ОДПІ ІНФОРМУЄ

1 июня 2017 | Охтирська ОДПІ | Нет комментариев |

За нововідведені земельні ділянки (новоукладені договори оренди землі) декларація подається протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним

За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю юридична особа подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

У разі зміни протягом року об’єкта або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

Разом з першою декларацією (фактичний початок діяльності як платника плати за землю) юридична особа подає довідку (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Зазначена норма визначена п. 286.4 ст. 286 Податкового кодексу України.

Для підприємців на загальній системі оподаткування суттєво розширено перелік витрат

З 1 січня 2017 року до сукупного оподатковуваного доходу фізичних осіб – підприємців, які працюють на загальній системі оподаткування, не включаються суми акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами. Окрім того, до переліку витрат зазначених суб’єктів господарювання включаються суми ЄСВ, суми податків, зборів, які пов’язані з проведенням господарської діяльності (за винятком ПДВ для фізособи-підприємця, зареєстрованого як платник ПДВ, акцизного податку, податку на доходи фізичних осіб із доходу від господарської діяльності, плати за землю та податку на майно). До витратної частини можна також додавати платежі, сплачені за одержання ліцензій на провадження певних видів господарської діяльності підприємцем, одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, які пов’язані з його господарською діяльністю.

Нововведеннями 2017 року стало право за власним бажанням нараховувати та включати до складу витрат амортизацію основних засобів та нематеріальних активів за умови ведення окремого обліку таких амортизаційних витрат.

Як виняток не підлягають амортизації та повністю включаються до складу витрат звітного періоду витрати на проведення ремонту, реконструкції, модернізації та інших видів поліпшення основних засобів, а також витрати на ліквідацію основних засобів (у частині залишкової вартості). При цьому підприємці не мають право амортизувати основні засоби подвійного призначення, а саме земельні ділянки, житлову нерухомість і легкові та вантажні автомобілі.

Податковим агентам про подання податкового розрахунку 1 ДФ

Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку затверджено наказом Міністерства фінансів України від 30.01.2015 № 4 (далі – Порядок). Відповідно до п.п. “б” пункту 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати у строки, встановлені ПКУ для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до контролюючого органу за місцем свого розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду.

У разі якщо відокремлений підрозділ юридичної особи не уповноважений нараховувати, утримувати і сплачувати (перераховувати) податок до бюджету, податковий розрахунок у вигляді окремого витягу за такий підрозділ подає юридична особа до контролюючого органу за своїм місцезнаходженням та надсилає копію такого розрахунку до контролюючого органу за місцезнаходженням такого відокремленого підрозділу в установленому порядку.

У порції, яка подається за неуповноважений відокремлений підрозділ, зазначаються відомості щодо фізичних осіб (працюючих) такого підрозділу.

Нарахований фізичній особі дохід у податковому розрахунку за формою 1ДФ відображається повністю без вирахування

Відображення відомостей у розділі I “Суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і суми утриманого з них податку” податкового розрахунку за формою 1ДФ здійснюється наступним чином:

у графі 3а “Сума нарахованого доходу” відображається (за звітний квартал) дохід, який нараховано фізичній особі відповідно до ознаки доходу згідно з довідником ознак доходів, наведеним у додатку до Порядку.

У разі нарахування доходу його відображення у графі 3а є обов’язковим незалежно від того, виплачені такі доходи чи ні.

Нарахований дохід відображається повністю, без вирахування податку на доходи фізичних осіб, суми єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, страхових внесків до Накопичувального фонду, у випадках, передбачених законом, – обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, суми податкової соціальної пільги за її наявності та військового збору (у періоді його справляння).

У графі 3 “Сума виплаченого доходу” відображається сума фактично виплаченого доходу платнику податку податковим агентом.

Зазначений порядок визначений розділом ІІІ «Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку», затвердженого наказом МФУ від 13.01.15 N 4.

Сервіс ДФС «Кордон» допоможе уникнути черги на пунктах пропуску

Громадяни України та іноземці, які планують подорожі за кордон або в Україну, для якнайшвидшого перетину кордону мають змогу скористатися сервісом ДФС «Кордон» (http://kordon.sfs.gov.ua/uk/Home/Index).

У зв’язку із запровадженням безвізового режиму між Європейським Союзом та Україною очікується збільшення трафіку на кордоні. Для розробки оптимального маршруту та розрахунку часу на перетин кордону, ДФС пропонує подорожуючим  перевіряти завантаженість пунктів пропуску, через які планується в’їзд в Україну або виїзд за кордон.

Сервіс надає інформацію щодо часу очікування для легкового та вантажного транспорту на всіх пунктах пропуску на кордоні України, а також на адміністративному кордоні з тимчасово окупованою АР Крим.

Для зручності відвідувачі «Кордону» мають змогу обрати одну з семи мов користування сервісом.

Сервіс ДФС – необхідна допомога для платників податків

Охтирська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадує платникам податків про можливості роботи модернізованого електронного сервісу «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Зазначений сервіс реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу. Працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.

Щоб скористатися приватною частиною, платнику необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП). Скористатися зазначеним сервісом можуть всі платники податків: юридичні особи, фізичні особи-підприємці та фізичні особи, які проводять незалежну професійну діяльність, які мають доступ до Інтернету.

За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:

• підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

• переглядати особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.

Крім того, за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника», платникам вперше надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати податкову інспекцію чи митницю, зазначитивид листа, завантажити його та надіслати.

Для фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті є можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.

Також нагадуємо, що для зручності отримання довідки про доходи немає необхідності особисто звертатись до ДПІ, вказану довідку можна отримати за допомогою «Електронного кабінету платника». Використання цього сервісу це реальна економія часу для платників податків, адже підприємці отримують не лише усю інформацію щодо їх підприємницької діяльності, але й додаткову необхідну інформацію.

 



Добавить комментарий