, що акумульовані сільськогосподарськими підприємствами на спеціальних рахунках при застосуванні спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість.

У зазначеному листі, зокрема, йдеться про те, що кошти, перераховані платником податку зі спеціального рахунку, відкритому у банку або органі, який здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, на основний або додатковий електронний рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, з метою збільшення реєстраційної суми, вважаються такими, що використані не на виробничі цілі, тобто використані не за цільовим призначенням, та підлягають стягненню до бюджету відповідно до пункту 123.2 статті 123 Податкового кодексу України із застосуванням відповідних штрафних санкцій.

З текстом листа можна ознайомитись на офіційному  веб-порталі ДФС.

Про зміни до порядку обліку нерезидентів

Серед інших змін, Закон України від 17 липня 2015 року № 655-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо зменшення податкового тиску на платників податків” (далі – Закон № 655) доповнює пункт 64.5 ст. 64 Податкового кодексу України нормою, відповідно до якої нерезидент береться на облік у контролюючому органі за місцезнаходженням відповідного об’єкта у разі отримання іноземною компанією або організацією майнових прав на нерухомість або землю в Україні, які підлягають оподаткуванню, якщо спосіб та цілі отримання цього майна не потребують створення такою компанією (організацією) відокремленого підрозділу або постійного представництва нерезидента в Україні.

Такий нерезидент береться на облік у контролюючому органі за місцезнаходженням відповідного об’єкта після подання визначеного переліку документів:

заяви за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;

копії витягу з торговельного, банківського або судового реєстру, виданого в країні реєстрації іноземної компанії, організації та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що супроводжується нотаріально засвідченим перекладом українською мовою;

нотаріально засвідченої копії правовстановлювальних документів, якими підтверджується право власності на нерухомість або право власності чи користування земельною ділянкою, виданих та зареєстрованих на ім’я нерезидента уповноваженими органами України;

дані про представника платника податку.

Нагадуємо, що Закон №655 набрав чинності з 01.09.2015.

Появилась новая форма декларации по эконалогу

Минфин приказом от 17.08.2015 г. № 715 утвердил форму Налоговой декларации экологического налога. Документ вступает в силу со дня официального опубликования, ориентировочно 25 сентября.

Согласно приказу № 715 вместе с декларацией могут подаваться следующие приложения:

· Расчет за выбросы загрязняющих веществ в атмосферный воздух стационарными источниками загрязнения (приложение 1 к декларации);

· Расчет за сбросы загрязняющих веществ непосредственно в водные объекты (приложение 2 к декларации);

· Расчет за размещение отходов в специально отведенных для этого местах или на объектах (приложение 3 к декларации);

· Расчет за образование радиоактивных отходов (включая уже накопленные) (приложение 4 к декларации);

· Расчет за образование радиоактивных отходов и уплачивается за приобретение источников(а) ионизирующего излучения (приложение 5 к декларации);

· Расчет за временное хранение радиоактивных отходов их производителями сверх установленного особыми условиями лицензии срока (приложение 6 к декларации);

· Кодификатор загрязняющих веществ, которые выбрасываются в атмосферный воздух стационарными источниками загрязнения (приложение 7 к декларации);

· Кодификатор загрязняющих веществ, которые выбрасываются в водные объекты (приложение 8 к декларации);

– Кодификатор отходов, которые размещаются в специально отведенных для этого местах или на объекта (приложение 9 к декларации).

Повідомлення податкових органів про прийняття працівника на роботу: практичні поради

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» від 28 грудня 2014 року № 77-VIII (далі – Закон № 77) частину третю статті 24 КЗпП України викладено в новій редакції.

Згідно зі змінами з 1 січня 2015 року з метою уникнення випадків прийняття на роботу працівників без укладення трудових договорів роботодавці мають повідомляти центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу.

Отже, працівника не можна допустити до роботи без повідомлення відповідного органу про прийняття його на роботу.

Який орган повідомляють про прийняття працівника на роботу і в який спосіб?

27 червня 2015 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17 червня 2015 року № 413 (далі – Постанова № 413). Відповідно до Постанови № 413 власник підприємства, установи, організації (далі – підприємство) або уповноважений ним орган (особа) чи фізична особа подають повідомлення про прийняття працівника на роботу до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Таке повідомлення подається до початку роботи працівника.

Враховуючи специфіку роботи підприємств, повідомлення можна подавати, в один із таких способів:

– засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб згідно з вимогами законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

– на паперових носіях разом із копією в електронній формі;

– на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 8 липня 2010 року № 2464-VI.

На яких працівників подають повідомлення?

Повідомлення подають на працівників, яких приймають:

– на необмежений термін;

– за строковим трудовим договором;

– за контрактом;

– на тимчасову роботу;

– на сезонну роботу;

– за сумісництвом (як зовнішнім, так і внутрішнім).

ЗВЕРНУТИ УВАГУ

На осіб, з якими укладено договір цивільно-правового характеру, повідомлень не подають. На таку категорію осіб поширюються норми Цивільного кодексу України.

Хто має заповнювати форму повідомлення?

Слід зауважити, що жодним нормативним актом не передбачено покладення на певний структурний підрозділ підприємства обов’язків щодо оформлення і надсилання вказаного повідомлення. Зазвичай цю функцію доручають бухгалтерії підприємства, якщо звітність подається нею електронним способом. Уся інформація для заповнення повідомлення надходить у бухгалтерію з примірником наказу про прийняття на роботу.

Разом із тим роботодавець може покласти обов’язок з оформлення та направлення повідомлення на інші відділи, наприклад на кадрову службу.

Доречно додаткові обов’язки для певної служби щодо складання і надсилання повідомлення зазначити в наказі, положенні про структурний підрозділ і в посадовій інструкції працівника, який виконуватиме цю роботу.

Яку відповідальність передбачено за неповідомлення фіскальної служби про прийняття працівника на роботу?

Повідомлення можна направляти й після дати прийняття працівника на роботу, тобто із затримкою, але при цьому слід пам’ятати, що за такі дії передбачено відповідальність:

для юридичних та фізичних осіб – відповідно до статті 265 КЗпП:

– за фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту) – у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, установленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;

– за порушення інших вимог трудового законодавства – у розмірі мінімальної заробітної плати;

для посадових осіб підприємств і громадян – суб’єктів підприємницької діяльності – відповідно до частини першої статті 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення:

– за порушення інших вимог законодавства про працю – у розмірі від 30 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Оновлення ДФС України розпочато

Міністерство фінансів України затвердило новий штатний розпис Державної фіскальної служби України.

Веденням в дію нового штатного розпису буде забезпечено реалізацію доручення Прем’єр-міністра України, наданого на засіданні Уряду 16 вересня цього року щодо оновлення складу ДФС.

В новій структурі змінено більшість структурних підрозділів, штатний розпис передбачає виконання завдань та рішень Уряду та Міністра фінансів України, а також задовольняє вимоги Міжнародного валютного фонду щодо скорочення на 20% штатної чисельності апарату ДФС.

Заповнення штату ДФС буде здійснюватись на основі принципів відповідності, фаховості та прозорості. Кандидатам на посади, які мають корупційні ризики буде запропоновано пройти перевірку на поліграфі.

Наступним кроком оновлення системи органів державної фіскальної служби України буде переформатування її територіальних органів.

Як повідомлялось раніше, першим етапом побудови нової системи передбачається скоротити майже вдвічі кількість Державних податкових інспекцій. На сьогодні проект урядового рішення про скорочення ДПІ знаходиться на погодженні в Міністерстві юстиції України.

Налоговый долг сельхозпроизводителей: разъяснение ГФСУ

На вопрос, как единщикам IV группы уменьшить налоговый долг, возникший вследствие ежемесячных начислений по представленным на 2015 год декларациям, форма которых утверждена приказом Миндоходов от 30.12.2013 № 864, Государственная фискальная служба Украины  отметила, что декларирование сельскохозяйственными товаропроизводителями налоговых обязательств на 2015 г. осуществлялось по форме, утвержденной приказом Миндоходов от 30.12.2013 г. № 864. Зато в соответствии с пп. 295.9.2 НКУ единщики IV группы должны платить налог ежеквартально в течение 30 календарных дней, следующих за последним календарным днем налогового (отчетного) квартала.

Как следствие, в интегрированной карточке плательщика налога возникают налоговый долг и условно начисленные штрафные санкции.

Специалисты фискального ведомства обратили внимание, что теперь для единщиков IV группы форма декларации утверждена  приказом Минфина от 19.06.2015 г. № 578. Приказ вступил в силу с 28.07.2015 года.

Учитывая указанное, плательщикам единого налога четвертой группы предлагается:

– подать уточняющие налоговые декларации по фиксированному сельскохозяйственному налогу на 2015 г. с заполнением раздела «Нараховано до зменшення податкового зобов’язання», что сделает невозможным возникновение искусственного налогового долга и условно начисленных штрафных санкций;

– подать отчетную декларацию плательщика единого налога четвертой группы на 2015 г. по форме, утвержденной приказом № 578.

С таким разъяснением ГФСУ можно ознакомиться в системах ЛІГА:ЗАКОН.

Как будет проводиться электронная проверка: проект Минфина

ГФСУ обнародовала проект приказа Минфина «Об утверждении Порядка представления плательщиком налогов заявления о проведении документальной невыездной внеплановой электронной проверки и принятия решения контролирующим органом о проведении такой проверки».

Так, электронная проверка проводится на основании заявления плательщика налогов, которое подается по установленной форме.

В заявлении, кроме общих учетных данных, в обязательном порядке указывается информация о:

1) налоговых периодах хозяйственной деятельности, подлежащих электронной проверке;

2) системе налогообложения, применяемой налогоплательщиком;

3) перечне налогов, которые будут проверены во время проведения электронной проверки;

4) ведении в электронном виде бухгалтерского учета;

5) ведении в электронном виде первичных документов, подтверждающих правомерность ведения бухгалтерского учета;

6) предоставлении налогоплательщиком вместе с заявлением в контролирующий орган в электронной форме с соблюдением условия относительно регистрации ЭЦП документов, связанных с исчислением и уплатой налогов и сборов.

Заявление подается руководителем или уполномоченным представителем в контролирующий орган по месту учета не позже чем за 10 календарных дней до ожидаемого начала проведения электронной проверки.

Аналіз розгляду звернень громадян за 9 місяців 2015 року

Розгляд звернень громадян є важливим аспектом в роботі Охтирської ОДПІ, оскільки саме вони є інструментом зворотнього зв’язку з суспільством. На сьогодні основне завдання – забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявника.

Кількість письмових звернень від громадян, що надійшли до Охтирської ОДПІ у січні-вересні 2015 року, становить 9, що на 21 звернення меньше, ніж за відповідний період 2013 року, з них 9 заяв. Скарги і пропозиції не надходили. За 9 місяців 2015 року надійшло 8 індивідуальних, 1 колективне звернення. Найчастіше до податківців громадяни зверталися з повідомленнями про порушення податкового законодавства у сфері торгівлі підакцизними товарами суб’єктами господарювання .

Всі звернення взяті на контроль, проведені відповідні контрольні-перевірочні заходи, заявникам направлені відповіді, у визначені законодавством терміни.

Також Охтирська ОДПІ приділяє значну увагу поліпшенню роботи приймалень громадян. Згідно з затвердженим графіком посадовими особами з числа керівництва проводиться особистий прийом громадян, з графіком особистого прийому громадян можна ознайомитись на сайті Охтирської райдержадміністрації і Охтирської районної ради. Згідно п.10 р.VI Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у державній фіскальній службі”, затвердженого наказом МФ України від 02.03.15 №271, попередній запис на особистий прийом до керівника Охтирської ОДПІ проводиться у разі, якщо порушене громадянином питання залишилося не вирішеним по суті після прийому керівництвом або посадовими особами територіального органу його першого заступника і заступників.

Під час запису на особистий прийом у громадянина або його законного представника з’ясовується така інформація: прізвище, ім’я, по батькові громадянина, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) за даними Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, контактний номер телефону (за наявності), прізвище, ім’я, по батькові представника громадянина, місце проживання, контактний номер телефону (за наявності), чим підтверджуються повноваження на представлення інтересів громадянина, зміст питання, яке потребує вирішення, історія виникнення питання, чи звертався громадянин з цього питання раніше і куди, чи приймалися рішення за зверненням з цього питання, реквізити документів, якими надавались відповіді на звернення, тощо.

Запис на черговий прийом до керівника органу ДФС припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, в інших випадках – за п’ять робочих днів до дати особистого прийому .

Відповідно до Закону України від 02.10.1996 року №393/96-ВР „Про звернення громадян” Охтирська ОДПІ нагадує, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної  діяльності, заявою або клопотанням щодо  реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, без дати, а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Про оподаткування доходів, отриманих від продажу власної сільськогосподарської продукції

(лист ДФСУ від 07.09.2015 р. N 8479/X/99-99-17-02-01-14)

Відповідно до пп. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ не оподатковуються доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення:

- садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) та/або для індивідуального дачного будівництва. При цьому якщо власник сільськогосподарської продукції має ще земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), але не використовує їх (здає в оренду або обслуговує), отримані ним доходи від продажу сільськогосподарської продукції не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. При цьому розмір земельних ділянок, зазначених в абзаці другому цього підпункту, а також розмір виділених в натурі (на місцевості) земельних часток (паїв), які не використовуються (здаються в оренду, обслуговуються), не враховуються.

При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) її власник має подавати податковому агенту копію Довідки за формою N 3ДФ (далі – Довідка). Порядок видачі Довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок за формою N 3ДФ затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 17.01.2014 N 32 (далі – Порядок).

Довідка безоплатно видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п’яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої Довідки (п. 2 Порядку). Реквізити, які повинні міститися у Довідці, наведено у п. 3 Порядку і серед них, зокрема, – вид цільового призначення земельної ділянки та розмір земельної ділянки у гектарах.

Довідка видається строком на п’ять років. Оригінал Довідки повинен зберігатись у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати закінчення такої Довідки.

Таким чином, якщо продавець сільгосппродукції надав підприємству, яке є податковим агентом, копію чинної та належно складеної Довідки, і дані цього документа свідчать про наявність у такої фізичної особи права на застосування пільги, встановленої пп. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ, то підприємство-покупець не утримує податок з доходів, що виплачується за сільськогосподарську продукцію.

Якщо розміри земельних ділянок перевищують норми, встановлені Земельним кодексом України, то такі доходи включаються платником податку до загального річного оподатковуваного доходу, підлягають відображенню у декларації про майновий стан і доходи за наслідками звітного податкового року та оподатковуються за ставками 15 (20) %, визначеними п. 167.1 ст. 167 ПКУ.

Отримані від продажу власної продукції тваринництва груп 1 – 5, 15, 16 та 41 УКТ ЗЕД доходи не оподатковується, якщо їх сума сукупно за рік не перевищує 100 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року. Такі фізичні особи здійснюють продаж зазначеної продукції без отримання Довідки.

Якщо сума отриманого доходу перевищує встановлений цим підпунктом розмір, фізична особа зобов’язана падати контролюючому органу довідку про самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, що видається у довільній формі сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) власника продукції тваринництва. Якщо Довідкою підтверджено вирощування проданої продукції тваринництва безпосередньо платником податку, оподаткуванню підлягає дохід, що перевищує 100 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року.

Якщо ж таким платником податку не підтверджено самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, доходи від продажу якої він отримав, такі доходи підлягають оподаткуванню на загальних підставах.

Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій, що встановлено частиною першою ст. 9 Закону України від 16 липня 1999 року N 996-XIV “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, із змінами і доповненнями. Закупівлю сільськогосподарської продукції у фізичних осіб можна оформити такими первинними документами: закупівельним актом та закупівельною відомістю. У листі Міністерства фінансів України від 03.12.2004 N 31-03430-01-10/22335 роз’яснено, що закупівельний акт або закупівельна відомість (якщо складається замість акта) повинні містити, зокрема, такі дані: місце укладання угоди; прізвище, ім’я, по батькові продавця; найменування продукції, ціну одиниці продукції; обсяг проданої продукції; суму виплачених коштів; підпис продавця про отримання даних коштів.

Крім того, у цих документах слід також зазначити реєстраційний номер облікової картки платника податків – продавця сільськогосподарської продукції або серію та номер паспорта (якщо продавець через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомив про це відповідний контролюючий орган і має відмітку у паспорті); реквізити Довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (за наявності); загальну суму нарахованого доходу та суму утриманого при виплаті коштів податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) у разі, якщо він утримувався.

Щодо порядку сплати ПДФО у випадках, коли місце реєстрації суб’єкта господарювання відмінне від місця проживання громадянина, в якого проведено закупівлю сільгосппродукції.

Відповідно до ст. 64 Бюджетного кодексу України ПДФО, який сплачується податковим агентом – юридичною особою (її філією, відділенням, іншим відокремленим підрозділом) чи представництвом нерезидента – юридичної особи, зараховується до відповідного місцевого бюджету за її місцезнаходженням (розташуванням) в обсягах податку, нарахованого на доходи, що сплачуються фізичній особі.

Згідно із пп. 168.4.3 п. 168.4 ст. 168 ПКУ суми податку на доходи, нараховані відокремленим підрозділом на користь фізичних осіб, за звітний період перераховуються до місцевого бюджету за місцезнаходженням такого відокремленого підрозділу.

У разі якщо відокремлений підрозділ не уповноважений нараховувати (сплачувати) податок на доходи фізичних осіб за такий відокремлений підрозділ, усі обов’язки податкового агента виконує юридична особа. Податок на доходи, нарахований працівникам відокремленого підрозділу, перераховується до місцевого бюджету за місцезнаходженням такого відокремленого підрозділу.

Юридична особа за своїм місцезнаходженням та місцезнаходженням не уповноважених сплачувати податок відокремлених підрозділів, відокремлений підрозділ, який уповноважений нараховувати, утримувати і сплачувати (перераховувати) до бюджету податок, за своїм місцезнаходженням одночасно з поданням документів на отримання коштів для виплати належних платникам податку доходів, сплачує (перераховує) суми утриманого податку на відповідні рахунки, відкриті в органах, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, за місцезнаходженням відокремлених підрозділів (пп. 168.4.4 п. 168.4 ст. 168 ПКУ).

Отже, ПДФО, який сплачується юридичною особою, зараховується до відповідного місцевого бюджету за своїм місцезнаходженням (розташуванням) в обсягах податку, нарахованого на доходи, що виплачуються фізичним особам.

Центром обслуговування платників Охтирської ОДПІ надано понад 2,5 тис. адмінпослуг

На сьогодні обслуговування платників податків та громадян  Охтирщини здійснюється ЦОП Охтирської ОДПІ Головного управління ДФС у Сумській області, яким надається 24 податкові адміністративні послуги . Протягом січня – серпня 2015 року Центром надано 2,5 тис. таких послуг. Зокрема, у серпні – 359 послуг.

Серед них, найбільшим попитом користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За вказаний період було надано понад 1 млн. таких карток, з яких майже 133,5 тис. – у серпні.

Також не менш запитуваною з боку суб`єктів господарювання є послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій. З початку поточного року ЦОПом надано понад 500 таких послуг. У серпні було зареєстровано 65 книг.

Третю «сходинку рейтингу» посіла така послуга, як видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються фіскальними органами. Так, за вісім місяців 2015 року Центром обслуговування платників було надано майже 180 зазначених довідок, з них – 20 – надано у серпні.

 

 



Добавить комментарий

 

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: