Комунальні подарунки до Дня міста

4 августа 2017 | Жизнь города | 4 коммент. | № 31 (1114)

Олександр Демиденко – один з наймолодших керівників охтирських управлінь. На посаді начальника управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства він працює з 22 травня 2017 року. Але до цього майже рік він був заступником начальника управління ЖКГ Ігоря Френкеля, який запам’ятався всім небагатослівністю та сумнівною професійністю. Майже на всіх сесіях, апаратних нарадах, засіданнях громадських рад, різних комісіях його речником завжди був Олександр Демиденко.

Сфера житлово-комунального господарства одна з проблемних галузей не лише Охтирки, а й інших українських міст. Ні для кого не секрет, що за тривалий період функціонування приватних жеків багатоповерховий житловий фонд міста доведений до ручки: дахи протікають, комунікації прогнивають, під’їзди жахають облущеними стінами, а прибудинкові зручності взагалі відсутні або знаходяться в дуже плачевному стані. Тому проблемних питань перед працівниками управління постає чимало. Саме тому «Роксолана» вирішила зустрітися з очільником управління капбудівництва та ЖКГ Олександром Демиденком та поговорити про накопичені проблеми, шляхи їх вирішення та особисте життя посадовця.

Чому Ви обрали саме сферу ЖКГ?

- Мені з дитинства подобається будувати. Замки з піску, гаражі для іграшкових машинок, лабіринти та підземні тунелі для гонок – дитячі пустощі з часом переросли у справу всього життя. Вивчившись у Сумському національному аграрному університеті на інженера-механіка, пішов працювати у філію «Климентівська ДЕД». Починав свою кар’єру з посади інженера з охорони праці, згодом став майстром дільниці, потім провідним інженером та начальником виробничо-технічного відділу. До моїх обов’язків входив розрахунок кошторису укладки дорожнього полотна.

Так Ви були колегами з Ігорем Алєксєєвим?

- Так, дійсно, ми з Ігорем Юрійовичем працювали в одній сфері, але в різних організаціях: я в «Климентівській ДЕД», а Ігор Юрійович в «Райавтодорі».

Як Ви потрапили до управління?

- За вісім років роботи в «Климентівському ДЕД» я зробив все, що міг та вивчив всю специфіку свого фаху. І коли я почав втрачати інтерес до своєї роботи, то задумався над альтернативними варіантами працевлаштування. Робота в управлінні житлово-комунального господарства якнайбільше відповідала моїм вподобанням та умінням.

Ви зараз на своєму місці чи мрієте зайняти іншу посаду?

- Я звик займатися тим, що мені подобається. Моя нинішня посада мене влаштовує на всі 100 відсотків, адже кожного дня дізнаєшся щось нове, самовдосконалюєшся та спілкуєшся з іншими професіоналами своєї справи. Можливо, років через десять щось і зміниться.

Чи підлеглим не заважає Ваша молодість сприймати розпорядження як обов’язкові до виконання?

- Є робота, є мета, яку необхідно досягнути, і в таких ситуаціях вік не має значення. Злагоджена робота колективу у великій мірі залежить від професіоналізму начальника та уміння знайти спільну мову з підлеглими. І не важливо – перед тобою молодий спеціаліст чи працівник передпенсійного віку. Проте мені більше подобається працювати із людьми, які мають великий досвід роботи, який я завжди намагаюся переймати.

Раніше Ви працювали заступником начальника, а хто зараз є Вашим заступником?

- Заступника в мене зараз немає. Та й черги з бажаючих біля управління я поки що не спостерігаю.

Що вдалося вже зробити на посаді начальника та чи задоволені результатом?

- Я думаю, якщо прогулятися містом, то певні покращення у сфері благоустрою вже помітні. До Дня захисту дітей ми подарували дітям контактні скульптури, встановивши їх в парку поблизу Охтирського міського центру культури і дозвілля. Про те, що ми не прогадали з цими динозаврами, я зрозумів ще на етапі їх монтажу. Працівники ще не встигли відчепити стропила від крану, як малеча вже виявляла бажання побавитися з представниками мезозойського періоду. Зараз продовжуються роботи по облаштуванню парку: для кожної скульптури була створена бетонна основа, щоб в період дощів та танення снігу вони не «кисли» у воді та облаштовуються майданчики з плитки та бордюрами. Всього на дані цілі було виділено з міського бюджету згідно з Програмою соціально-економічного розвитку міста 210 тис. грн. грн.

Шкода, що деякі скульптури вже встигли постраждати від рук вандалів. Скоріше за все, хтось вдарив по скульптурі плиткою або іншим твердим предметом. Хотілося б застерегти відпочивальників від таких необдуманих кроків – подумайте про безпеку дітей, які наступного дня гратимуться в парку. В перспективі планується встановлення камер відеоспостереження.

Річка Охтирка на очах міліє та замулюється. Чи плануються роботи по її очищенню?

- Плануються, але лише роботи з поверхневого очищення русла річки від гілок, сміття. Для грандіозного очищення річки необхідно відводити її русло (осушувати) шляхом будівництва дамби. А це величезні капіталоінвестиції, яких в місті поки що не має.

А як щодо скверу молодят на площі Соборній?

- Також плануємо завершити всі роботи до Дня міста. В центрі скверу встановимо скульптуру, лави, урни, освітлення, вазони для квітів – і раніше забур’янене місце незабаром перетвориться на затишний сквер для закоханих. Є бажання розмістити пеньок для забивання монет на щастя молодятами, як раніше це робили в Климентовому.

Поговоримо про охтирські дороги. В № 14 від 5 квітня у матеріалі «Асфальт пішов разом з грошима» ми інформували читачів про неякісно виконаний капремонт дороги по вул. Батюка фірмою «Харківспецбудмеханізація-7». Чи виконала вона свої гарантійні зобов’язання?

- Справді, під час прийняття виконаних робіт по відновленню асфальтобетонного покриття, встановлення бортового каменю та упорядкування з’їздів вздовж ділянки по вул. Батюка підрядником ПП «Харківспецбудмеханізація-7» були складені дефектні акти та отриманий гарантійний лист. Найближчим часом підрядник зобов’язується усунути дефекти дорожнього покриття за власний рахунок.

Задам риторичне питання, яке серед містян викликає неабиякий інтерес: що краще для облаштування тротуарів: плитка чи асфальт?

- В залежності від того, як цей тротуар буде експлуатуватися. Якщо тротуар буде виконувати лише свою пряму функцію – то плитка ідеальний варіант з точки зору функціональності та естетичного вигляду. Якщо ж тротуар виконуватиме й функцію проїжджої частини, то зрозуміло, що в такому випадку асфальт триматиметься краще.

Реформа ЖКГ продовжується. Скільки в місті ОСББ і з якими труднощами їм доводиться стикатися на практиці?

- Станом на 1 серпня 2017 року в Охтирці функціонує 44 об’єднання, до складу яких входить 49 багатоквартирних житлових будинків. Основна проблема – це доведене до ручки комунальне господарство управляючими компаніями. Тому багато багатоповерхівок опинилися перед розбитим коритом. Люди роками платили приватним жекам гроші за обслуговування своїх будинків, а коли постало питання щодо створення ОСББ, то багато хто запанікував: адже дах протікає, комунікації прогнили, з підвалу підпирають нечистоти, під’їзди у жалюгідному стані.

Чомусь серед містян побутує думка, що після створення ОСББ вони залишаться сам на сам зі своїми проблемами, і міська влада їм не допомагатиме?

- Насправді, це не так. Для стимулювання та підтримки ініціативи співвласників будинків міська влада всебічно підтримує новостворені ОСББ, надаючи, в тому числі, і фінансову допомогу, шляхом прийняття відповідних програм, де передбачено кошти на капітальний та поточний ремонт інженерних конструкцій та внутрішньо-будинкових мереж. В цьому році згідно з Програмою соціально-економічного розвитку міста виділено 300 тис. грн.

Ще одна перевага ОСББ – це отримання так званих «теплих» кредитів. Для прикладу, голови новостворених ОСББ «Батюка-137», «Ківшар 82», «Олімп-2016», «Каштан 39» вже скористалися державною програмою «Теплий кредит» та взяли кредити на утеплення, енергоощадження, заміну мереж підвальних комунікацій (тепло-,водо-каналізаційні мережі), проведення капітального ремонту даху.

Представники 18 ОСББ, які зорганізувалися у 2016 році, вже в цьому році провели ремонти під’їздів, замінили аварійно-небезпечні дільниці інженерних комунікацій, провели капітальний ремонт покрівлі, встановили у під’їздах енергозберігаючі вікна, влаштували за власний кошт дитячі майданчики. І це лише початок позитивних змін в комунальній сфері.

Які ще переваги в ОСББ?

- В цьому році було виділено 300 тис. грн. на безпровідну диспетчеризацію ліфтового господарства ОСББ. Відтепер голова ОСББ чи інша компетентна людина може в будь-який час з будь-якого електронного пристрою, який має вихід до Інтернет – мережі, переглянути стан ліфтового господарства будинку. Для людей – це оперативна допомога у випадку несправності ліфта.

Шкода, що деякі скульптури вже встигли постраждати від рук вандалів. Скоріше за все, хтось вдарив по скульптурі плиткою або іншим твердим предметом. Хотілося б застерегти відпочивальників від таких необдуманих кроків – подумайте про безпеку дітей, які наступного дня гратимуться в парку. В перспективі планується встановлення камер відеоспостереження.

Нещодавно був проведений поточний ремонт зупинки по вул. Перемоги? Чи вдалося догодити меру?

- Я думаю, що Ігор Юрійович очікував на щось більше. Але ми зробили по максимуму в рамках тих коштів, які в нас були. На поточний ремонт зупинки пішло близько 7 тис. грн.

На фото Зупинка по вул. Незалежності до ремонту.

На фото Зупинка по вул. Перемоги після ремонту.

Як Олександру Демиденко працюється з міським головою Ігорем Алєксєєвим, коли в Охтирці з`явиться фонтан та як відпочиває посадовець від комунальних проблем, читайте в 31 номері газети “Роксолана” від 2 серпня.

Спілкувалася Олена Кириченко

 



Комментарии (4)

 

  1. 444 пишет:

    7 тысяч на какую то остановку,люди посмотрите-там 2 банки краски,3листа профиля и трубы немного.Демыденко ты у Френкеля научился классно,людей дурить.

  2. SMELL пишет:

    Не надо быть бухгалтером, шесть брусков гривен по сто и то это круто, две банки краски четыреста гривен и метало-профиль тысяча получается пара тысяч и плюс выполнение работ, хороший специалист, слов нет.

  3. Горожанин пишет:

    Очень хороший специалист, порядочный и умные человек, приятно,что в креслах начальников теперь много молодых и перспективных людей! Так держать! Ничего не имею против лиц пенсионного возраста,но они ну ооочень тяжелые на подъём, перемены часто воспринимают а в штыки,, менять старый уклад для них- большая проблема,а в такой сфере,как ЖКХ нужен именно такой руководитель- енергичный, современный!

  4. Борис пишет:

    Люди дуже вдячні за ремонт зупинки. Плитка під зупинкою, навіть знак встановлений по усім вимогам. Приємно та зручно стало чекати маршрутку!

Добавить комментарий