ПРОФТЕХОСВІТА НА МЕЖІ ЗНИКНЕННЯ: ЗАКЛАДИ ПТО БАСТУЮТЬ

9 марта 2016 | АКТУАЛЬНА ТЕМА | 3 коммент. | №10(1041)

Координаційний комітет Всеукраїнської акції учнівсько-педагогічних колективів повідомив, що 3 березня біля адмінприміщень в обласних центрах та у містах відбулися попереджувальні Всеукраїнські мирні акції.

Вимоги:

1.Президент повинен підписати поправки до законів стосовно фінансування профтехосвіти.

2. Зупинити дію норми, яка дозволяє передавати майно закладів профтехосвіти з державної у комунальну власність.

3. Не відключати заклади ПТО від електро- і газопостачання через борги.

4. Відновити порушене конституційне право працівників на оплату праці та матеріальне забезпечення учнів.

Акцію підтримали педагоги і учні Охтирського центру ПТО, які у січні цього року брали участь і у мітингу під стінами Верховної Ради. Питання на деякий час вирішилося. Місцевий бюджет виділив кошти на два місяці. Що робити далі – відповідей педагоги та студенти так і не отримали.

На бюджет міста перевели одразу три навчальних заклади: місцеве ПТУ та два його філіали у Тростянці та Великій Писарівці.

“Бюджет, загальним обсягом 22 млн грн, просто не може фінансувати на 16 млн грн навчальні заклади, бо це більше як 2/3 всього кошторису”, – прокоментував міський голова Ігор Алєксєєв. Що буде в березні, люди не знають. Борги за комунальні послуги та зарплатню ставлять ПТУ на межу закриття. Якщо питання не вирішиться цього разу, до Києва їхати обіцяють вже студенти.

 

 



Комментарии (3)

 

  1. 1111 пишет:

    Ахтырка не в состоянии заплатить и за себя к сожалению.

  2. Ольга пишет:

    Что за бред. Что могут понимать учащиеся в вопросе откуда финансируется их заведение. Нужно шевелить мозгами как заработать деньги, а не организовывать цирк. Как в свой карман положить знают все.

  3. Валерий пишет:

    Закрыть филиалы в Тростянце и В.Писаревке, выхода нет и Ахтырка будет платить только за себя, ну а кто хочет учится в ПТУ пусть приезжает к нам.

Добавить комментарий

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: