ОДПІ ІНФОРМУЄ

9 июня 2016 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

Вживаним товарам оновили порядок оподаткування ПДВ

З 1 червня 2016 року набрав чинності Закон України від 12.04.2016р. №1084-VIII «Про внесення змін до статті 189 Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних товарів».
Законом вносяться зміни до п. 189.3 ст. 189 Податкового кодексу України, який встановлює окремий порядок оподаткування платників ПДВ, що проводять підприємницьку діяльність з постачання вживаних товарів (комісійну торгівлю).
Так, відповідно до змін, вживаними товарами вважаються товари, що були в користуванні не менше року та придатні для подальшого користування у незмінному стані чи після ремонту, а також транспортні засоби, які не підпадають під визначення нового транспортного засобу.   Новий транспортний засіб – це транспортний засіб, що вперше реєструється в Україні відповідно до законодавства, не був зареєстрований в інших державах та при цьому має загальний наземний пробіг до 6000 кілометрів.  Також виключено  поняття «однорідні товари».

Виправлення підприємцем на загальній системі оподаткування помилок в Книзі обліку доходів та витрат

Фізичні особи – підприємці зобов язані вести Книгу обліку доходів і витрат та мати підтверджуючі документи щодо походження товару.
Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді.
Внесення виправлень до Книги підприємцем на загальній системі оподаткування, який веде облік доходів у паперовому вигляді, здійснюється шляхом закреслення помилкового запису та внесення нового, який засвідчується підписом.
У Книзі в електронному вигляді допускається виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від ємне або позитивне значення.
Книга зберігається у підприємця на загальній системі оподаткування протягом трьох років після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис.
Дані Книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються підприємцем на загальній системі оподаткування для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.
Порядок ведення Книги фізичними особами – підприємцями на загальній системі оподаткування встановлений наказом Міндоходів від 16.09.2013 № 481.

До уваги платників податків!

Відповідно до вимог наказу ДФС України від 20.05.2016 № 458 «Про затвердження документів, які регламентують діяльність центрів обслуговування платників»  оновлено  графік роботи Центру обслуговування платників Охтирської ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області :
з 9.00 до 18.00  понеділок – четвер, обідня перерва 13.00-13.45;
з 9.00 до 16.45  п ятниця, обідня перерва 13.00-13.45;
з 9.00 до 13.00  суббота;
вихідний – неділя.
Звертаємо вашу увагу, що в останній день граничного строку подання звітності, визначеного пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України (з урахуванням вимог пункту 49.20 статті 49 Податкового кодексу України), час роботи ЦОП подовжується до 20 год. 00 хвилин.

З початку року надходження до державної скарбниці склали 548,3 млн. гривень.

Охтирською ОДПІ у січні – травні поточного року забезпечено надходження до державної скарбниці 548,3 млн. гривень. Порівняно з аналогічним періодом минулого року платежі до зведеного бюджету зросли  більш  ніж на 405,5 млн.грн. або в 3,8 рази. Про це проінформувала начальник Охтирської ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області Юлія Шевченко.
Так, із загальної суми надходжень, 407 млн.грн. спрямовано до державного бюджету, в результаті чого минулорічні надходження перевищено на 336 млн.гривень.
За словами Юлії Шевченко, обсяги наповнення державної скарбниці платниками з початку 2016 року  податком на прибуток та податком на додану вартість досягли майже 69,2  млн. гривень. Першість серед платежів займає податок на прибуток підприємств – його надійшло 42,1  млн. грн., другу позицію посідає податок на доходи фізичних осіб –  28,4 млн. грн., третє місце займає податок на додану вартість  – 27,1 млн. гривень.
Надходження, що формують кошики місцевих бюджетів склали 141,3 млн. грн., це на 69,5 млн. грн. або майже в 2 рази більше фактичних надходжень січня – травня 2015 року.
Єдиного внеску на загальнообов язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 110,8 млн. гривень.

Контакт-центром ДФС надано 591,4 тис. відповідей на запитання суб єктів господарювання та громадян

З початку поточного року Контакт-центром ДФС платникам податків надано 573,6 тис. консультацій по телефону, 17,7 тис. -  електронною поштою і факсом. Загалом протягом січня – травня 2016 року Контакт-центром надано 591,4 тис. відповідей на запитання суб єктів господарювання та громадян. Про це повідомив заступник директора Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Андрій Кушнір в ефірі телеканалу «Рада».
«Робота інформаційно-довідкового департаменту є індикатором роботи ДФС. Чим більше звернень він отримує, тим ми більше розуміємо, де є проблеми. І це дає можливість службі реагувати на ці проблеми і визначати пріоритетні питання, які потребують вирішення», – зазначив Андрій Кушнір.
За його словами, за наданням інформаційно-довідкових послуг до Контакт-центру ДФС звертаються  як громадяни України так й іноземці, які цікавляться системою оподаткування в Україні, або окремими питаннями оподаткування.
У цьому році найчастіше суб єкти господарювання та громадяни зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов язкове державне соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та єдиного податку для фізичних осіб-підприємців.

На Сумщині податківці та поліція затримали вантажівку з контрабандним хутром на суму близько 1 млн. доларів США

Хутро перевозили в поліетиленових мішках під виглядом паперової продукції. Правоохоронці обґрунтовано підозрюють, що на Україну воно було ввезено контрабандним способом.
Працівники поліції роти ДПС несли службу по нагляду за дорожнім рухом на автодорозі міжнародного значення Київ-Глухів-Бачівськ. Близько 10 години ранку 30.05.2016 затримали підозрілий вантажний автомобіль «Вольво» та  попросили пред явити супровідні документи на вантаж. Водій пояснив, що везе 20 тон офісного паперу. Оглянувши документи правоохоронці виявили в них явні ознаки підробки.
Це викликало підозру щодо можливості перевезення контрабандної продукції. На місце події прибули фахівці ДФС, слідчо-оперативна група Глухівського відділу поліції та прикордонники. Сьогодні автомобіль транспортований до Головного управління ДФС у Сумській області. За попередніми підрахунками, вартість вилученого багажу складає понад 1 млн. доларів.
За словами в.о начальника Головного управління ДФС у Сумській області Олексія Мазуренка, під час санкціонованого обшуку в кузові автомобіля податківці знайшли велику кількість поліетиленових мішків. Коли відкрили декілька з них, з ясувалось, що замість паперу всередині знаходились хутряні вироби: дублянки, жіночі шуби, хутро тварин, котрі мали російське та турецьке маркування. Водій відмовився давати будь-які пояснення з цього приводу.
За даним фактом поліція та працівники фіскальної служби розпочали кримінальні провадження за статтями 358 ч. 4 «Підроблення документів» та 212 «Ухилення від сплати податків, зборів, інших обов язкових платежів» КК України. Наразі правоохоронці з ясовують, звідки та з якою метою товар був ввезений на територію України, а також встановлюють власника.
Процесуальне керівництво за даним кримінальним провадженням здійснюється прокуратурою Сумської області.

Останній день переходу на спрощену систему оподаткування – 15 червня 2016 року

Суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року (пп. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України).  Для цього  суб єкт господарювання має  подати до контролюючого органу заяву.
Заява подається за вибором платника податків в один з таких способів:
1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
3) засобами електронного зв язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб;
4) державному реєстратору як додаток до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця.
Отже, для  переходу на спрощену систему оподаткування з третього кварталу 2016 року необхідно подати заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік не пізніше 15 червня 2016 року.
При цьому,  норми Податкового кодексу не передбачають можливості суб єкта господарювання відкликати подану ним заяву про застосування спрощеної системи оподаткування.

Підтвердженням реєстрації платником ПДВ є інформація про таку реєстрацію в реєстрі платників ПДВ

Законом України від 24.10.2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» скасовано:
- свідоцтво про реєстрацію особи платником ПДВ;
- свідоцтво про реєстрацію як суб єкта спеціального режиму оподаткування,
та надано право платникам ПДВ за їх запитом отримувати витяги із реєстру платників податку на додану вартість в контролюючих органах.
Отримання витягів з реєстру платників ПДВ не є обов язковим для платників.
Підтвердженням факту реєстрації суб єкта підприємницької діяльності платником ПДВ є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб – порталі ДФС.
ДФС України на власному офіційному веб-сайті щоденно оприлюднює:
-   дані з реєстру платників ПДВ із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника податку, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника податку;
-   інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників податку анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації.

Привітання до Дня журналіста

Шановні журналісти!
Щиро вітаємо вас з професійним святом — Днем журналіста!

Неможливо, уявити собі сучасне суспільство позбавленим інформації, комунікаційних мереж, особистого неупередженого осмислення подій фактів журналістами, чесного їх оприлюднення.
Ви продовжуєте кращі традиції вітчизняної і світової журналістики, несете правду про  найважливіші події життя країни, області, нашого краю.
Сьогодні, як ніколи, діяльність Державної фіскальної служби знаходиться під особливою увагою громадськості та засобів масової інформації. Тому, саме ви – працівники ЗМІ, у повній мірі впливаєте на формування позитивного іміджу нашої роботи.
Впевнена, що наші партнерські взаємини і надалі зміцнюватимемо на принципах ділової співпраці, прозорості, вільного доступу до публічної інформації.
Від щирого серця бажаємо Вам, шановні журналісти, удачі та здійснення нових творчих задумів. Світлими нехай будуть помисли, щирими думки, переконливим журналістське слово!

З повагою
начальник Охтирської ОДПІ
ГУ ДФС у Сумській області   Ю. І. Шевченко

Про зіпсовані тютюнові вироби та алкогольні напої необхідно повідомляти в звітності

Обсяги зіпсованих, знищених та втрачених товарів  відображаються у колонці 7 “Примітки” Звітів N 1-РА “Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі” та N 1-РТ “Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі” з зазначенням відповідних пояснень.
Нагадуємо, що одиницею виміру, яка застосовується при складанні Звіту N 1-РТ для видів продукції сигарети з фільтром, сигарети без фільтра, сигари – млн. штук, для інших тютюнових виробів – млн. штук або тони. Одиницею виміру, яка застосовується при складанні Звіту N 1-РА, є тисяча декалітрів. Ці одиниці виміру мають  формат даних до шести знаків включно після коми.
Також звертаємо увагу, що Звіти N 1-РА та N 1-РТ подаються щомісячно, на протязі дії відповідної ліцензії, навіть якщо не здійснювався рух товарів та на залишках не було продукції. Відповідно до статті 17 Закону України від 19 грудня 1995 року N 481/95-ВР “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі неподання чи несвоєчасного подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії, – у розмірі 17000 гривень.
Форми звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядки їх заповнення затверджені наказом Міністерства фінансів України  від 11.02.2016 N49.

Щоденно платники Сумської митниці ДФС сплачують 14,3 млн. гривень митних платежів

У січні-травні  2016 року Сумською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України майже 1441,2 млн.гривень податків і зборів. Зазначена сума перерахувань збільшилась в порівнянні  з відповідним періодом 2015 року  на 18 відсотків.
Порівняно з аналогічним періодом минулого року зросли надходження з ПДВ,  мита, єдиного збору та плати  за виконання митних формальностей.
За 5 місяців поточного року середньоденні надходження митних платежів склали 14,3 млн.гривень, що на 13,3 відсотки   більше минулорічних показників відповідного періоду.

 

 



Добавить комментарий


Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: