ГРОМАДСЬКИЙ ГАМАНЕЦЬ: ТУДИ І ЗВІДТИ

4 июня 2016 | НОВИНИ | Нет комментариев | №21(1052)

Продовження. Почакток у № 21.

31 ТРАВНЯ ВІДБУЛАСЯ ЧЕРГОВА 15 СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ. МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ ВІДЗВІТУВАЛО ПРО ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ МІСТА ЗА 1 КВАРТАЛ 2016 РОКУ.

Доходна частина бюджету міста на 2016 рік затверджена з урахуванням внесених змін в сумі 347 947,5 тис. грн., в т.ч.: загальний фонд – 340 973,5 тис. грн., спеціальний 6 974,1 тис. грн.

За підсумками конкурсу Наталія Шаркова призначенка начальником управління економіки і фінансів Охтирської міськради.


НАША ДОВІДКА
Шаркова Наталія Михайлівна
НАРОДИЛАСЯ: 4 лютого 1967 року в м.Охтирка.
ОСВІТА: Київський інститут народного господарства за спеціальністю економіст.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ: з 1994 року працює в фінансовому управлінні на різних посадах. У 2004 році стала його керівником. Перемогла в конкурсі на заміщення вакантної посади і призначена начальником управління фінансів та економіки міськради.
СІМЕЙНИЙ СТАН: заміжня, виховує двох доньок.

- Ми отримали стабілізаційну дотацію з держбюджету на суму 1 250,9 тис. грн., або на 100% до плану на звітний період.

Субвенцій зараховано всього на суму 66 566,1 тис. грн. (28,0% виконання річного плану).

До спецфонду бюджету міста протягом січня-березня 2016 року зараховано 2 193,6 тис. грн., в т.ч.:
- екологічного податку – 36,6 тис. грн., що становить 67,4% до плану на 2016 рік;
- надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури – 0,3 тис. грн., або 0,4% до річних призначень;
- власні надходження бюджетних установ – 2 136,8 тис.грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 182,8 тис. грн., або на 9,4%. На зростання зазначеного виду доходів бюджету вплинуло підвищення розміру батьківської плати за харчування дітей в дошкільних навчальних закладах (в середньому на 30%), батьківської плати за навчання дітей в школах естетичного виховання (у відповідності до зростання мінімальної заробітної плати) та зарахування коштів від Державного навчального закладу «Охтирський центр професійно-технічної освіти» в сумі 41,8 тис. грн. (за платне харчування, проживання в гуртожитках, реалізацію продукції, плата за навчання на комерційній основі);
- кошти від відчуження майна – 0,1 тис. грн., або на 0,1% річних призначень;
- надходження до цільового фонду – 19,8 тис. грн. (за рахунок плати за тимчасове розміщення об’єктів зовнішньої реклами).

Куди витрачалися кошти у першому кварталі року?

Найбільшу частку у видатках загального фонду міського бюджету займають видатки на соціально-культурну сферу, з них видатки на соціальний захист – 51 397,8 тис. грн., на освіту складають – 17 406,2 тис. грн., на охорону здоров’я – 11 014,6 тис. грн., культуру – 1 652,8 тис. грн.

У структурі видаткової частини за економічними категоріями найбільшу питому вагу – 32,7% займають видатки на виплату зарплати працівникам бюджетних установ.

Передбачено асигнування на рік – 104 271,6 тис. грн., виконання становить 21 280,8тис.грн., або 20,4 % до затверджених асигнувань на рік.

Медикаменти та перев’язувальні матеріали затверджено на рік в сумі 4 013,5 тис. грн., виконано за звітний період 261,4 тис. грн., або 6,5 % до річних призначень.

Видатки на продук ти харчування затверджені в сумі 9509,8 тис. грн., виконання за звітний період становить 1574 тис.грн., або 16,6 % до затверджених річних асигнувань.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв затверджено видатки в сумі 24 708,8 тис. грн., виконання становить 8464,2 тис. грн., або 34,3 % до річних призначень.

Виплата зарплати проводиться в установлені терміни. Кредиторська заборгованість за спожиті комунальні послуги та енергоносії по загальному фонду міського бюджету становить 2011,4 тис. грн. (освітня субвенція).

Капітальні видатки бюджету розвитку використані на суму 1992,5 тис. грн. в т.ч. по виконавчому комітету в сумі 267,1 тис. грн., в т.ч.: на придбання комп’ютерної техніки – 139,3 тис. грн.; на капітальний ремонт приміщення виконавчого комітету – 73,7 тис. грн. та на придбання відеокамер – 54,1 тис. грн.

По відділу освіти витрачено на проведення капремонту даху ЗОШ № 2 – 15,0 тис. грн.

По управлінню соцзахисту населення на придбання комп’ютерної техніки використано 64,6 тис. грн.

По управлінню ЖКГ на капітальний ремонт ліфтів витрачено 46,2 тис. грн. та на придбання техніки для струменевого ямкового ремонту доріг – 1595,3 тис. грн.

Саме такий звіт був наданий на розгляд депутатів міської ради.

 

 



Добавить комментарий

 

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: