ПІДСУМКИ РОБОТИ: ЯКІСНІ АДМІНПОСЛУГИ – ЦЕ РЕАЛЬНО?

29 апреля 2016 | ЖИТТЯ МІСТА | Нет комментариев | №17(1048)

На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» Охтирською міською радою з 1 січня2012 року створений Центр надання адмінпослуг Охтирської міської ради, а з 28 серпня 2014 р. почав функціонувати як окремий структурний підрозділ виконавчого комітету міськради.

Про результати роботи за минулий рік та перший квартал 2016 р. розпові начальник Центру надання адмінпослуг Оксана Білоусова.

- Основною метою роботи Центру є створення зручних та доступних умов для отримання громадянами та суб’єктами господарювання якісних адміністративних послуг, які надаються в Центрі через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результату послуги здійснюється виключно через адміністратора Центру.

З метою створення сприятливих умов для громадян та суб’єктів господарювання розроблений та затверджений гнучкий графік роботи Центру. Так, заявники можуть звернутися за отриманням адмінпослуг у зручний для них час – Центр працює без обідньої перерви протягом 5 днів на тиждень з 08:00 до 17:15 години, а по вівторках з 08:00 до 20:00 години.

Рішенням міськради затверджено перелік адмінпослуг, які надаються через Центр – 60 адмінпослуг, серед них 15, що належать до повноважень виконавчих органів міської ради, адміністративна послуга щодо видачі документів дозвільного характеру по 4-х суб’єктах надання та 44 адмінпослуги, що належать до повноважень територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади; деякі питання надання адмінпослуг органів виконавчої влади через Центри, з них: послуги Державної міграційної служби, які розпочали надаватися з 1 жовтня 2014 року; послуги управління Держгеокадастру в Охтирському районі Сумській області – з 1 січня 2015 року та послуги реєстраційної служби, які розпочали надаватись через Центр з 01 жовтня 2015 року. З повним переліком послуг, що надаються через Центр, можна ознайомитись на офіційному сайті Охтирської міської ради в розділі «Адміністративні послуги».

Внаслідок розширення спектру надання адмінпослуг та збільшення кількості відвідувачів в Центрі з 4 жовтня 2015 року було створено 8 робочих місць.

Наприкінці І кварталу 2016 року Центром надавалось 38 адміністративних послуг, серед них 23, що належать до повноважень територіальних органів центральних органів виконавчої влади, 15 – до структурних підрозділів Охтирської міської ради.

Найбільш питому вагу в загальному обсязі 8717 вхідних пакетів документів складають звернення щодо надання адміністративних послуг з питань міграційної служби – 62,4 % (5441 вхідний пакет документів), з питань Держгеокадастру (земельні питання) – 20 % (1742 вхідних пакети документів) та з питань архітектури, земельних питань, порушень об’єктів благоустрою, які надаються структурними підрозділами Охтирської міської ради – 14,2 % (1239 вхідних пакетів документів).

За І квартал 2016 року Центром прийнято 2504 вхідних пакета документів щодо надання адміністративних послуг, в тому числі 2 – щодо надання документів дозвільного характеру, видано 2334 результати адміністративних послуг, працівниками Центру надано 354 консультації.

Найбільш питому вагу в загальному обсязі 2504 вхідних пакетів документів складають заяви з питань Держгеокадастру – 46,2 % (1157 вхідних пакетів документів) та з питань міграційної служби – 37,5 % (938 вхідних пакетів документів).

Серед пріоритетних напрямків розвитку Центру є встановлення платіжних терміналів для приймання платежів за надання адміністративних послуг безпосередньо в Центрі; розширення переліку адміністративних послуг; запровадження електронного документообігу та придбання і встановлення програмного забезпечення для адміністраторів (з функцією СМС-повідомлення суб’єктів звернення про результат адміністративної послуги).

 

 



Добавить комментарий

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам:

 

 

 

Universal Post Manager