НАШЕ МІСТО: НЕПРОЇЗНА ОБЇ’ЗНА

21 апреля 2016 | АКТУАЛЬНА ТЕМА | 1 комментарий | №16(1047)

ПЛАКАТИ ХОЧЕТЬСЯ, КОЛИ НА ВЛАСНІ ОЧІ БАЧИШ ОТІ ЯМЕРІ, ЯКІ КРАСУЮТЬСЯ НА СЛАВНОЗВІСНІЙ ОХТИРСЬКІЙ ОБ’ЇЗНІЙ

А чому на славнозвісній? – запитаєте Ви. Та тому, що про Охтирку знає вся Україна від водіїв-далекобійників. І зрозуміло, що далеко не в позитивному руслі відгукуються бідолашні водії, які піймали не одну яму колесами, витратили не одну тисячу гривень на ремонт ходової та послуги вулканізації.

Щоб переконатися на власні очі в бездоріжжі охтирської околиці ми, озброївшись фотокамерою та терпінням, вирушили на інспекцію. Що саме потрапило до нашого фотооб’єктиву Ви можете переглянути на першій шпальті. Крім того, узбіччя засмічені побутовими відходами та останніми залишками людської совісті. А ці світлини прикрашають 20 сторінку у рубриці «Дошка ганьби».

З проблеми поганих доріг витікає ще одна: водії фур, аби зекономити на капремонті своїх вантажівок, порушують правила дорожнього руху та їдуть через центральну частину міста. Нерідко можна помітити фури, які мчать на всіх парах, грюкаючи причепом та піднімаючи в повітря величезні хмари пилюки. Напевно, так поспішають, аби не попастися на очі дорожньо-патрульної служби.

За словами мешканців вул. Котелевської (колишньої Революції), поліціянти чатують на горе-порушників ПДР не перед знаком, що забороняє в’їзд до міста, а на декілька кілометрів далі. Охтирчани вважають, що це робиться навмисно, щоб набити кишені штрафними гривнями.

Важко пригадати, коли з’явилася ця дорога, але точно не менше років двадцяти. Збудували нафтовики, але ні самі не доглядали за нею, ні на баланс міста не передали. Тому ніхто і не турбувався про утримання і ремонт дорожнього полотна, аж поки зовсім неможливо стало проїхати. Необхідно знайти консенсус та визначитися, чия ж це дорога та що з нею робити далі? Якщо «Укрнафта» не візьметься відновити об’їзну, то міській владі треба застосовувати більш кардинальні важелі впливу, заборонивши проїзд технологічному важкому транспорту і старезним смердючим Ікарусам, які возять і досі нафтовиків, забруднюючи повітря чадними викидами. І зробити все, щоб слава про охтирський край ширилася Україною не завдяки жахливій об’їзній, а завдяки багатій культурній спадщині та унікальним рекреаційним ресурсам. Хіба не це обіцяли виборцям?

НА СУМЩИНІ – НАЙГІРШІ ДОРОГИ В УКРАЇНІ Згідно з даними Мінрегіону за 2015 р.

З держбюджету на дороги в цьому році буде виділено 6,5 млрд. грн., з них 3,5 млрд. грн буде направлено на поточний середній ремонт, 2,5 млрд. – на експлуатаційне утримання і так званий “ямковий ремонт”. “Якщо ці кошти будуть спрямовані в повному обсязі, в 2016 році вдасться відремонтувати понад 1,75 тис. км, тобто 1% від усієї протяжності автодоріг загального користування. Цього дуже і дуже мало, бо капремонту потребує 97% автодоріг”, – розповів заступник голови “Укравтодору” М. Березовський.

ФОТО

 

 



Комментарии (1)

 

  1. Пионер пишет:

    Вся надiя на ЕС.Прийдуть та приберуть бруд та пляшки.Ми не будемо перейматись на всякий дрiб’язок

Добавить комментарий

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: