ОДПІ ІНФОРМУЄ

2 сентября 2016 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

15 письмових звернень розглянуто Охтирською ОДПІ

За 8 місяців 2016 року до Охтирської ОДПІ надійшло 21 звернення, розглянуто 15, 6 – знаходяться на розгляді. За відповідний період 2015 року надійшло 7 звернень. Громадяни зверталися з питань проведення контрольно – перевірочної роботи, плати за землю, заборони обробки персональних даних та сплати податку з доходів фізичних осіб.
За січень – серпень 2016 року  надійшло 4 колективних звернення (19 громадян) щодо законності використання земельних ділянок та сплати податків.
Відповіді на усі звернення громадянам надані у встановлені законодавством терміни з відповідними роз ясненнями.
За 8 місяців 2016 року на особистий прийом до посадових осіб Охтирської ОДПІ громадяни не звертались. Графік особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів Охтирської ОДПІ, а також інформація щодо запису на особистий прийом до посадових осіб розміщена в Центрі обслуговування платників ОДПІ, відділеннях та на суб-сайті територіальних органів ГУ ДФС у Сумській  області.
Зокрема, запис на особистий прийом до керівництва Охтирської ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області проводиться в робочі години за адресою м.Охтирка, вул. Снайпера,3, кімната №8 або за телефоном (05446) 31417.

Власники найбільших будинків та квартир поповнюють місцеві бюджети

Охтирська ОДПІ повідомляє, що власники  квартир і будинків вже отримали розрахунки податкових зобов язань з податку на нерухомість за 2015 рік. Настав час сплатити податок на нерухоме майно, відмінне від земельного податку в частині майнових податків.
Відповідно до норм податкового законодавства сплатити податок на нерухомість необхідно було 29 серпня поточного року.
На сьогодні з початку року вже надійшло до бюджету  2,1 млн гривень. Зокрема, власники оподатковуваної нежитлової нерухомості (переважно підприємства) сплатили до бюджетів 1,4 млн гривень. Інші 0,7 млн. грн – бюджет отримав від оподаткування житлової нерухомості. Більшу частину цих коштів сплатили громадяни – власники просторих квартир та великих будинків.
Додамо, що відповідно до норм Податкового кодексу України, податок на нерухомість сплачується із площі перевищення пільгових норм (за кожний кв. м. перевищення), а не з усієї площі квартири чи будинку.

З початку року в Центрі обслуговування платників Охтирської ОДПІ реєстраційний номер облікової картки платника податків отримали 1286 громадянина

За 8 місяців 2016 року в Центрі обслуговування платників Охтирської ОДПІ реєстраційний номер облікової картки платника податків отримали 1286 громадянина. В середньому, кожного місяця реєстраційний номер облікової картки платника податків отримує близько 160 громадян. Ця послуга є найбільш запитуваною із всіх адміністративних послуг, які надаються в Центрі обслуговування платників.

На єдиний податок можна перейти один раз протягом календарного року

Суб єкт господарювання, який є платником інших податків може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до фіскального органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.
Такий суб єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.
Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені в п. 291.4 ст.291 Податкового кодексу, щодо кількості найманих осіб, обсягу доходу та здійснення певних видів діяльності.
До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.
Дохід за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, визначається на момент подання заяви із врахуванням запланованої суми отримання доходу, за період що залишився до кінця року після подання заяви.
Зазначені норми визначені п.298.1.4 ст.298 Податкового кодексу України.

Особливості зберігання суми готівки на місці проведення розрахунків у разі виходу з ладу РРО або відключення електроенергії

На період виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій (РРО) або в разі відключення електроенергії розрахункові операції проводяться з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книги.
У розрахунковій книжці записом «Службове внесення» фіксується сума готівки, яка була на місці проведення розрахункових операцій на час відключення електроенергії та початку роботи з використанням розрахункової книги.
Сума готівки, що вилучається суб єктом господарювання протягом робочого дня з місця проведення розрахунків, записується у корінець  розрахункової квитанції з поміткою «Службова видача».
Після встановлення відремонтованого (резервного) РРО або відновлення постачання електроенергії необхідно провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням розрахункової книги, а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнулення оперативної пам яті) – за час роботи, що передував виходу РРО з ладу або відключенню електроенергії, окремо за кожною ставкою податку на додану вартість, після чого слід виконати Z-звіт.
Після використання всіх розрахункових квитанцій на реєстраційній сторінці розрахункової книги необхідно зазначити дату її закінчення та загальну суму розрахунків за всіма розрахунковими квитанціями у книжці.
Більш детально з цим роз‘ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФС України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 109.08).

Роман Насіров: За принципом «єдиного вікна» оформлено понад 300 заявок

З 1 серпня за принципом «єдиного вікна» оформлено 315 заявок. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.
За його словами, найбільше заявок подано на Київській та Київській міській митниці, Чернівецькій, Львівській та Житомирській. Жодної заявки на оформлення через систему «Єдиного вікна» не подали на Закарпатській та Кіровоградській митницях.
«Тільки за 29 серпня через «Єдине вікно» відбулося 21 оформлення. Більшість заявок подаються та оформлюються переважно на митницях центральних та західних регіонів», – додав очільник відомства.
Нагадаємо, з 1 серпня 2016 року на пунктах митного контролю запрацювала автоматизована система «Єдине вікно», яке має на меті пришвидшити оформлення експортно-імпортних операцій. Це – один з елементів реформування митниці.
Система є повністю автоматизованою, дозволяє подавати документи один раз в одне місце і мінімізує контакти з держслужбовцями. «Єдине вікно» передбачає створення єдиної електронної бази даних, яка дозволяє різним службам контролю та митницям в автоматичному режимі обмінюватися інформацією про вантаж, який проходить через кордон України і про результати його державного контролю.

 

 



Добавить комментарий

 

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: