НАШЕ МІСТО: ОЦІНКУ ПОСТАВИТЬ ГРОМАДА

25 ноября 2015 | ЖИТТЯ МІСТА | Нет комментариев | №47(1026)

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІДСУМКИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ М. ОХТИРКА ЗА 9 МІСЯЦІВ 2015 РОКУ, ЯКУ ОЗВУЧИЛА НА ЧЕРГОВОМУ ЗАСІДАННІ ВИКОНКОМУ МІСЬКОЇ РАДИ НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКИ АЛЛА ЯРМАК, ДОСИТЬ ТАКИ ОПТИМІСТИЧНА, АДЖЕ ЗА РІК, ЩО ПРОХОДИТЬ, НА РІВНІ ІНШИХ МІСТ ОБЛАСНОГО ПІДПОРЯДКУВАННЯ НА СУМЩИНІ МИ МАЄМО НЕ ТАКИЙ УЖЕ Й ПОГАНИЙ ВИГЛЯД. АЛЕ ЦЕ ЯКЩО НЕ ПРИСКІПУВАТИСЯ ДО ЦИФР

В ОХТИРЦІ ПРАЦЮЮТЬ ВІСІМ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

На території міста розташовані та працюють 8 промислових підприємств, зокрема: НГВУ “Охтирканафтогаз”, Охтирська філія ТОВ “Брок-Енергія”, ТДВ “Охтирський хлібокомбінат”, ПАТ Охтирський пивоварний завод”, ТОВ “Охтирська промислова компанія “Славія”, філія “Охтирський сиркомбінат” ПП “Рось”, ДП «Охтирський комбінат хлібопродуктів», ПАТ «Охтирський м`ясокомбінат”. Загальний обсяг реалізованої ними продукції за січень-вересень 2015 року збільшився на 13,9% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склав 6384700,2 тис. гривень, що становить 27,2% до реалізованої продукції по Сумській області.

Номінальна середньомісячна заробітна плата штатних працівників за січень – червень 2015 року зросла на 16,4 % проти відповідного періоду 2014 року і склала 4143 грн. За розміром вона перевищила прожитковий мінімум для працездатної особи та мінімальну заробітну плату в 3,4 рази та на 32,0 % вище за середньообласний рівень (3150 грн.). Розмір заробітної плати по місту є найбільшим серед міст і районів області.

Але при цьому вантажооборот зменшився на 25,2%, пасажирооборот зменшився на 2,1%. Станом на 1 жовтня 2015 року по колу підприємств, звітуючих до відділу статистики в Охтирському районі, заборгованість із виплати заробітної плати по місту склала 1269,0 тис. грн., у т.ч. у філії Климентівська ДЕД «ДП Сумський облавтодор» ВАТ«ДАК» Автомобільні дороги України – 370,1 тис.грн., на ДП«Охтирський комбінат хлібопродуктів» – 343,9 тис.грн., у філії «Охтирський сиркомбінат» ПП «Рось» – 555,0 тис.грн. Тобто картина далека від оптимістичної. У місті скорочується кількість робочих місць і потрібні кардинальні кроки щодо залучення інвестицій.

МІСЬКИЙ ГОЛОВА ІГОР АЛЄКСЄЄВ ВІДПОВІВ НА ПИТАННЯ ЛІНИ МЕРКУЛЬЦЕВОЇ ЩОДО ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ В МІСТО:

- Питання про організацію індустріальних парків на території колишніх заводів «Нафтопроммаш» та «Сільгоспмаш» розглядалося. По всім параметрам підходить територія «Нафтопроммашу», але є проблема. При ліквідації підприємства було продане нерухоме майно і земельні ділянки під ним були задекларовані новими власниками. Договори з ними про оренду землі не заключні, тому зараз до цієї роботи залучені спеціалісти міськради. Гроші за оренду повинні надходити в міський бюджет, а на викуплених об’єктах власники повинні створювати нові робочі місця. Крім того, з порядку денного не знято питання про залучення інвестицій на будівництво на заводській території уже не одного, а двох молокопереробних заводів. Зараз всебічно розглядаємо всі можливі ризики, в тому числі очисні споруди. Після досягнення домовленостей з інвестором ця пропозиція буде винесена на обговорення з громадою.

СМІТТЯ СТАЛОМЕНШЕ: АБО МЕНШЕ КУПУЮТЬ, АБО КРАЩЕ ДОЇДАЮТЬ

На засіданні виконавчого комітету було заслухано звіт директора ДП “Верп” ТОВ “Водоторгприлад” Геннадія ЗЮЗІ щодо надання послуг з вивезення твердих, великогабаритних та ремонтних побутових відходів на території міста. Керівник нарікав, що у цьому році, особливо після збільшення тарифів відбулося значне падіння обсягів надання послуг по вивезенню сміття з приватного сектору. Мовляв, навіть стихійних звалищ поменшало у місті, бо ситуація в країні не дозволяє шикувати. Тому плату за послугу брали, а того, що обіцяли, не виконали, а інвестиційна програма, на яку закладалися в тарифі кошти, лишилася тільки на папері, не відремонтовано жодного майданчика по збору сміття, не оновлювалася техніка.

Міський голова зауважив керівнику про необхідність виконання договірних зобов’язань обома сторонами договору. По суті, підприємство повинно повернути населенню неправомірно взяту частину тарифу. Начальник управління ЖКГ Валентина КОЛТИРЄВА пообіцяла за підсумками року, якщо виявиться, що з багатоповерхівок вивезено побутових відходів менше, ніж закладено в тарифі, то «Верп» зайво взяті кошти людям примусять повернути. А поки що робота цього підприємства була визнана незадовільною. Члени виконавчого комітету вирішили надати підприємству місяць часу на корегування роботи щодо реалізації узгодженого інвестиційного проекту, після чого обговорити роботу за рік на наступному засіданні.

ХАОТИЧНОМУ ОЗЕЛЕНЕННЮ ПОКЛАДУТЬ КРАЙ

Звітував про роботу підприємства КП «Благоустрій» т.в.о. директора Сергій ЧИЖИК. Колектив працює згідно з укладеними договорами з управлінням житлово-комунального господарств, з населенням та організаціями міста.

Підприємство займається благоустроєм, поточним утриманням доріг, пасажирськими перевезеннями по місту та наданням послуг населенню по вивезенню побутових відходів. Особливо складно підтримувати порядок у місті та захищати вуличне майно від вандалів, у чому ні колишня міліція, ні нинішня поліція не допомагають комунальникам. «Знаходиться якийсь недоумок, який, маючи в руках силу, підіймає бетонну урну біля універмагу, несе її до річки і кидає з мосту у воду. Отримує від цього якесь задоволення…» – обурюється Сергій Чижик. А комунальникам потрібно і після такого бидла прибирати.

На всі роботи задіяні 8 двірників та 6 одиниць автотракторної техніки: комбінований спец. автомобіль ЗІЛ 130 КО- 713, самоскид ГАЗ -53, трактори ЮМЗ-6, ДТЗ -454, МТЗ-82, грейдер ГС 10-01, а також бригада вантажників із 3 чоловік. В зимовий період проводяться роботи по розчищенню доріг міста від снігу та посипання доріг піщано- сольової сумішшю (використано 654,5 м?). Майже щоденно із міста вивозиться на міський полігон 8 м? сміття. З початку року вивезено 1457 м? сміття.

Утриманням квітників та газонів займається три озеленювача (робота сезонна із квітня по жовтень). На утриманні клумб та квітників 3200м? та більше 12 га влаштованих газонів та узбіч по центральним вулицям міста. Розсаду для квітників та клумб використовується висіяна у відкриту землю у квітні-травні, а потім розсаджена по всіх клумбах. І саме з проблем озеленення міста у членів виконкому виникли питання. Квіти у нашому місті висаджуються якось хаотично і неорганізовано: хто де що придумав, те й посадив. І забуяв центр міста не квітами, а заячою капустою. Настав час завести в управлінні ЖКГ спеціаліста з ландшафтного дизайну, на що ВАЛЕНТИНА КОЛТИРЄВА ПООБІЦЯЛА:
«За зимовий період наші спеціалісти розроблять ескізи кожної клумби та побажання керівникам підприємств і організацій всіх форм власності, підприємцям щодо їх облаштування». Міський голова запропонував запровадити конкурс на кращий благоустрій територій, розробити відповідне положення та передбачити кошти на його реалізацію.

НІ СХЕМИ, НІ ГРОШЕЙ

Звітував на виконкомі і директор Олексій ШЕЙКО за роботу ТОВ «Водоторгприлад», що в визначене виконавцем послуг з центрального водопостачання міста Охтирка. Основним видом діяльності товариства є забезпечення населення, підприємств, установ та організацій міста питною водою, шляхом експлуатації родовищ підземних вод.

ТОВ «Водоторгприлад», відповідно до рішення ХХІV сесії ХХІІІ скликання від 14.01.2002р., 17.01.2002р., надано в оренду цілісний майновий комплекс по водопостачанню міста з 1 квітня 2002 року.

Станом на 01.10.2015 року кількість абонентів (населення), які отримують послуги з централізованого водопостачання, усього 15682 абонента (особових рахунків), з них абонентів приватного сектору 7161( прилади обліку води встановлено у 5986 абонентів), що становить 83,6% та 8521 абонент багатоповерхових будинків (прилади обліку води встановлено у 7000 абонентів), що становить 82,1%.

Також послуги з централізованого водопостачання отримують: бюджетні установи – 45 абонентів, інші споживачі – 396 абонентів.

КОМУНАЛЬНИКИ НА СУБОТНИКУ.
ФОТО З АРХIВУ “РОКСОЛАНИ”

ЗА 9 МІСЯЦІВ 2015 РОКУ ТОВ «ВОДОТОРГПРИЛАД» ОТРИМАЛО ПРИБУТОК В СУМІ 102,2 ТИС.ГРН.
Дебіторська заборгованість на 01.10.2015р. становить 2788,5 тис.грн.:
- населення – 575,0 тис. грн.;
- бюджет – 26,5 тис. грн.;
- інші підприємства – 2187,0 тис. грн., у тому числі:
ТОВ «Брок-Енергія» – 1498,7 тис. грн.;
ОСББГ «Зв’язківець» – 11,1 тис. грн .
Кредиторська заборгованість на 01.10.2015р. становить 2975,9 тис.грн., у тому числі розстрочення ПДВ – 413,1 тис. грн. Непорозуміння виникли і у господарських стосунках з ТОВ «Брок-Енергія» за подачу холодної води, яка використовується для підігріву населенню. Міський голова попередив керівника, що у внутрішні справи двох суб’єктів господарювання не потрібно вмішувати споживача, який справно платить за послугу.

Проблемним питанням залишається виготовлення «Схеми оптимізації системи централізованого водопостачання та водовідведення м. Охтирка Сумської області», яке виконується ПРАТ «Сумипроект». За цю роботу ще три роки тому проплачені гроші з міського бюджету, але за цей час схему хоч якось і виготовили, але не узгодили з Мінрегіонбудом, крім того, вона на 20-25% не відповідає сьогоднішньому дню. ТОБТО, ВИКИНУЛИ ГРОШІ НА ВІТЕР І СПИТАТИ НІ З КОГО, БО ВІД ТОГО «СУМИ-ПРОЕКТУ» ПРАКТИЧНО НІЧОГО НЕ ЗАЛИШИЛОСЯ І НЕМАЄ ТИХ ЛЮДЕЙ, ЯКІ ТАМ ПРАЦЮВАЛИ. Значить, доведеться шукати якусь організацію, яка може виправити чужі помилки або починати все з нуля.

Проблемним є перевищення кількості піднятої води над водовідведенням. Практично весь приватний сектор користується примітивними вигрібними ямами. Більше 500 тисяч кубів стоків виливається щороку у поверхневі грунтові води, забруднюючи навколишнє середовище. У багатьох містах уже прийняті рішення щодо неможливості надання послуг з водопостачання, коли немає водовідведення. Саме для цього і необхідна вищевказана схема.

Крім того, необхідно остаточно з`ясувати питання з нарахуванням орендної плати за землю під цілісним майновим комплексом «Водоторгприладу». Також була висунута вимога налагодження роботи диспетчерської служби та аварійної бригади.

МОДІ НА КІОСКИ СТОП!

Серед прийнятих рішень було переоформлення особових рахунків, облік громадян, що потребують поліпшення житлових умов, про надання і приватизацію приміщень у гуртожитку на Ярославського,4, присвоєно поштові адреси обєктам нерухомого майна, надано дозволи на розміщення зовнішньої реклами.

Міський голова запропонував запровадити конкурс на кращий благоустрій територій, розробити відповідне положення та передбачити кошти на його реалізацію.

До комунальної власності територіальної громади м. Охтирка прийнято газопроводи та передано їх на баланс в користування Публічному Акціонерному товариству по газопостачанню та газифікації “Сумигаз” в особі Охтирського управління з експлуатації газового господарства.

За проханням громадської ради погоджено доповнення Положення про громадську раду щодо припинення членства представників громадськості в разі систематичного порушення ними дисципліни та дискредитації діяльності громадської ради.

Не пройшло питання про внесення змін до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Охтирки та архітипів тимчасових споруд. Одній підприємливій громадянці захотілося побудувати кіоск з продажу квітів по вул.. Леніна,8 – між зеленим павільоном та кіоском «Глобус». А поскільки в розробленій схемі це місце для розбудови не визначене, то попросила просто змінити схему. Пам`ятаючи, скільки було нарікань від мешканців розташованої поруч багатоповерхівки, коли будувався зелений павільон, та з огляду на недоцільність даної споруди, жінці запропонують інше місце для розташування МАФу у відповідності із розробленою схемою.

 

 



Добавить комментарий

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: