Охтирська ОДПІ

24 ноября 2015 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

Шановні громадяни ! Поспішайте скористатись правом на податкову знижку!

Шановні громадяни! Охтирська ОДПІ нагадує, платники податку на доходи фізичних осіб, що бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2014 року, податкову декларацію можуть подати до кінця 2015 року.

За інформаційними даними управління доходів і зборів з фізичних осіб Охтирської ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області станом на 1 листопада 2015 року 368 громадян подали декларації, з метою реалізації права на податкову знижку.

Уряд представив своє бачення адміністрування акцизного податку

Охтирська ОДПІ повідомляє, що комітет Верховної Ради з питань податкової та митної політики зареєстрував на сайті парламенту проект закону №3357 про внесення змін до Податкового кодексу щодо податкової лібералізації.

Зокрема, цим законопроектом запропоновано наступні зміни в частині адміністрування акцизного податку:

– запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального;

– введення акцизної накладної як обов’язкового електронного документу, який складатиметься при здійсненні всіх операцій з реалізації пального на внутрішньому ринку;

– унеможливлення випадків реалізації на АЗС не облікованих обсягів пального, з яких не сплачений акцизний податок;

– зміна одиниці виміру пального з кілограмів на літри, приведених до температури 150С, для яких встановлено ставки акцизного податку (загальноєвропейська практика);

– доповнення переліку підакцизного пального рядом товарних позицій, які сьогодні використовуються для змішування та отримання готових видів пального без сплати акцизного податку;

– поступове збільшення протягом 3 років ставок акцизного податку на спирт, алкогольні напої і пиво – на 15% щорічно, а на тютюнові вироби – на 20% щорічно.

У Охтирці відбулась «гаряча лінія» з питань подання звітності в електронному вигляді та отримання сертифікатів електронних ключів

Нещодавно в Охтирській ОДПІ було проведено черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з головним державним інспектором Більченко Тетяною на тему: «Подача звітності в електронному вигляді та отримання сертифікатів електронних ключів».

Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі із запитань, які надійшли від платників

1. Змінились посадові особи на підприємстві, як оновити посилені сертифікати в податковій?

Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів».

Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то посилений сертифікат платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового зазначений договір необхідно переукласти.

2. Чи можливо скасувати посилений сертифікат виданий АЦСК ІДД у телефонному режимі?

Відповідно до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заява в усній формі подається клієнтом (підписувачем) до Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі АЦСК ІДД) засобами телефонного зв’язку за номером, який опублікований на власному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД, при цьому клієнт (підписувач) повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:

- ідентифікаційні дані власника посиленого сертифіката;

- реєстраційний номер посиленого сертифіката;

- ключову фразу голосової автентифікації.

Заява в усній формі приймається тільки у випадку позитивної автентифікації (збігу голосової фрази та ідентифікаційних даних підписувача з інформацією в реєстрі підписувачів

3. В якому випадку АЦСК ІДД може відмовити платнику в видачі посилених сертифікатів ЕЦП?

Для отримання послуги ЕЦП суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті АЦСК ІДД.

Згідно розділу 5 «Ідентифікація та автентифікація» Регламенту АЦСК ІДД адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:

- відсутності всіх необхідних для ідентифікації та реєстрації документів;

- відсутності у представника/відповідальної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;

- ненадання підписувачем згоди на обробку його персональних даних;

-подання документів, які мають підчистки, дописки,закреслені слова, інші виправлення, написи олівцем або мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати;

- подання заявником неналежно засвідчених копій документів;

- невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника (підписувача);

- ненадання запитів на формування посилених сертифікатів відповідальною особою;

- відсутність носіїв для запису ключової інформації у підписувача на момент реєстрації.

У Державній фіскальній службі розпочалося тестування персоналу

Напередодні Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров презентував комплексне комп’ютерне тестування професійних та особистісних якостей працівників ДФС в рамках відбору фахівців у службу за новою процедурою. До проведення тестування були залучені провідні спеціалісти – консорціум HR-експертів, які мають досвід роботи як з бізнесом, так і з державними установами.

«Найближчим часом тестування пройдуть працівники Центрального апарату. У подальшому результати тестування, разом з іншою важливою інформацією про професійну діяльність співробітників служби, стануть базою для прийняття кадрових рішень», –  зазначив Роман Насіров.У тестуванні використані оригінальні методики двох міжнародних компаній: MIDOT та HUDSON. Воно складається з трьох основних блоків.Перший – це тест на благонадійність, під час якого оцінюватиметься рівень чесності та щирості тестованого, його готовність дотримуватися встановлених правил і процедур, рівень толерантності в обслуговуванні внутрішніх і зовнішніх клієнтів.Другий – опитування щодо особистісних якостей, що надасть цілісний опис особистості за п’ятьма основними чинникам – емоційна стабільність, відкритість до спілкування, широта мислення, готовність надавати допомогу і підтримку, а також відповідальність.Третій – оцінка професійних навичок, необхідний в роботі в залежності від рівня займаної посади.Після тестування працівників центрального апарату заплановано проведення тестування працівників ДФС і в регіонах.Нагадуємо, що у рамках оптимізації роботи служби передбачено планове, за дорученням Кабінету Міністрів України, скорочення працівників на рівні 30 відсотків. З огляду на це, в ДФС мають залишитися справжні професіонали, а також залучатися молоді кадри, які готові швидко вчитися та працювати на майбутнє країни.

Протягом січня – жовтня Охтирська фіскальна служба надала майже 5,5 тисячі адмінпослуг

Загалом, протягом десяти місяців 2015 року до Центру обслуговування платників Охтирської ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області звернулося 12,5 тисяч відвідувачів.

Нагадаємо, обслуговування платників податків на території м.Охтирка та Охтирського району здійснюється у ЦОПі, який надає вільний доступ платникам в отриманні консультаційних, інформаційних та адміністративних сервісів. Найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Станом на 01.10.2015 року їх надали понад 3,2 тисячі.

Друге та третє місце за популярністю посіли послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій та видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету: 681 та 210 відповідно. Для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку, в якій зазначено відомості про суб’єкта, що надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують, та умови отримання.

Так, зокрема, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін видачі, способи отримання результату, тощо.

Для забезпечення поліпшення якості надання послуг в Центрі обслуговування платників встановлено зворотній зв’язок з відвідувачами. Прикладом цього є анкетування клієнтів. У  центрі, в зручних для відвідувачів місцях встановлені скриньки для заяв та пропозицій. Анкети для заповнення платникам  та громадянам  надають консультанти-модератори.

Опитування та аналіз відповідей спрямовані на поліпшення якості обслуговування, зміцнення відносин з платниками та визначають мету для коротких і довгострокових рішень, допомагають точно визначити ті чи інші вподобання клієнтів та шляхи поліпшення відносин.

Додамо, що наразі ЦОП Охтирської ОДПІ надає платникам свободу доступу в отриманні консультаційних, інформаційних та адміністративних сервісів і послуг.

Про організацію роботи щодо єдиного внеску

Державною фіскальною службою України у зв’язку з прийняттям Закону України від 17 вересня 2015 № 704-VIII “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2015 рік” (далі – Закон № 704), яким, зокрема, перенесено підвищення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати з 1 грудня на 1 вересня 2015 року, повідомлено про організацію роботи щодо єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у відповідному листі від 27.10.2015 39474/7/99-99-17-03-01-17 (далі – лист).

Так, у разі, якщо підприємством за період з 1 вересня 2015 року було здійснено нарахування єдиного внеску виходячи з мінімальної заробітної плати, що становила 1 218 грн., таке підприємство повинно здійснити донарахування єдиного внеску виходячи з мінімальної заробітної плати, що становить з 1 вересня 2015 року 1 378 гривень.

Також необхідно провести перерахунок максимальної величини бази нарахування при розрахунку єдиного внеску на суми допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами, оплати відпускних, період яких більше одного місяця, та нарахування проводились до 01.09.2015.

Отже, за період з 1 вересня 2015 року платники повинні здійснити перерахунок нарахованих сум єдиного внеску та відобразити такі суми у звітності з єдиного внеску за жовтень – грудень 2015 року.

У разі здійснення платниками перерахунку єдиного внеску, пов’язаного із зміною розміру мінімальної заробітної плати та розміру максимальної величини, з якої справляється єдиний внесок, передбачених Законом № 704, штрафні санкції за донарахування платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску фіскальним органом не застосовуються.

Більш детально з відповідним листом ДФС можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/listi/64771.html).

Про граничний термін сплати єдиного внеску,нарахованого за календарний квартал фізичними особами – підприємцями,які обрали спрощену систему оподаткування

Державною фіскальною службою України надано роз’яснення від 29.10.2015 №39858/7/99-99-17-03-01-17 (далі – лист) щодо граничного терміну сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), нарахованого за календарний квартал фізичними особами – підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування.

Так, на підставі законодавчих норм наголошено, що граничний термін сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування – 19 число місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

У разі, якщо останній день сплати єдиного внеску припадає на вихідний, святковий день чи інший неробочий день, то останнім днем таких строків сплати єдиного внеску вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем (пункт 11 розділу ІV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.05.2015 за № 508/26953).

Більш детально з відповідним листом ДФС можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/64677.html).

Про граничний термін сплати єдиного внеску, нарахованого за календарний квартал фізичними особами – підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування

Державною фіскальною службою України надано роз’яснення від 29.10.2015 №39858/7/99-99-17-03-01-17 (далі – лист) щодо граничного терміну сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), нарахованого за календарний квартал фізичними особами – підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування.

Так, на підставі законодавчих норм наголошено, що граничний термін сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування – 19 число місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

У разі, якщо останній день сплати єдиного внеску припадає на вихідний, святковий день чи інший неробочий день, то останнім днем таких строків сплати єдиного внеску вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем (пункт 11 розділу ІV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.05.2015 за № 508/26953).

Більш детально з відповідним листом ДФС можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/64677.html).

Про віднесення до складу податкового кредиту суму ПДВ за товарами, придбаними для проведення рекламних заходів

Чи маємо ми право віднести до податкового кредиту суми ПДВ за товарами, придбаними для проведення рекламних заходів, та чи потрібно в такому випадку нараховувати податкові зобов’язання у разі їх безоплатного розповсюдження?

Які витрати на придбання товарів рекламного призначення, які розповсюджуються між покупцями, відображаються у податковому обліку та чи відносяться вони до складу витрат підприємства, а також чи виникає у нас дохід при безоплатному їх розповсюдженню?

Чи існують заборони та обмеження стосовно проведення рекламної акції по врахуванню витрат у податку на прибуток?

Відповідно до пункту 198.3. статті 198 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ): податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв’язку з:

придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг;

придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті.

Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Враховуючи вищевикладене, до складу податкового кредиту звітного періоду включаються всі нараховані (сплачені) платником суми ПДВ при придбанні товарів/послуг за умови своєчасної реєстрації постачальниками податкових накладних в ЄРПН.

Господарською діяльністю згідно з п.п. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 ПКУ є діяльність особи, пов’язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу. Таким чином, якщо вартість товарів/послуг, придбаних для проведення рекламних заходів, включається до вартості товарів/послуг, які використовуються в операціях, пов’язаних з отриманням доходів, то вважається, що такі товари/послуги придбаваються для використання в оподатковуваних операціях в межах господарської діяльності такого платника податку.

Якщо вартість товарів/послуг, придбаних для проведення рекламних заходів (у т.ч. для створення та безоплатного розповсюдження товарів/послуг рекламного призначення), включається до вартості товарів/послуг, які використовуються в операціях, пов’язаних з отриманням доходів, то вважається, що такі товари/послуги придбаваються для використання в оподатковуваних операціях в межах господарської діяльності такого платника податку.

Одночасно повідомляємо, що підпунктом г) пунктом 198.5 статті 198 ПКУ визначено, що платник податку зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, – у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися: в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

Відповідно до пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 розділу ІІІ ,,Податок на прибуток підприємств” ПКУ в редакції з 01.01.2015 року об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.

Згідно з пп. 14.1.13 п.14.1. ст.14 Податкового кодексу безоплатно надані товари – товари, що надаються згідно з договорами дарування, іншими договорами, за якими не передбачається грошова або інша компенсація вартості таких товарів чи їх повернення, або без укладення таких договорів.

Відповідно до ст. 1 Закону України від 03.07.1996 року № 270/96-ВР ,,Про рекламу” реклама – інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару. Заходи рекламного характеру – заходи з розповсюдження реклами, які передбачають безоплатне розповсюдження зразків товарів, що рекламуються, та/або їх обмін споживачам однієї кількості чи одного виду товарів, що рекламуються, на інший.

Норми розділу III Податкового кодексу не передбачають обмежень на рекламні витрати.

Визнання витрат у бухгалтерському обліку здійснюється відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 ,,Витрати”, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від від 31 грудня 1999 року № 318 (із змінами та доповненнями, далі – П(С)БО 16).

Згідно з п. 5 П(С)БО 16, витрати відображаються в бухгалтерському обліку одночасно зі зменшенням активів або збільшенням зобов’язань.

Відображення витрат на проведення рекламних заходів можливе лише за наявності відповідних первинних документів, оформлених відповідно до вимог статті 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996- ХІV  ,,Про  бухгалтерський  облік та фінансову звітність в Україні” (із змінами та доповненнями) та нормативних документів, зокрема, Положення про документальне забезпечення записів в бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88.

Підприємство, яке розробляє схему заходів щодо організації рекламної компанії, повинно оформити:

1) наказ керівника про проведення рекламних заходів. У наказі слід зазначити дату, місце та мету їх проведення, терміни і коло осіб, відповідальних за організацію та виконання підготовчих робіт, а також необхідно обов’язково вказати, що такий захід провадиться виключно з рекламною метою. Якщо під час рекламних заходів планується безкоштовна передача товарів, то в наказі зазначається кількість кожного найменування товару та інша інформація, яка б також свідчила про рекламний характер діяльності;

2) план підготовки до проведення рекламних заходів. Цей документ є вагомим доказом рекламних, передпродажних заходів. У документі наводять календарний план заходів із зазначенням термінів та відповідальних осіб;

3) кошторис витрат на проведення рекламних заходів. У документі вказується номенклатура та кількість зразків товарів, рекламних матеріалів й інших ТМЦ, які передбачено передавати під час проведення заходів;

4) накладні на відпуск ТМЦ зі складу. При проведенні безкоштовної передачі товарів та розповсюдженні рекламних матеріалів особа, відповідальна за їх передачу, одержує відповідні матеріальні цінності на складі підприємства під звіт. Відпуск матеріальних цінностей зі складу оформлюється видатковою накладною;

5) звіт про проведення рекламних заходів. По завершенні рекламних заходів відповідальні особи складають звіт про фактичні витрати на їх проведення та надають їх на затвердження керівнику.

При безоплатній роздачі матеріальних цінностей відбувається зменшення активів підприємства, що спричиняє зменшення власного капіталу, який, згідно з п. 6 П(С)БО 16, є критерієм визнання витрат.

Витрати на рекламу згідно з п. 19 П(С)БО 16 включаються до складу витрат на збут і відображаються на рахунку 93. Тому витрати понесені підприємством на рекламну продукцію на підставі первинних документів, отриманих від виготівника, можна віднести на витрати поточного періоду.

Вартість товарів, призначених для роздачі в рекламних цілях, окремо не визначається, оскільки безоплатна роздача товарів  не є самостійною акцією, а складовою частиною інших рекламних заходів. Вартість таких товарів включається до кошторису витрат на проведення рекламних заходів.

Отже, якщо витрати можна визнати витратами на збут як витрати на рекламу та якщо витрати належним чином документально підтверджені, то підприємство вартість рекламної продукції відображає в бухгалтерському та податковому обліку. Оскільки формування доходів при визначенні фінансового результату до оподаткування за звітний податковий період починаючи з 1 січня 2015 року здійснюється за правилами бухгалтерського обліку, то при безоплатному розповсюдженні продукції і товарів в рекламних цілях доходи  у підприємства не виникають.

Платники Охтирської ОДПІ сплатили з початку року понад 9,6 млн.грн. акцизного податку

На обліку в Охтирській ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області перебуває 276 суб’єктів господарювання, які реалізують алкогольні напої, тютюнові вироби через 326 господарські одиниці. Вищевказані суб’єкти господарювання отримали 326 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 270 ліцензій на право торгівлі тютюновими виробами. З них 17 юридичних осіб та 259 фізичних осіб-підприємців. Ними перераховано до місцевого бюджету – понад 9,6 млн. грн. цього платежу, в т.ч.:

Охтирка і Охтирський р-н., – майже 7,0 млн.грн.;

Тростянецький р-н., – 2,2 млн.грн.;

В.Писарівський р-н., – 0,5 млн.грн.

Нагадаємо, відповідно до ст. 215 Податкового кодексу України до підакцизних товарів належать:

- спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво;

- тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну;

- нафтопродукти, скраплений газ, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, паливо моторне альтернативне;

- автомобілі легкові, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли, транспортні засоби, призначені для перевезення 10 осіб і більше, транспортні засоби для перевезення вантажів;

- електрична енергія.

Акцизний податок є непрямим податком, який включається у вартість товару. Саме тому фактично витрати по його сплаті несе безпосередньо споживач вказаних товарів, а продавці/виробники виступають лише в якості податкових агентів.

Конфіденційна інформація належить до інформації з обмеженим доступом

За січень – жовтень 2015 року до Охтирської ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області надійшло 2 запити на публічну інформацію від юридичної особи.

Запитувачів цікавили питання щодо: 1 – розміщення на сайті ДФС України інформації про боржників, 1 – про сплату ЄСВ. Відповідно до ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запити було вчасно розглянуто та надано відповідь. Нагадуємо, запит на інформацію до Охтирської ОДПІ можна надіслати поштою за адресою: 42700, м.Охтирка, вул.Снайпера, 3 електронною поштою на скриньку odpi1811@gmail.com, зателефонувавши (05446) 3-14-17.

Зручність та доступність електронного цифрового підпису

Охтирська ОДПІ нагадує платникам, що відповідно до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис (ЕЦП) є обов’язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб’єктами електронного документообігу. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.

ЕЦП дає можливість платникам податків оптимізувати процедуру подачі звітів, швидко та без перешкод звітувати  до податкових, митних органів не витрачаючи свій час, отримувати консультації в режимі он-лайн, замовляти довідки, тощо.

Отримати ключі електронного цифрового підпису можна безкоштовно в будь-якому Акредитованому центрі сертифікації електронних ключів, які знаходяться в приміщеннях районних ДПІ.

Представництво Акредитованого центру сертифікації електронних ключів знаходиться за адресою: м.Суми, Покровська площа, 2 приміщення ЦОП ДПІ м.Суми, кім.1, телефон (022) 77-20-95

Доходи від зданого металобрухту чорних металів оподатковуються і ПДФО, і військовим збором

Відповідне роз’яснення надано ДФС України (лист від 30.10.2015 р. N 10152/Г/99-99-17-03-03-14). При цьому у листі зазначається, що фізичні особи можуть здійснювати операції лише з побутовим металобрухтом. Побутовий металобрухт – це непридатні для прямого використання вироби побутового призначення або частини цих виробів, які містять у собі чорні або кольорові метали чи їх сплави і які втратили експлуатаційну цінність Приймання промислового брухту у фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, забороняється. Оплата закупленого у населення металобрухту здійснюється через каси спеціалізованих підприємств (їх приймальних пунктів) та спеціалізованих металургійних переробних підприємств чи через каси в банках готівкою або шляхом поштових переказів за рахунок суб’єкта господарювання, який здійснює купівлю металобрухту. Забороняється проведення готівкових розрахунків при здійсненні операцій з промисловим металобрухтом.

Що стосується податку з доходів фізичних осіб, то відповідно до пп. 165.1.25 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу встановлено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу не включається сума доходу, отримана платником податку за здані (продані) ним вторинну сировину, побутові відходи, брухт кольорових металів, включаючи використані (виснажені) акумулятори електричні свинцево-кислотні (код 8548 10 21 00 згідно з УКТ ЗЕД), залишки та брухт електричних акумуляторів із вмістом свинцю (код 8548 10 91 00 згідно з УКТ ЗЕД), та брухт дорогоцінних металів, проданий Національному банку України.

Разом з тим, пп. 1.7 п. 161 підрозділу 10 розділу Податкового кодексу ці види доходів оподатковуються військовим збором. Нагадаємо, що ставка збору становить становить 1,5 відс. об’єкта оподаткування.

 

 



Добавить комментарий


Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: