Прямий зв’язок: Чи може майстерня стати хорошим житлом? Слідкуйте за рішенням…

3 октября 2015 | ЖИТТЯ МІСТА | Нет комментариев | №39(1018)

Підручники, репетиторство, «добровільні» внески та покинуті школи – ці та інші питання стали найбільш актуальними під час «Прямого зв`язку» з начальником міського відділу освіти Анатолієм ТРОНЕМ у редакції газети «Роксолана». Не прозвучали питання з приводу харчування дітей у школах та дитсадках, медичного обслуговування в стінах закладів освіти, організації дозвілля школярів старшого віку тощо.

НАША ДОВІДКА

Народився: 14 лютого 1963 р. в м. Охтирка.

Освіта: вища, закінчив Київський інститут фізичної культури і спорту та Харківський державний університет.

Трудова діяльність:

1998-2001 р. р. – директор ЗОШ № 3,

2001-2011 р. р. – начальник відділу освіти,

2013-2014 р. р. – заступник начальника управління освіти і науки облдержадміністрації,

2014-2015 р. р. – начальник відділу освіти, депутат Обласної ради шостого скликання , безпартійний.

Сімейний стан: одружений, виховує двох синів.

Хобі: легка атлетика (учасник всесоюзних змагань та призер чемпіонату України з легкої атлетики), бджільництво.

Анатолію Васильовичу, чому у шестикласників така перенасичена шкільна програма? Діти не встигають повноцінно відпочивати, адже ще хочуть і якісь гуртки відвідати. Дуже багато задають домашніх завдань, при цьому вчитель говорить, що йому байдужі гуртки, а важлива підготовка учня до його предмету.

- Хіба тільки у шестикласників? Життя зараз настільки насичене і подіями, і інформацією, що це вже є соціальною проблемою.  Навчальні програми складаються на державному рівні, затверджуються і проходять апробацію , цим займаються науковці, медики, фізіологи та цілий ряд спеціалістів. У приватних школах, яких, на жаль, у нас ще немає, можливість переглядати навчальну програму є. Що стосується позашкільної освіти, то у нас широке коло вибору для набуття навичок , які декому допоможуть в особистому житті, комусь заняття у гуртку допоможуть обрати справу всього життя.

- Чому діти у 4-х і 7-х класах навчаються за підручниками 2004 року?

- За новими підручниками мають можливість навчатися не всі класи. Кошти на друк нових підручників були винайдені тільки напередодні навчального року, але не повністю. Згідно з новою постановою Кабміну, держава забезпечує на 50% підготовку підручників до друку, витрати на друк тощо, а 50% бере на себе місцева влада. Для бюджету Охтирки це становить 213 тисяч гривень. Є електронні версії підручників, але вони подаються тільки по 60 сторінок. Є рекомендація профільного міністерства, як «монтувати» тему з підручників різних класів і з цього приводу наші методисти стараються мінімізувати незручності і вчителів, і учнів.

- Я колишня випускниця школи №7. Серце болить, коли проходжу мимо ще не так давно затишного, акуратного приміщення. Пам`ятаю, як проходили навчання у майстерні, що знаходилася у невеликому будиночку навпроти. Там були верстати, різне приладдя, яке допомагало оволодіти основами ремесла. Я розумію, минулого не повернути. Але чому не можна віддати під житло якійсь учительській родині той будинок, де була майстерня? Він у досить хорошому стані, а технології зараз такі, що з розвалюхи роблять лялечку. Нехай би люди жили, я думаю, бажаючі знайдуться.

- Серце болить не тільки у вас, а і у мене, у місцевої влади. Скажу чесно: подальша доля школи туманна. Хочу повернутися в недалеке минуле. У 2003 році була закрита школа №10 через відсутність контингенту учнів. Передали центру позашкільної освіти, яке протрималось шість років і знову приміщення було невостребуване, як і сьомої школи. На той час я з відомих причин не працював, але, будучи депутатом обласної ради порушував питання, щоб на базі школи зробити дитячий садок. Так, кошти були б потрібні, але не такі , як почати роботу з нуля. Там цілком вистачило б кімнат на чотири групи дитсадка, тим більше, що в них є потреба. А зараз там – тупик, виходу я не бачу.

А от що стосується можливої зміни цільового призначення для приміщення майстерні, то у цьому дійсно є раціональне зерно.  Ми пропрацюємо таку ідею з юристами.

-У нас та у наших читачів залишилося ще чимало питань. Ми до них ще повернемося у наступних номерах. Враховуючи, що ми зустрічаємося напередодні професійного свята педагогів, вітаємо Вас та весь педколектив.

- Я теж хочу побажати успіхів, творчого розвитку та професійного натхнення. Нехай джерело Вашої багатогранної душі ніколи не вичерпується, а наповнює серця дітей новими знаннями та відкриттями. Миру і щастя Вам та Вашим родинам.

Записала Л. МЕРКУЛЬЦЕВА

 

 



Добавить комментарий

 

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: