Охтирчани скаржаться на платіжки та черги

22 января 2019 | АКТУАЛЬНА ТЕМА, ПРЕЦЕДЕНТ | Нет комментариев |

Охтирчани скаржаться на платіжки та черги

“Така черга сьогодні в обідню перерву (див. фото).

Всі люди в приміщенні не поміщаються… На вулиці температура з мінусом… Буде робота аптекам і лікарням”, – повідомила депутат Охтирської міськради Наталія Масло про ситуацію, пов’язану з Охтирським центром обслуговування клієнтів ПАТ “Сумигаз”, що по вулиці Широкій.

“Все дуже складно.., – обурюється Наталія Михайлівна, – Пенсіонери є найбільш дисциплінованими платниками. Два роки тому сусідка (жвава бабуся років 80) цілий опалювальний сезон все вчасно сплачувала, а у квітні їй принесли платіжку, в якій була заборгованість більше 3000 гривень, то так сусіди і знайшли її з платіжкою в руці, вона померла на крилечку свого маленького будинку. Це була помилка, як потім виявилося”.

Охтирчани годинами стоять у чергах, аби скоригувати покази лічильника за спожитий газ. Адже платіжки за використане блакитне паливо у грудні прийшли із завищеними показниками.

В свою чергу, речник ПАТ «Сумигаз» Анастасія Шимаріна ситуацію прокоментувала так:

«Зараз – період, коли приходять платіжки за газ за грудень. Саме в цей час у нас зазвичай черги, адже у людей виникають питання щодо нарахувань, надання субсидій, норм споживання та інших питань. Якщо містяни вчасно не передали показання лічильника, то система автоматично нарахувала об’єми споживання. Вони можуть бути більші або менші фактичних, тому люди звертаються з тим, щоб коригувати відповідно до фактичних споживань. Зараз працюють п’ять операторів, які по черзі всіх обслуговують», – сказала Анастасія Шимаріна.

 

 



Добавить комментарий

 

 

Архів сайту по місяцям:

Архів сайту по рокам: