Люди літають завдяки силі розуму

6 мая 2017 | Новости | 5 коммент. | № 18 (1101)

РОДЗИНКИ ШКОЛИ №2 – ЛІДЕРА ОПИТУВАННЯ, ЗА ЯКОГО ПРОГОЛОСУВАЛА НАЙБІЛЬША КІЛЬКІСТЬ ВІДВІДУВАЧІВ САЙТУ “РОКСОЛАНА” (3125 голосів)

Школа № 2 відкрила свої гостинні двері в 1930 році.

Тоді вона знаходилася в приміщенні, в якому зараз перебуває ЗОШ № 6. А з 1972 року шкільний дзвінок скликає на урок дітлахів в будівлю за адресою провулок Сумський, 35. На посаді директора в другій школі з 2000 року працює Світлана Бондаренко, яка розпочинала свою педагогічну кар’єру з викладання російської мови та літератури в стінах даного навчального закладу.

Директор школи Світлана Бондаренко: «Гордість нашої школи – це наші учні, випускники та педагогічний колектив».

- Про голосування за кращу школу на сайті «Роксолани» дізналися від міського голови Ігоря Юрійовича на відкритті спортивної зали після ремонту. І після того активно долучилися до опитування: підключили педагогів та школярів, а ті у свою чергу своїх знайомих та друзів, – розповідає Світлана Анатоліївна.

На сьогоднішній день навчальний процес забезпечують 37 вчителів, функціонує 20 класів, в яких навчаються 445 учнів. В цьому році 23 випускники зроблять крок у доросле життя, з них троє претендентів на золоту медаль. З 2002 року наша школа має економічний профіль навчання. І як наслідок – кожного року наші учні посідають призові місця на Всеукраїнських олімпіадах з економіки. В цьому році ми долучилися до дослідно-експериментальної роботи з впровадження фінансової грамотності у навчально-виховний процес.

В нашій школі тривалий час функціонує зразковий музей авіації і космонавтики. Тому наші учні кожного року беруть участь в науково-практичній конференції учнівської молоді «Гагарінські читання», який проходить на базі Харківського авіаційного інституту. Цього року  учень 11 класу Роман Семененко зайняв перше місце, Данило Вавілов дослідив тему «Космічного сміття», а Діана Гамідова захищала свій проект на англійській мові.

Славиться друга школа й спортивними звитягами. Щороку на спортивній спартакіаді ми виборюємо майже всі перші місця з різних видів спорту. Кубок Всеукраїнської спортивної гри «Олімпійського лелеченя» також поповнив скарбничку нагород учнів нашої школи. Наші учні не тільки гарно навчаються, але вміють і весело відпочивати. Кубок міста  самих кмітливих та веселих-2016 також у нас».

Скарбничка нагород шкільної родини ЗОШ № 2

Учні школи №2 стали переможцями обласного етапу Всеукраїнського конкурсу “Олімпійське лелеченя”

Манекен людини у справжньому костюмі космонавта зразка радянських часів стоїть у музеї авіації та космонавтики школи №2 та елемент схеми Сонячної системи, яка прикрашає стіну між 1 та 2 поверхом.

Юлія Савочка більше десяти років навчає економічній грамотності учнів 2-11 класів.

«Ми єдина школа в місті, в якій економіку починають вчити з початкових класів, – розповідає Юлія Олександрівна. – Беремо участь у всіх можливих конкурсах та змаганнях з економічної тематики. У старших класах я також викладаю курс «Власна справа», прослухати який мають можливість лише наші учні та ще однієї Сумської школи. Протягом курсу учні складають бізнес-проект, найкращі з яких ми традиційно будемо представляти на конкурсі-захисту, який нещодавно відбувся в нашій школі».

Про найбільшу шкільну родину ЗОШ № 1 читайте в наступному номері

 



Комментарии (5)

 

  1. Антон пишет:

    Был в музее космонавтики в начале 90-х, жаль что за последние 25 лет не было никакого пополнения экспозиции.

  2. srdgfhj пишет:

    Лживые и подлые твари! Костюм космонавта с ботинками на шнурках? Это обычный костюм обычного летчика. Не лгите детям и не делайте из них придурков.

  3. Наталья пишет:

    Приятно было прочитать за свою школу. Стыдно признаться , но в музее не была ни разу.

  4. esrdtgfg пишет:

    Стыдно признаться , но в музее не была ни разу.

    Там и не было никогда музея. Портрет Гагарина и манекен в костюме летчика и в ботинках найденных на помойке – это не музей.

  5. esrdtgfg пишет:

    Музей – обычная пропаганда коммунизма. В курсе ли СБУ о пропаганде “СССР” и советской символике в этом “музее”?

Добавить комментарий