Каналізаційний сморід замість аромату жасмину

8 июня 2018 | НА КОНТРОЛІ | Нет комментариев | № 23 (1158)

В одній з  охтирських квартир фекалії пруть з усіх дірок: каналізаційні стоки залили ванну, раковину та унітаз, а коли сантехніка була наповнена по вінця – густа та смердюча маса відправилася у недалеке плавання кімнатами. І це не вигадки запаленого мозку кіношників і не замальовки фільму жахів, а буденні реалії пенсіонерки Раїси Михайлівни Хорошун, яка має квартиру у двоповерхівці за адресою вул. Коцюбинського, 1.


Саме систематичне підпирання каналізаційних стоків і змусило жінку звернутися до редакції газети, аби посприяти  у вирішенні пікантної комунальної проблеми. «Роксолана» вирушила за вищезазначеною адресою, аби на власні очі переконатися у серйозності ситуації, адже часто-густо читачі згущують фарби навколо своїх проблем. Та як з’ясувалося на місці, не цього разу.

Раїса Михайлівна провела екскурсію у власній квартирі. Ванна та унітаз у залишках туалетного паперу та сусідських фекалій .

У кімнатах тхне, немов у каналізаційному колекторі – здається, що їдкий сморід оселився у приміщенні надовго. Господиня лавину обурення направляє у бік підприємства та його директора Парасковії Шрамко:

-                     У мене багато запитань і нарікань на роботу обслуговуючої компанії ПП «Жилкомсервіс». Через несистематичне відкачування каналізаційної бочки, яка, до речі, розміщена на відстані 10 метрів від під’їзду і поруч з дитячим майданчиком, що також є порушенням санітарних норм, мені доводиться вимивати калові маси та сечу з підлоги власної квартири. Незважаючи на те,  що я систематично сплачую за стоки «Жилкомсервісу», до слова, 25 травня я сплатила 640 грн. за квитанцією, належного надання обіцяних послуг з обслуговування прибудинкових комунікацій та вчасного відкачування нечистот з каналізаційної ями на практиці не видно. Асенізаторська машина постійно на ремонті, а повинна тричі на тиждень: щопонеділка, щосереди та щоп’ятниці відкачувати стоки з бочки, а в дійсності виїздить 5-6 разів на місяць.

До розмови долучився й сусід Павло Васильченко:

-                      Я б оту фірму (мова йде про «Жилкомсервіс») розігнав би на всі чотири сторони. Рахунки за послуги не забувають виставляти, а коли справа доходить до відкачування стоків – дзуськи. Я вже мовчу про те, що двірник став приходити 2 рази на тиждень замість щоденного прибирання, як це було раніше. А що під’їзд вже більше 10 років ніякого ремонту не бачив, то це вже тема для іншої розмови.

У директора обслуговуючої компанії ПП «Жилкомсервіс» Парасковії Дмитрівни Шрамко своя правда на дану тему. У чому ж, на її думку, причина постійних страждань від підтоплення нечистотами квартир мешканців будинку по вул. Коцюбинського, 1, читайте у свіжому номері газети “Роксолана”.

 

 



Добавить комментарий

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: