ТЕЛЕФОННА БЕСІДКА

23 сентября 2016 | КОНСУЛЬТАЦІЯ СПЕЦІАЛІСТА, МИ ЗАПИТАЛИ | Нет комментариев | №38 (1069)

РОЗМОВА ПРО СУБСИДІЇ,

ЕЛЕКТРОННУ ЗВІТНІСТЬ ТА

НОВЕ ПРИМІЩЕННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ

- Мені держава ще зобов’язана віддати шість тисяч за те, щоя газ економив.
- Так тепер же субсидії не бачитимеш, як власних вух.
(Із почутого в маршрутці. А що ж насправді, питають читачі?).

Начальник управління соціального захисту населення Охтирської міськради Катерина Сідельник в доступній та популярній формі розвінчує міфи про труднощі оформлення житлових субсидій.


- У зв’язку з наближенням опалювального періоду актуальним постає питання оформлення субсидій. Проте подекуди громадяни не поспішають звертатися до органів соціального захисту, адже стримуючим фактором для них є поширення невиправданих думок про зворотній бік державної допомоги.
Зокрема, не слід вірити або поширювати міфи, що субсидію доведеться повертати, а її оформлення може перешкодити продажу квартири, будинку чи оформленню спадку.
Газ, воду та інші комунальні послуги, на які призначено житлову субсидію необов’язково використовувати в повному обсязі, її не перестануть надавати! Недостовірною є інформація й про те, що субсидії не надаються безробітним працездатним громадянам або сім’ям, до складу яких входять такі особи; що субсидії не призначаються за наявності заборгованості за оплату комунальних послуг; що за помилки при заповненні Декларацій будуть штрафувати або навіть забирати субсидії тощо.

«Як відомо, з травня, у разі призначення субсидії, пільгу на оплату житлово-комунальних послуг не надають. Але, виявляється, можуть і надати. У якому ж випадку споживачеві вигідніше оформити субсидію, а в якому – й далі користуватися знижкою-пільгою?» – запитує наша читачка Валентина К.

На запитання читачки відповідає начальник відділу соціальних виплат Управління соціального захисту населення Охтирської міської ради Ірина Божко:


- З 1 травня, у разі призначення субсидії, пільги в оплаті ЖКП та придбанні твердого палива і скрапленого газу особам, які зареєстровані (проживають) у житловому приміщенні, у період її отримання не нараховують. Інформацію про зазначених осіб подають підприємствам-виробникам / виконавцям житлово-комунальних послуг та вносять до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги. Це означає, що мешканцям, яким призначено житлову субсидію, у період отримання субсидії не нараховуватимуть пільги на житлово-комунальні послуги.

- Чи не вплине це на плату за послуги тим сім’ям, які мають право на пільги та яким призначено субсидію?

- Сім’я пільговика, якій до 1 травня призначено субсидію, сплачувала за послуги визначену частку плати (частка плати за послуги для кожної сім’ї залежить суто від доходів сім’ї та кількості її членів), а розмір субсидії для цієї сім’ї розраховували з урахуванням пільги (плата за послуги була менша). Якщо в разі призначення субсидії пільги не нараховують, то до розрахунку розміру субсидії беруть нарахування плати за послуги в розмірі 100% вартості цих послуг без урахування пільг, а частка плати за послуги залишається незмінною. Якщо пільговик подав заяву на субсидію, але вона на неопалювальний період йому не виходить, то такому споживачеві і надалі враховуватимуть пільгу. У разі наявності права на пільги у квитанціях вказують плату за послуги у зменшеній сумі (з урахуванням пільги). Якщо після закінчення опалювального сезону споживачеві вигідніше користуватися пільгою, аніж субсидією, то він повинен написати заяву в органи соцзахисту про припинення субсидії. Якщо ж на опалювальний період сім’ї доцільніше користуватися субсидією, то потрібно буде подати заяву для призначення субсидії (адже її надання було припинено по заяві). Після закінчення терміну отримання субсидії управління соцзахисту здійснює розрахунок субсидії на наступний період для домогосподарств, які отримували субсидію в попередньому періоді. Тобто якщо в сім’ї в період отримання субсидії не відбулося змін, то надавати заяву для призначення субсидії не потрібно.

«Я відкрив свій бізнес. Розкажіть, як я можу здавати звіти до податкової швидко і без порушень». Сергій.

Консультує головний державний інспектор відділу обслуговування платників податків Ольга Бабич:


- Серед основних переваг представлення звітності в електронному вигляді варто виділити економію робочого часу та коштів на придбання бланків звітності, оперативне відстеження змін до форм звітності, уникнення втрат часу на черги при поданні звітності тощо.

Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 10 серпня №118 затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, набули чинності 5 вересня 2016 р.: реєстраційна картка (для юридичної особи); реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця); додаток до розділу 2 Реєстраційної картки.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

З питань отримання електронного цифрового підпису та додаткової інформації платники можуть звернутись до сектору реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Сумській області за адресою:
м. Суми, площа Покровська, 2 (Центр обслуговування платників ДПІ у м. Сумах). Телефон для довідок – 701795.

«Чи скоро діти з обмеженими фізичними потребами будуть навчатися в новому приміщенні колишньої вечірньої школи?», – запитує по телефону Ірина В.

На питання відповідає директор «Охтирського міського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів» Ірина Горішня:


- На сьогоднішній день влаштовано нову підлогу в кімнатах, вирівняно стіни гіпсокартоном, проведено електромонтажні роботи, завершено монтаж водогінно-каналізаційної мережі, проведено облаштування санвузлів, на 60 % пофарбовані внутрішні стіни. На цьому тижні продовжаться штукатурні роботи фасаду, після чого будівельники роменської підрядної організації «Ютера+» розпочнуть заміну покрівлі. Всього освоєно коштів в розмірі 659 тисяч 54 грн. 40 коп. з 975 тис. грн. запланованих. В наступному році плануємо розпочати ремонтні роботи в адміністративному приміщенні. Зараз ми ведемо розрахунок кошторису. Про переїзд дітей з особливими потребами у відремонтоване приміщення можна вести мову лише після виконання всіх будівельних робіт. Поки що конкретної дати я назвати не можу. Сподіваюся, що в наступному році.

 

 



Добавить комментарий

 

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: