ОДПІ ІНФОРМУЄ

23 марта 2017 | Новости, Охтирська ОДПІ | Нет комментариев |

Про призначення житлової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг за 2 місяці 2017 року

З початку 2017 року до управління з надання всіх видів соціальної допомоги звернулось всього 2246 чол., із них поштою надіслали документи 113 осіб, надійшло в електронній формі через офіційний веб-портал Міністерства соціальної політики України 2 заяви, за усними консультаціями та роз’ясненнями звернулось 687 громадян.

Призначено житлову субсидію 1212 сім’ям (враховуючи призначення без особистого звернення громадян) та 921 соціальну допомогу.

Станом на 01.03.2017 року отримує субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг 13579 сімей або 70,9% від загальної кількості сімей, що проживають у місті, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 3 сім’ям.

З початку 2017 року нарахування субсидії на житлово-комунальні послуги склало 58,8 млн. гривень, профінансовано 61,9 млн. гривень (з урахуванням заборгованості станом на 01.01.2017р. у сумі 46,0 млн. гривень), заборгованість станом на 01.03.2017 складає 42,9 млн. гривень.

З початку 2017 року нарахування субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива склало 3,9 тис. гривень, профінансовано 3,9 тис. гривень, заборгованість станом на 01.03.2017р. відсутня.

Здійснено 9,5 тис. перерахунків призначених субсидій при зміні тарифів, норм споживання та за поданням житлово-комунальних підприємств без звернення заявників.

З метою вирішення питань по окремих сім’ях, а саме у випадках неможливості призначення субсидії на загальних підставах проводяться двічі на місяць засідання комісії з призначення соціальних виплат окремим категоріям громадян, яка діє при виконкомі Охтирської міської ради. З початку 2017 року проведено 6 засідань комісії, на розгляд яких винесено 200 заяв для призначення субсидії, по кожній заяві винесено конкретне рішення щодо призначення (не призначення) субсидії. Рішення в таких випадках приймається на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї. Задоволено 194 заяв, що становить 97%, із них:

- на понаднормову площу житла – 57 сім’ям;

- про розрахунок субсидії виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично в ньому проживають – 111;

- у разі здійснення купівлі на суму, яка перевищує 50 тис.гривень – 6;

- особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла – 13;

- індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію – 1;

- особам, які зареєстровані у житловому приміщенні (будинку), та сплачують за житлово-комунальні послуги на розділені особові рахунки – 3;

- про включення у розрахунок субсидії місячний дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб – 3.

Постійно надаються роз’яснення з питання призначення житлової субсидії при виїздах «мобільним соціальним офісом» до місця проживання. Здійснено 4 виїздних прийомів громадян, на яких надано консультацію 52 мешканцям міста.

Управління соціального захисту населення Охтирської міської ради


Шановні громадяни! Деклараційна кампанія 2017 року триває!

Державна фіскальна служба України нагадує, що триває кампанія декларування громадянами доходів, отриманих протягом 2016 року.

Останній день подання декларації – 3 травня 2017 року.

Додаткова інформація на веб-порталі ДФС.


Приймання документів та видача ліцензій у Центрі обслуговування платників Охтирської ОДПІ

Охтирська ОДП інформує, що наказом Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) від 28.02.2017 №150 (далі – Наказ №150) внесено зміни до наказу ДФС від 24.10.2014 №213, яким затверджені Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – Рекомендації).
Наказом №150 внесено зміни до наступних розділів Рекомендацій:

«1. Загальні положення»;

«2. Порядок приймання документів»;

«3. Порядок розгляду та видачі документів».

Так, зокрема, уточнено, що у заявах про видачу ліцензій додатково зазначаються (п.2.2 розділу 2 Рекомендацій):

● адреса місця торгівлі;

● перелік реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) (книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО)), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них:

- модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення;

● реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах ДФС.

Платники податків, зареєстровані в Охтирській ОДПІ, мають можливість отримати адміністративні послуги у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами у Центрі обслуговування платників Охтирської ОДПІ, який знаходиться за адресою: м.Охтирка, вул. Снайпера,3.

Наказ №150 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/71536.html


Податкові консультації за зверненням платників по-новому з 1 квітня

Охтирська ОДПІ повідомляє, що з 1 квітня поточного року набуває чинності нова редакція статті 52 «Податкова консультація» Податкового кодексу України (згідно з Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» від 21.12.2016 №1797-VIII).

Зокрема, скорочено термін надання контролюючими органами безоплатної податкової консультації за зверненням платників податків з 30 до 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом.

При цьому, визначено обов’язкові вимоги до оформлення звернення платників.

З 1 квітня поточного року звернення платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації в письмовій формі повинно містити:

найменування для юридичної особи або прізвище, ім’я, по-батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв’язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;

код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;

підпис платника податків;

дату підписання звернення.

На звернення платника податків, що не відповідає цим вимогам, податкова консультація не надаватиметься, йому надсилатиметься відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».


Податкова соціальна пільга, якщо платник податку утримує двох і більше дітей до 18 років

Охтирська ОДПІ звертає увагу, що платник податку, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років має право на податкову соціальну пільгу у розмірі 100% суми пільги, яка визначена п.п. 169.1.1 ст. 169 Податкового кодексу України, у розрахунку на кожну таку дитину.

У 2017 році така податкова соціальна пільга складає 800 грн. у розрахунку на кожну таку дитину віком до 18 років.

Податкова соціальна пільга застосовується до доходу, нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця як заробітна плата, якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн.

У 2017 році розмір заробітної плати, що дає право на податкову соціальну пільгу, становить – 2240 грн. (прожитковий мінімум на працездатну особу у розмірі 1600 грн. х 1,4).

При цьому граничний розмір доходу, який дає право на отримання податкової соціальної пільги одному з батьків визначається як добуток суми, визначеної п.п. 169.4.1 ст. 169 Податкового кодексу України (тобто суми, що дає право на застосування податкової соціальної пільги) та відповідної кількості дітей (у 2017 році 2240 грн. х кількість дітей до 18 років).

Зазначена норма визначена п.п. 169.1.2; п.п. 169.4.1 ст. 169 Податкового кодексу України.


Надходження податків із заробітних плат зростають

Охтирська ОДПІ повідомляє, що за два звітних місяці платники Охтирської ОДПІ перерахували до бюджету 62,5 млн.грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Це на 8,6 млн.грн. більше, ніж за відповідний період минулого року. А за три місяці поточного року надходження єдиного внеску складуть майже 94 млн. гривень, що в 1,2 раза або на понад 15 млн.грн. більше від показника 1 кварталу минулого року.

Позитивна тенденція спостерігається по всіх податках із заробітної плати. Так, за січень – лютий п.р. платники Охтирської ОДПІ сплатили більше 65 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб, 16,6 млн.грн. ПДФО (25 відс.) перераховано до державного бюджету України, а 48,7 млн.грн. (75 відс.) – до місцевих бюджетів. Податок на доходи фізичних осіб залишається податком номер один за обсягом надходжень. За два місяці його частка у доходах зведеного бюджету становить 29 відс., місцевих – 56 відсотків.

В 1,2 раза або на 1 млн.грн. більше минулорічних надходжень надійшло військового збору за два місяці цього року. Частка збору у доходах державного бюджету становить 3,4 відсотка. За квартал очікується надходження 7,3 млн.грн. військового збору, що на 1,3 млн.грн. більше, ніж відповідного періоду минулого року.

Загалом в Україні за даними Державної фіскальної служби України приріст податку та збору на доходи фізичних осіб  забезпечений на 27,5 відс. (+2,2 млрд. грн.). Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 24,6 млрд. гривень.


Зміни в порядку обліку платників

Охтирська ОДПІ звертає увагу платників податків, що Міністерством фінансів України видано наказ від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.01.2017 за №42/29910 (далі – Наказ №1125).

Відповідно до пункту 6 Наказу №1125 він набирає чинності через 30 днів з дня його опублікування. Документ опубліковано в Офіційному віснику України від 17.02.2017 №14, тобто з 19.03.2017 зазначений Наказ набирає чинності.

Наказом №1125 скасовуються або спрощуються (удосконалюються) окремі документи, які подаються платниками податків до контролюючих органів та видаються контролюючими органами платникам податків.

Так, змінами до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за №1562/20300 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 №462) із змінами:

1) затверджуються нові документи:

- «Довідка про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру» за формою №34-ОПП;

- «Заява про взяття на облік за неосновним місцем обліку» за формою №17-ОПП;

2) скасовуються такі документи:

- «Довідка про взяття на облік платника податків» за формою №4-ОПП;

- «Повідомлення про взяття на облік за неосновним місцем обліку» за формою №16-ОПП;

3) удосконалюються такі документи:

- «Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність» за формою №20-ОПП;

- «Заява (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів)» за формою №1-ОПП;

- «Заява (для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність)» за формою № 5-ОПП.

При цьому, з дня набрання чинності Наказом №1125 визнаються такими, що втратили чинність, документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності Наказом №1125 та є дійсними на дату набрання чинності Наказом №1125:

- довідки про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а саме відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидентів, уповноваженим особам договорів про спільну діяльність на території України без створення юридичної особи, управителям майна, інвесторам (операторам) за угодами про розподіл продукції, виконавцям проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, дипломатичним місіям, військовим частинам та фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність);

- повідомлення про включення платника податків до категорії платників окремих податків за формою №16-ОПП.

Змінами до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за №1456/26233 (із змінами), вдосконалено та спрощено форму «Реєстраційної заяви платника податку на додану вартість» за формою №1-ПДВ (далі – Заява).

У новій формі Заяви виключено відомості щодо:

- найменування контролюючого органу, де здійснюється реєстрація або перереєстрація платника;

- місцезнаходження (місця проживання) платника (за винятком перереєстрації у зв’язку із зміною місцезнаходження (місця проживання);

- контактних телефонів заявника та відповідальних осіб платника (для юридичних осіб);

- кількості працюючих тощо.

Новою формою Заяви передбачено, що у разі добровільної реєстрації платником ПДВ або у разі перереєстрації платником ПДВ особа подає лише один (перший) аркуш заяви. Два аркуші заяви подаються лише при обов’язковій реєстрації, а також при реєстрації платниками ПДВ інвесторів (операторів) за угодою про розподіл продукції, учасників договору про спільну діяльність управителів майна. Додаток до Заяви до контролюючих органів не подається.


До уваги сільськогосподарських товаровиробників

Охтирська ОДПІ нагадує, що Законом України від 20 грудня 2016 року № 1791 -VIИ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» внесено зміни до Податкового кодексу України та Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» (далі – Закон), якими запроваджено формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі – Реєстр) для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції.

Згідно з пунктом 161.4 статті 161 розділу V1 Закону порядок ведення та форма Реєстру затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Сільськогосподарський товаровиробник для внесення його до Реєстру подає до контролюючого органу за місцем свого обліку як платника ПДВ заяву про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі – заява). Форму заяви затверджено наказом Міністерства фінансів України від 23.02.2017 № 275, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.02.2017 за № 268/30136.

Відповідно до пояснень до заяви, така заява заповнюється та подається в електронній формі або у паперовому вигляді протягом п’яти календарних днів після закінчення граничного строку подання податкової звітності з ПДВ, встановленого для місячного податкового (звітного) періоду. Тобто перші заяви можуть бути подані починаючи з 21.03.2017.

Відповідне роз’яснення надано ДФС України у листі від 16.03.2017 № 6429/7/99-99-08-01-01-17.

 



Добавить комментарий