НАШЕ МІСТО: ЩОБ НОВІ ОБЛИЧЧЯ НЕ МАЛИ СТАРИХ ЗВИЧОК

10 апреля 2016 | ЖИТТЯ МІСТА | Нет комментариев | №14(1045)

Питання про затвердження структури і штатів виконавчих органів міської ради депутати прийняли з другої спроби.

На попередній сесії воно було повернуте на доопрацювання і за другим разом набрало потрібну кількість голосів. Правда, галасу наробило чимало: багатьом стало шкода «жіночок, яких у передпенсійному віці ставлять перед фактом ліквідації робочого місця». А суть у тому, що міський голова, ще йдучи на вибори, говорив про свій намір реорганізувати роботу міської влади, що означає зробити її більш ефективною і якісною. Знаючи, як працюють чиновники, скільки разів на день вони п’ють чай, про тривалі сидіння попід кабінетами у чергах, бюрократизм і «склероз» на вирішення необхідного для людини найпростішого питання, про відписки і зневажливість, охтирчани більшістю підтримали Ігоря Алєксєєва. Тобто, за намір реорганізувати деякі управління і відділи шляхом ліквідації і на їх основі створити нові, з більш розширеними повноваженнями. Таку пропозицію він вніс на розгляд сесії міськради, пояснив, що звільнені спеціалісти мають можливість пройти конкурсний відбір і знову зайняти своє робоче місце, або навіть отримати підвищення. Зате підуть ті, хто не бажає удосконалюватися, працює, поглядаючи на годинника, аби швидше день до вечора, на кого скаржаться відвідувачі, від кого немає ніякої віддачі, хто, не виключено, колись прилаштувався по блату на тепле містечко і думав дотягти до пенсії без пригод. Тепер же, коли дійшла черга до прийняття конкретних намірів, виявилося, що деякі депутати нічого змінювати не хочуть. І хоча питання зі скрипом все-таки пройшло, градус напруги не зменшився.

ЧИ ПОВИННІ МИ, ЧЛЕНИ ГРОМАДИ, ЗАБУТИ ПРО СВОЄ НЕЗАДОВОЛЕННЯ РОБОТОЮ ЧИНОВНИКІВ?

Думаємо, що ні, адже ми хочемо, прийшовши до представника місцевої влади будь-якого рівня, бачити, що ми не даремно платимо податки, аби він отримував зарплату, сидів у світлому і теплому кабінеті та вміє професійно і кваліфіковано працювати з людьми. Але при цьому необхідно і перестрахуватися: чи не стане ліквідація установи для когось із вивільнених працівників методом розправи над неугодними? І ось саме тут важлива роль депутатів і громадських активістів, без чиєї принципової участі не повинні відбуватися конкурси на заміщення нових вакантних посад.

Таким чином, депутати затвердили загальну штатну чисельність виконавчих органів Охтирської міської ради у кількості 160,25 штатних одиниць. Із статусом юрособи утворено Управління: фінансів та економіки; капбудівництва та ЖКГ; без статусу юрособи – відділ містобудування та архітектури, інспекція з благоустрою.

Прийнято рішення реорганізувати шляхом приєднання до виконавчих органів міськради без статусу юрособи архівний відділ та залишити в структурі виконавчих органів управління та відділи,
які створені раніше та функціонують на теперішній час: організаційно-кадрової роботи та контролю; бухгалтерського обліку та звітності; юридичний відділ; відділ земельних відносин; молоді та спорту; служба у справах дітей; з організації діяльності ради; ведення Держреєстру виборців; інформаційно-аналітичного та комп`ютерного забезпечення; з питань взаємодії з правоохоронними органами та надзвичайних ситуацій; з питань державної реєстрації; держархбудконтролю; Центр надання адмінпослуг; господарська група; управління соцзахисту; відділ освіти; культури і туризму; відділ охорони здоров`я; міський центр соцслужб для сім`ї, дітей та молоді.

Крім того, сесія затвердила структуру апарату та виконавчих органів міськради з уведенням її в дію з 1 червня 2016 року, крім відділів з питань держреєстрації, архітектурно-будівельного контролю та
інспекції з благоустрою, які вступають в дію з моменту прийняття рішення.

Наскільки прийняте рішення оздоровить структуру органу місцевого самоврядування, наскільки ефективним виявиться менеджмент міського голови, ми ще побачимо і дамо оцінку. А поки що зрозуміло одне: нехай ми побачимо нові обличчя в коридорах влади, аби лиш без старих звичок.

Л. Меркульцева

 

 



Добавить комментарий

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: