Охтирчани підкорили Карпати

16 января 2017 | Досуг | Нет комментариев |

З метою популяризації туризму серед учнівської молоді, удосконалення туристських навиків, підвищення рівня активної та практичної підготовки туристів, зміцнення здоров’я, пропаганди активного способу життя серед підлітків та молоді виховання в них навичок подорожей, популяризації занять альпінізмом,сходжень в гори,любов до рідної природи, обміну досвідом з питань організації туристсько-краєзнавчої роботи, згідно з планом роботи закладу (ОМЦПО-МАН) на зимові канікули з 26 грудня 2016 р. по 8 січня 2017 р. відбулася навчально – тренувальна поїздка до Карпат.

Група Охтирчан в кількості 7 чоловік виїхали з рідного міста на зустріч з пригодами. За добу ми дісталися до нашого місця проживання. Так як ми приїхали вночі, ніхто не зрозумів, де ми знаходимося – багато снігу, морозне повітря, а вже з ранку… О, як тут гарно: хоч і багато хмар, але гори навколо проглядають навіть через них.

Вже після першої прогулянки стало зрозуміло, що навчально-тренувальна поїздка - це не просто «відпочинок». Враховуючи моральну, фізичну та технічну підготовку учасників навантаження були поступовими, з постійним збільшенням. Погода давала можливість нам насолоджуватися гірською красою у безхмарні дні.

Перед сходженням у гори охтирські туристи побували у м. Рахів, відвідали музей екології, Географічний Центр Європи, на Яблунецькому перевалі та одноіменній горі Яблуниця і все це ще в 2016-му році. Зустріч нового 2017року організовували самі для себе, а подарунком для колективу був день відпочинку та ближче до вечора збір спорядження і рюкзаків для походу .

Головною ціллю нашої поїздки були гори, тому о 4.30 02 січня 2017 р. після раннього підйому, під’їхавши на замовленому транспорті 7 км до підніжжя, почали стрімко підійматися угору. Краса гір дуже захоплює своєю чарівністю та морозним повітрям (приблизно -15 С°). Швидкий набір висоти пішки з рюкзаками по 10-15 кг та ранкові промені  сонця над горами  просто захоплюють подих.  За 5км  і  чотири з половиною години ходи ми змогли підійти майже до Говерлянки  (це невелика рівнина біля підніжжя г. Говерла) та, незважаючи на наше бажання, погода зробила свої корективи, а саме, дуже сильний вітер до 50 км/год  не дозволив продовжувати сходження. Було вирішено повернутися назад. При дуже гарній видимості краєвиди описати словами непросто: хмари десь під нами, гірські вершини повністю відкриті, хоча дивитися в далечінь та насолоджуватися довго не можна через мороз, який про себе постійно ннагадує, та й  до місця ночівлі замість 5 кілометрів уже десь близько 9 гірськими, лісовими стежинами та метровими заметами снігу. Місце ночівлі в горах було гарним, не зважаючи на невелику прохолоду – 19° на вулиці. З ранку було … дещо прохолодніше … але нас це не засмутило, тож після сніданку ми пішли далі. Через 7 км були на полонині Головчеська, а ще за 2км дуже складного підйому, ми вийшли на вершину г. Петрос (2020 м). Вершина нас зустріла вітром до 30км/год, але вся наша група була заздалегіть зібрана у зв’язку і тому були впевнені, що всі у небезпеці і нікого не здує. Знову стрімкий спуск і назад до села, але вже при світлі ліхтариків всі 17 км.

Вражень багато, пішки пройшли за 2 дні 42 км гірськими дорогами. В наступні дні, екскурсія в м.Яремче, стежка Довбуша, та багато іншого.

Коли їхали додому 7 січня потрібно було зробити пересадку у м. Львів, де у вільний час ми гуляли вулицями міста, милувалися його будинками, церквами та соборами. 8 годин проминули дуже швидко .

Загалом, поїздка була вдала, всім сподобалось, а попереду нові заняття, та подорожі.

Всі бажаючі можуть долучитися до наступних наших мандрівок. Ми відкриті для співпраці та можемо зробити ВАШЕ дозвілля цікавим і змістовним.

Вивчайте навколишній світ, щоб Ваше життя не минало марно.