До редакції звернулися убиті горем родичі померлої, які поскаржилися на жахливий сервіс однієї з похоронних фірм Охтирки. Нам розповіли подробиці, від яких мурашки побігли по шкірі.

Спекотного суботнього вечора пенсіонерка Ніна Василівна Хорошун зібралася на дачу на Гусинку, аби зірвати смородину, бо шкода врожаю. Та не судилося бідолашній насолодитися вітамінними ягідками, бо її серце раптово зупинилося на 79-му році життя – прямо посеред дачної ділянки жінка віддала Богові душу. Помітила стареньку донька Любов, яка й викликала швидку та поліцію. Довелося поліціянтів на власному авто забирати, бо вільного службового не знайшлося. Правоохоронці разом з медиком оглянули труп жінки, констатувавши смерть та й порадили звернутися саме до ритуальної фірми «Вічна пам’ять», яка належить дружині директора цвинтаря Олега Сікуна. Можна зрозуміти стан рідних, коли біль втрати найріднішої людини захоплює в полон відчаю, і тоді не до організаційних моментів. Тож, не довго думаючи, донька зателефонувала до вказаного ритуального бюро. Приїхали вони швиденько, хвилин за 10. Забрали тіло і відвезли для оформлення поховальних процедур та на зберігання в морзі, адже на похорон повинна приїхати до Охтирки ще одна донечка Людмила Гурська, громадянка Польщі.

В понеділок 18 липня тіло померлої жінки привезли рідним. Коли родичі відкрили труну, то трупний сморід та картина, більше схожа на фільм жахів, довела людей до  стану напівнепритомності. З рота та очей сочився гній з кров’ю, а обличчя здулося так, що впізнати померлу було неможливо. Уявіть стан рідних, коли їх позбавили останньої можливості попрощатися, поцілувавши натруджені мозолисті руки Ніни Василівни. Та ще й по дорозі на цвинтар катафалк постійно зупинявся через технічну несправність декілька разів. Проте рахунок на суму близько 3 тисяч гривень, з послугами моргу в розмірі 300 грн. в тому числі, виставити вчасно не забули.

Накладна, в яку включена ціна за зберігання тіла в морзі

Поховавши матусю, як заведено, доньки направилися до поховальної  фірми, аби з’ясувати, чому їм привезли тіло матері в напіврозкладеному стані? Просили працівницю бюро покликати власника, але, як на зло, у того зламався автомобіль.  Проте в телефонній розмові він пообіцяв приїхати до жіночок додому, аби уладнати конфлікт мирним шляхом. Так ніхто ввечері й не навідався до клієнтів поховального бюро, проте на телефонний номер надійшла смс від пана Сікуна наступного змісту: «по-перше, за роботу моргу я відповідальності не несу, по-друге, поломка машини – це технічне питання, а по-третє – як компенсацію за незручності можу укласти плитку навколо могили померлої». Родичів таке повідомлення обурило та придало впевненості, що відстоювати свої права потрібно. Тому Людмила Володимирівна звернулася до управління фінансів та економіки із заявою про порушення прав споживача та до податкової інспекції. Жінка підозрює, що з бухгалтерією у підприємця не все гаразд. В бюро немає обладнаного куточка споживача, книга скарг не пронумерована та прошита з порушеннями. «Маю намір й до суду звертатися, аби відшкодували нам моральну шкоду», – запевняє Людмила Володимирівна.

Що з цього приводу думають медики, читайте в свіжому номері газети «Роксолана».

Наживатися на чужому горі не добре. Доньки Ніни Василівни матимуть вічну пам’ять не лише про матусю, а й про самі похорони.

Олена Кириченко



Комментарии (28)

 

  1. людмила пишет:

    Умоляю, перестаньте писать о нас . У нас горе, мы решим свою проблему. Никакая полиция не советовала нам ничего писать. Нет у нас никаких претензий к милиции. Единственное мы ждали только извинений от г-на Сикуна. Оставьте нас в покое!!!

  2. анонимус пишет:

    а почему не указано в каком состоянии тело привезли в морг?

  3. макс пишет:

    А в свежим номере Роксоланы обещяного коментария медиков нету.

  4. r пишет:

    Етот Сыкун еще и в депутаты рвется

  5. Саша пишет:

    Для етого Сыкуна ничего святого нету

  6. б пишет:

    А мне стыдно перед родственниками умершей за Сикуна, стыдно что такая сука депутатом будит, стыдно за продажних ментов которые за 50 вонючих гривень его контору советуют, стыдно что он пенсионеров на похоронах разводит.

  7. людмила пишет:

    Огромнейшее СПАСИБО редвкции РОКСОЛАНА , которая не осталась равнодушной.
    СПАСИБО всем Ахтырчанам за помощь, поддержку, за вселение надежды, за добрые слова и пожелания!!!
    Дай Бог Вам и Вашим семьям крепкого здоровья, счастья, любви, добра, успехов во всём и исполнения всех и желаний!!!!!

    СПАСИБО И АХТЫРСКОМУ ПОРТАЛУ, КОТОРЫЙ ТАКЖЕ ПОНЯЛ И ПОДДЕРЖАЛ НАС, НИЗКИЙ ВАМ ВСЕМ ПОКЛОН

    С уважением, Людмила и Любовь

  8. Максим пишет:

    Людмила и Любовь, и вам спасибо за то, что решились вынести “траурную” проблему на обсуждение. Только так ее можно решить. Всех вам благ!

Добавить комментарий