ОДПІ ІНФОРМУЄ

7 марта 2017 | ОХТИРСЬКА ОДПІ | Нет комментариев |

Доходи, отримані за кордоном, підлягають декларуванню

Громадянам України, які отримують доходи за кордоном, необхідно задекларувати такі доходи і сплатити податок на доходи фізичних осіб та військовий збір.

Так, у разі, якщо джерело виплат будь-яких оподатковуваних доходів є іноземним, сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку – отримувача, який зобов’язаний подати річну податкову декларацію, та оподатковується за ставкою, визначеною в п.167.1 ст.167 Податкового кодексу України – 18 відсотків.

Крім того, доходи, отримані з джерел за межами України, оподатковуються військовим збором за ставкою 1,5 відсотків.

Сума іноземного доходу перераховується у гривні за валютним курсом Національного банку України, що діє на момент отримання таких доходів.

Платник податку може зменшити суму річного податкового зобов’язання на суму податків, сплачених за кордоном. Для отримання права на зарахування податків, сплачених за межами України, платник зобов’язаний одержати довідку про суму сплаченого податку, а також про базу та/або об’єкт оподаткування. Така довідка видається державним органом країни, де отримується дохід, уповноваженим справляти цей податок. Довідка має бути легалізована консульською установою України у відповідній країні.

Сума податку з іноземного доходу платника податку – резидента, сплаченого за межами України, не може перевищувати суму податку, розраховану на базі загального річного оподатковуваного доходу такого платника податку відповідно до законодавства України.

Порядок оподаткування іноземних доходів регламентується п. 170.11 ст. 170 Податкового кодексу України.

Водночас нагадуємо, кампанія декларування доходів, отриманих громадянами протягом 2016 року, триває. Граничний термін подання декларації про майновий стан і доходи – до 1 травня 2017 року.

З 1 квітня діятиме новий Порядок введення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ

Охтирська ОДПІ інформує, що з 1 квітня діятиме новий Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, затверджений Постановою Кабінету Міністрів від 25.01.2017року №26.

Вказаний Порядок визначає механізм ведення Мінфіном інформаційного ресурсу Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ за формою згідно з додатком, який додається до Порядку.

Слід зазначити, що формування Реєстру буде здійснюватися автоматично на підставі баз даних ДФС та Казначейства.

Щодо Заяв про повернення сум бюджетного відшкодування ПДВ, вони автоматично вноситимуться до Реєстру протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження. А повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування буде здійснюватися у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення заяв до Реєстру.

Окрім того, звертаємо увагу, що з 1 квітня поточного року втратять чинність Постанови Кабміну від 22.02.2016 № 68 «Про затвердження Порядку ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість» та від 17.01.2011 № 39 «Про затвердження Порядку взаємодії органів державної податкової служби та органів державної казначейської служби в процесі відшкодування податку на додану вартість».

До 1 квітня 2017 року бюджетне відшкодування сум ПДВ за заявами, які включені до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, сформованого згідно з п.52 підрозд.2 розділ XX «Перехідні положення» Податкового кодексу, здійснюватиметься у порядку, що діяв до 1 січня 2017 року.

Оновлений Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

148 моделей і модифікацій, дозволених до використання суб’єктами господарювання усіх форм власності, містить оновлений нещодавно Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, затверджений наказом Державної фіскальної служби України від 17.02.2017 №102. Реєстр складається з двох основних розділів: Реєстратори розрахункових операцій, дозволені до первинної реєстрації, та Реєстратори розрахункових операцій, первинна реєстрація яких заборонена. Також наведено перелік реєстраторів розрахункових операцій, виключених з Державного реєстру в 2016-2017 роках, експлуатація яких не дозволяється. Оновлений Реєстр включає 78 РРО, дозволених до первинної реєстрації.

З реєстром та коментарем ДФС України можна ознайомитись за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/reestri/94957.html

Пропонуємо також ознайомитись з цьогорічними новаціями у застосуванні РРО: http://ck.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/280711.html та коментарем щодо застосування реєстраторів підприємцями – платниками єдиного податку:https://www.facebook.com/sfs.cherkasy/posts/807809102706307:0

Податок на додану вартість. Автоматичний розподіл дотацій аграріям

Затверджено Порядок розподілу бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції у 2017 році.

Порядок визначає механізм отримання сільськогосподарськими товаровиробниками, які займаються тваринництвом, вирощуванням винограду, фруктів, ягід, горіхів, овочів, тютюну та цукрового буряку, бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції.

Право на отримання бюджетної дотації мають юридичні особи та фізичні особи – підприємці, основною діяльністю яких є постачання сільськогосподарських товарів (у визначенні п. 2.15 ст. 2 Закону України “Про державну підтримку сільського господарства України”), вироблених ними на власних або орендованих основних засобах, за умови, що питома вага вартості таких сільгосптоварів становить не менше як 75% вартості всіх товарів, поставлених ними протягом 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно, та які на кінець звітного періоду (місяця), за який проводиться бюджетна дотація, в установленому порядку включені до Реєстру отримувачів бюджетної дотації, сформованого ДФС (далі – товаровиробники).

Бюджетна дотація надається товаровиробникам, які провадять види діяльності, визначені у п. 161.3 ст. 161 Закону України “Про державну підтримку сільського господарства України”.

Розподіл бюджетної дотації здійснюється за такими напрямами:

- Товаровиробникам, які займаються розведенням свійської птиці та/або виробництвом м’яса свійської птиці та/або виробництвом яєчних продуктів, яєчного альбуміну, яєчного порошку (далі – птахівництво) (КВЕД 01.47, 10.12 та 10.80);

- Іншим товаровиробникам, які провадять види діяльності, визначені в п.161.3 ст. 161 Закону України “Про державну підтримку сільського господарства України” (крім КВЕД 01.47, 10.12 та 10.80).

При цьому щомісячний розмір бюджетної дотації товаровиробникам, які займаються птахівництвом, не може перевищувати 50% виділених асигнувань на бюджетну дотацію у поточному місяці.

Бюджетна дотація виплачуватиметься в автоматичному режимі щомісяця пропорційно сплаченій сумі ПДВ у межах виділених помісячних асигнувань.

(Постанова Кабінету Міністрів України від 08.02.2017 р. № 83)

Право на податковий кредит залишається протягом 1095 днів

Охтирська ОДПІ нагадує, згідно з п. 198.6 Податкового кодексу України податкові накладні, отримані з ЄРПН, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

У разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму ПДВ на підставі отриманих податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складення податкової накладної/розрахунку коригування.

Водночас п. 50.1 Кодексу визначено, що у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 Кодексу, а саме, 1095 днів) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених ст. 50 Кодексу), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Таким чином, при невключенні платником податку суми ПДВ, зазначеної у своєчасно зареєстрованій у ЄРПН податковій накладній/розрахунку коригування, до складу податкового кредиту протягом 365 днів з дати складання такої податкової накладної/розрахунку коригування, платник податку має право скласти уточнюючий розрахунок до податкової декларації за звітний період, в якому складено таку податкову накладну/розрахунок коригування, з урахуванням строків давності (1095 днів), та виправити неправильно відображені показники.

Про адміністрування екологічного податку у 2017 році

Охтирська ОДПІ повідомляє платникам податків, що Законом України від 20 грудня 2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році», внесено зміни до Податкового кодексу України у частині адміністрування екологічного податку. А саме, з 1 січня 2017 року ставки екологічного податку збільшено на 12 відс., зокрема:

- за викиди в атмосферне повітря окремих забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення;

- за викиди в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення забруднюючих речовин (сполук), на які встановлено клас небезпечності;

- за викиди двоокису вуглецю;

- за скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти;

- за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах;

- за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені);

- за тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.

Більш детально з інформацією щодо особливостей адміністрування у 2017 році екологічного податку можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФС України, за посиланням: http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/rentni-plat/rentna-plata4/listi-/71175.html

 



Добавить комментарий